تا دکتر اوما جواب بده دیره دخترم دیشب تب ۳۹ درجه بردم دکتر بهش پلارژین ،پاراکید، آزیترومایسین داد خوب بود تبش قطعه ولی الان دوبار بالا آورد😭گرسنه س ولی نمیتونم بهش غذا بدم چون بالا میاره حالم خوب نیست الان چی بهش بدم برم داروخانه بخرم😭هم برا تب هم اسهال
1
1404/12/09
nafas 🌺🌸
سلام بانوجان
ان شاالله هرچی زودتر خوب بشه
اُ آر اِس بده و شربت دمیترون
ان شاالله هرچی زودتر خوب بشه
اُ آر اِس بده و شربت دمیترون
1
1404/12/09
🥰🥰 😍
شربت دمیترون بده بهش
0
1404/12/09
🥰🥰 😍
تو غذا هم عجله نکن این ویروس اصلا میل ب هیچی نداره اگه دمیترون هم دادی واثر نکرد ببر دکتر آمپول دمیترون بهش بزنه
0
1404/12/09
مریم جون
آزیترومایسین خودش مشکل گوارشی میاره
حالا واجب بوده همه رو باهم داده ؟
شاید از دندوناش تب کرده
حالا واجب بوده همه رو باهم داده ؟
شاید از دندوناش تب کرده
0
1404/12/09
مریم جون
مطمئنی سرما خورده؟
0
1404/12/09
مریم جون
بهش فقط شیر بده
0
1404/12/09
🥰🥰 😍
بنظرم سرمانخورده پلارژینا واینا فایده نداره
0
1404/12/09
زری مامان فرنیا 🌸
قطره رامنوفلور برا اسهال خوبه
0
1404/12/09
زری مامان فرنیا 🌸
ایبوپروفن هم برا تب
0
1404/12/09
🥰🥰 😍
ویروس اسهال واستفراغه ک باتب بالا همراهه
0
1404/12/09
سوال کننده
سلام عزیزم فدای تو❤️چطور بهش بدم چند ساعتی؟
0
1404/12/09
🥰🥰 😍
چون 6ماهشه داروی دیگه معرفی نمیکنه خود دکتر بده بهتره ولی پودر اوآراس بده بهش
0
1404/12/09
سوال کننده
فدات عزیزم نه غذا نمیدم ولی شیر میخاد گرسنه س
0
1404/12/09
🥰🥰 😍
نیم ساعت یا یساعت قبلش دمیترون بده
0
1404/12/09
سوال کننده
چشم عزیزم مرسی❤️اسهال نیست گفتم تو این شرایط بخرم که دست پاچه نشم
1
1404/12/09
سوال کننده
باشه عزیزدلم
0
1404/12/09
سوال کننده
نمیدونم والا آخه یکم سرفه کرد ولی الان خوبه آبریزشی چیزی نداره
0
1404/12/09
سوال کننده
عزیزم برا تهوع؟چطوری بهش بدم؟
0
1404/12/09
سوال کننده
اولین باره تبش این همه بالا رفته
0
1404/12/09
nafas 🌺🌸
زنده باشی
از دکتر داروخانه بپرسی براساس سن کوچولوت بهتر راهنمایی میکنه
از دکتر داروخانه بپرسی براساس سن کوچولوت بهتر راهنمایی میکنه
0
1404/12/09
🥰🥰 😍
این ویروسه همینطوره
0
1404/12/09
زری مامان فرنیا 🌸
رامنوفلور برا اسهاله روزی ده قطره باید بدی، برا تهوع اندانسترون عالیه
0
1404/12/09
زری مامان فرنیا 🌸
ولی عزیزم چون ویروس هست ب نظرم بهتره ک بذاری از طریق اسهال دفع بشه واسه همین ب نظر من همون آزیترومایسن رو بهش بده و میلکازیم ک ب بهبود گوارشش کمک کنه، ایبوپروفن هم برا تبش بهش بده با چند ساعت فاصله از آزیترومایسن
1
1404/12/09
زری مامان فرنیا 🌸
بعدشم صبوری کن تا ویروس دفع بشه
0
1404/12/09
mom(N) 😌😌
بانو ببر دکتر اسهال و استفراغ مدام اب بدن بچه رو کم میکنه و بیحال میشه
ببر دکتر بچت کوچیکه سرخود نمیشه دارو داد
ولی دایان هشت ماهه بود اینطور شد اسهال و اشتفزاغ دکتر دمیترون داد هر هشت ساعت سه سی سی دادم بهش برا اسهالش فقط یادم نیس چی داد ولی حتما زود ببر دکتر
ببر دکتر بچت کوچیکه سرخود نمیشه دارو داد
ولی دایان هشت ماهه بود اینطور شد اسهال و اشتفزاغ دکتر دمیترون داد هر هشت ساعت سه سی سی دادم بهش برا اسهالش فقط یادم نیس چی داد ولی حتما زود ببر دکتر
0
1404/12/09
mom(N) 😌😌
انشاله ارکیده عزیزم زود خوب خوب شه
0
1404/12/09
سوال کننده
باشه گلم حتما
0
1404/12/09
سوال کننده
لعنت بهش
0
1404/12/09
سوال کننده
مرسی از راهنماییت😘
0
1404/12/09
سوال کننده
داروهاشو میدم تب قطع شده پاراکید میخوره پروفن نداد
0
1404/12/09
سوال کننده
نگار جون دیشب بردم اسهال نداره الان گفتم دارو بخرم تو این شرایط داشته باشم ولی تهوع داره باید دارو بهش بدم دیشب تهوع نداشت دکتر بهش دارو نداد
1
1404/12/09
سوال کننده
فدات شم عزیزم😘
0
1404/12/09
mom(N) 😌😌
دمیترون میتونی بهش بدی اگه نمیخای دکتر ببری از دکتر اوما بپرس حدقل دوز مناسب و بهت بگه
0
1404/12/09
مریم 💚
اگه آنفولانزا باشه آزیترو تاثیری نداره داروی خاصی داره اگه آنفلولانزاس یه دکتر دیگه م ببر
0
1404/12/09
پپرو .
بانو پسرم این ویروس گرفت برای تهوع بهش اندانسترون داد دکتر گفت اگه احیانا اسهال شد ساشه کیدی لاکت داد برای سرفه هم فلورژین داد
تو هم میخوای براش ساشه کیدی لاکت بخر
راستی گفت بجز سیب رنده شده میوه های دیگه نده
غذا هم غذای ساده بده کته نرم پوره سیب زمینی
چرب و سنگین نده
تو هم میخوای براش ساشه کیدی لاکت بخر
راستی گفت بجز سیب رنده شده میوه های دیگه نده
غذا هم غذای ساده بده کته نرم پوره سیب زمینی
چرب و سنگین نده
0
1404/12/09
سوال کننده
فدات دیگه هرطور بود بردم دکتر الان خوبه دوبار شیر خورد بالا نیاورد❤️
0
1404/12/09
سوال کننده
تازه از دکتر اوردم علاوه بر داروها دیشب دمیترون و پدی. لاکت هم داد
1
1404/12/09
سوال کننده
پگاه جون بردم دکتر دوباره قطره پدی لاکت داد و دمیترون .داروها دیشبم بهش میدم فعلا خدارو شکر خوبه ❤️انشالله بلا از همه بچها بدور باشه
0
1404/12/09
سوال کننده
مرسی ازتون بچها واقعا ممنونم❤️❤️😘😘😘
0
1404/12/09
پپرو .
انشالله زود خوب میشه❤️
0
1404/12/10
سوال کننده
فداتشممرسی😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



562

