Ooma
پرسش (1404/12/18):

آزمایش بتا و بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
امیداورم در این وضعیت جنگی صحیح و سالم باشید کنار خانواده
من تحت نظر دکتر متخصص زنان بودم که قرار شد دو ماه اصلا به بارداری فکر نکنم و فقط وزنم را کاهش بدم ماه اول برای تزریق دوز سوم امپول در روز 26 دوره برای اطمینان بی بی چک زدم و هاله انداخت برای همین دیگر تزریق امپول لاغری انجام ندادم امروز روز موعد پریودیم که 32 روز هست ازمایش تیتر بتا انجام دادم و 296 شد این عدد کم نیست؟ من این ماه ازمایش چکاپ هم انجام دادم هاشیمیتو دارم که قرص لووتیروکسین نیم روزهای زوج نصف قرص مصرف میکنم با قرص سلنیوم و ساشه فمی بست پلاس برای تنبلی تخمدان الان ادامه بدم این قرص ها رو یا فمی بست رو؟
برای روگام کی اقدام کنم؟
کی برم سنو؟

voice:|~|639086709620321066|~|2026-03|~|0:48
ممنون خانم دکتر
امروز ساعت 11 انجام دادم میشه 5 شنبه ساعت 11 اگر یه وقتی با توجه به وضعیت کشور ازمایشگاه تعطیل شد چکار کنم؟
voice:|~|639086778895464882|~|2026-03|~|0:23
نه خانم دکتر اصلا درد ندارم
خداروشکر لکه بینی ندارم
فقط یه سابقه بارداری شیمیایی داشتم
بخاطر استرس و بمباران زیاد این منطقه میخواستم برم یه شهر دیگه مسافرت مشکلی نداره؟
voice:|~|639086849301409755|~|2026-03|~|0:27
voice:|~|639086849357235064|~|2026-03|~|0:03
4 ساعت
ممنون خانم دکتر شما تو بارداری اول هم که منجر به سقط شد خیلی کمکم کردید و واقعا ارامش بهم دادید.
voice:|~|639086853630282095|~|2026-03|~|0:44
چشم ممنونم خدا پشت و پناهتون 🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹💓🌹💓
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.