سلام و عرض ادب
خانم دکترعزیزم،دخترمن دقیقا 50 روزه هستش.
شیرخشک آپتامیل استفاده میکنه ( شیر من رو تقریبا 20 روز اول، همراه با کمک شیر خشک خورد و دیگه الان فقط داره شیر خشک میخوره )
چند روزی هست پوست صورتش خیلی بدجور ریخته بیرون و پر از جوش شده، پوست صورتش خشک هم شده ( تقریبا ده روزه)
شک کردم شاید حساسیت به پروتین گاوی داشته باشه،بردمش دکتر و ایشون چک کردن و گفتن اگزماست و صورتش خشک شده و باید شامپو و کرم و لوسیونش عوض بشه!
قبلا شامپو هیدروم و لوسیون فیروز استفاده میکردم
الان 3 روزه که از کرم الوینا طبق دستور دکتر استفاده میکنم
حالا با وجود چکاپ حضوری دکتر،من میترسم که همچنان دخترم حساست به شیرخشک داشته باشه. کرمشو استفاده کردم تو این سه روز تغییری حاصل نشده.
بعلاوه اینکه کولیک هم گرفته ( تقریبا یه هفته ست) دکتر برای کولیکش هم دارو داد که من عکسشون رو برای شما میفرستم که شماهم چک کنید.
در واقع من خیلی نگران پوست صورتش هستم، پوستش خیلی بد شده.
جسارتا میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ ممکنه حساسیت باشه؟ لازمه شیر خشکشو عوض کنم؟ لازمه آزمایش بدم؟
وزن بدو تولدش 3500 بود که یه مقدار کم کرد و شد 3000
الان در حال حاضر 4700 شده
تو غربالگری یک ماهگیش 4200بود، تو دو هفته شده نیم کیلو
اضافه کرده تقریبا
قدشم بدو تولد 52بوده، الان شده 57
یه مورد دیگه ای هم که شاید لازم باشه بگم اینه که جدیدا همش دستاشو میبره سمت صورتش و کله اش و حسابی مشتشو بازو بسته میکنه حتی بیشتر خودشو با حرص چنگ میندازه، اینکار رو خیلی زیاد و با حرص انجام میده
دکتر چک کرد، درد گوش یا درد دیگه ای نداشت.
پرسش (1405/01/25):
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
37
38
1405/01/25
سوال کننده
0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده
قبلا ویتامین آد، مارک ویوا میدادم
گفتن اسناس هلو داره و ممکنه کولیک رو تشدید کنه، عوض کردن و گفتن آد کاویت بدم.
پدی لاکت میدادم که اونم گفتن به جاش بی بی کیر بدم
گفتن اسناس هلو داره و ممکنه کولیک رو تشدید کنه، عوض کردن و گفتن آد کاویت بدم.
پدی لاکت میدادم که اونم گفتن به جاش بی بی کیر بدم
0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده
اینم برای صورتش دادن که سه روزه استفاده اش میکنم.
نمیدونم واقعا اگزما و حساسیت به شامپو هستش، یا حساسیت به شیرخشک
نمیدونم واقعا اگزما و حساسیت به شامپو هستش، یا حساسیت به شیرخشک
0
1405/01/25
سوال کننده
به نظرتون بخورد سرد خوبه براش بزارم؟
دستگاه بخور باعث تنگی نفس یا مشکلات تنفسی نمیشه برای نوزاد؟
دستگاه بخور باعث تنگی نفس یا مشکلات تنفسی نمیشه برای نوزاد؟
0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117630718410414|~|2026-04|~|0:30
0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117631246932944|~|2026-04|~|0:48
0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117632775670928|~|2026-04|~|0:50
0
1405/01/25
سوال کننده
با اجازه تون عکس براتون میفرستم. ممنون
0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده
به صورت روتین این شکلیه
نه سفته، نه شل
نه سفته، نه شل
0
1405/01/25
سوال کننده
یه وقتایی، معدود زمان هایی ممکنه در این حد شل باشه👇
0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده
هیچ وقت خون تو مدفوعش نبوده
0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117663940672479|~|2026-04|~|0:21
0
1405/01/25
سوال کننده
بخور سرد برای پوستش میخواستم بزارم که خشکی پوستش بهتر بشه
0
1405/01/25
سوال کننده
voice:|~|639117668129203633|~|2026-04|~|1:16
0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
سوال کننده
voice:|~|639117668629892450|~|2026-04|~|0:30
0
1405/01/25
سوال کننده
voice:|~|639117669184922087|~|2026-04|~|0:49
0
1405/01/25
سوال کننده
بالا میاره دهنش اینجوری میشه
0
1405/01/25
سوال کننده

0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117697763996909|~|2026-04|~|1:51
0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117698842838391|~|2026-04|~|1:19
0
1405/01/25
سوال کننده
ممنونم از راهنماییتون.
من خیلی نگران این بودم که حساسیت به پروتیین گاوی داشته باشه یا کلا نسبت به شیرخشکش حساسیت داشته باشه، که نظر شماهم اینه که فعلا با رعایت روتین پوستیش جلو بریم.
چشم، حتما طی این دو هفته موارد رو رعایت میکنم.
امیدوارم که با همین رعایتها خوب بشه و حساسیت خاصی نباشه.
من خیلی نگران این بودم که حساسیت به پروتیین گاوی داشته باشه یا کلا نسبت به شیرخشکش حساسیت داشته باشه، که نظر شماهم اینه که فعلا با رعایت روتین پوستیش جلو بریم.
چشم، حتما طی این دو هفته موارد رو رعایت میکنم.
امیدوارم که با همین رعایتها خوب بشه و حساسیت خاصی نباشه.
0
1405/01/25
سوال کننده
ممنونم ازتون که وقت گذاشتید💐🙏
1
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117758288524591|~|2026-04|~|1:58
0
1405/01/25
پزشک اوما
voice:|~|639117758504760249|~|2026-04|~|0:20
0
1405/01/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




