سلام دکتر جان و دوستان عزیزم
دکتر جان دختر من ۳ماه و ۱۹ روز داره
شب از ساعت ۱ شب تا ۶ یا ۷صبح خوابه و بعد بیدار میشه بهش شیر میدم تو این چند ساعت هرکاری میکنم بیدار نمیشه و حقیقتا خسته شدم بیخیالش شدم
و از اون ساعت به بعد هر ۲ ساعت بهش شیر میدم امّاااا این دوساعت به دوساعت فقط ۳ یا ۵ دقیقه شیر میخوره و زود سینه رو ول میکنه وبا زبون پس میزنه و انگشت میخوره میخابه مرتب انگشت دستش تو دهنشه
شیر خودمو میدم و قطره هم فقط آ د
وزن تولد ۲۴۰۰ بود و دیروز با ترازو خانگی خودمو وزن کردم بعد دخترمو بغل کردم ۶کیلو اضاف شده بود به وزنم یعنی حدودی میدونم ۶ کیلو هست آخه آخرین بار بهداشت بردم ۲ ماهگی ۴۸۵۰ بود و گفت تا ۴ ماهگی نیاز نیست بیاری برای همین از وزنش اطلاع دقیق ندارم
هرکس میبینه میگه شکمش خالیه و شیر بهش بده و شیر خشک هم بهش بده
هرکار میکنم سینه نمیگیره مگررر دوساعت گذشته باشه و همون تایمی که گفتم (۳ یا ۵ دقیقه)شیر میخوره
بخدا خسته شدم خودم حالم خوش نیست غصه این موردم میخورم نمیدونم چیکار کنم دیشب از بس بهش فکر کردم و حرص خوردم سرگیجه و تهوع گرفتم با حال وخیم بردنم بیمارستان فشارم ۱۵ بود و دکتر تا منو دید گفت حرص خوردی بعد فشارمو گرفت ۱۵ بود
تورو خدا راهکار بدید
🙏🥺❤️
پرسش (1404/09/05):
سلام به خانم دکتر عزیزم سوالم درباره شیر خوردن نوزادم هست❤️
322
91
1404/09/05
سوال کننده
0
1404/09/05
yalda .
سلام بانوجان شب بخیر😊
ببخشید من جواب میدم
ولی من سر بچه اولم یادمه دقیقا تایم کوتاهی شیر میخورد، هرچی به دکتر میگفتم کم شیر میخوره میگفت اگه وزنش و اینا خوبه یعنی شیرت چرب و عالیه که همون کم هم سیرش میکنه و بهش وزن میده، میگفت تایم اصلا مهم نباشه گاهی وقتها شیر آبکیه و بچه زود به زود گرسنه میشه گاهی وقتها هم شیر مثل آغوزه و پرچرب و مغذی و مقوی و همون کم هم سیرش میکنه و واقعا هم درست بود
ببخشید من جواب میدم
ولی من سر بچه اولم یادمه دقیقا تایم کوتاهی شیر میخورد، هرچی به دکتر میگفتم کم شیر میخوره میگفت اگه وزنش و اینا خوبه یعنی شیرت چرب و عالیه که همون کم هم سیرش میکنه و بهش وزن میده، میگفت تایم اصلا مهم نباشه گاهی وقتها شیر آبکیه و بچه زود به زود گرسنه میشه گاهی وقتها هم شیر مثل آغوزه و پرچرب و مغذی و مقوی و همون کم هم سیرش میکنه و واقعا هم درست بود
0
1404/09/05
yalda .
و در مورد شب که بیدار نمیشه هم برو خداروشکر کن خواهر سیره میخوابه بچه اگه گرسنه باشه بیدار میشه و زمین و زمون بهم میچسبونه
حرص چی رو میخوری بچه من شبها بیداره رفلاکسم داره تا صبح بیدارم و خیلی خسته میشم
بگیر بخواب با آرامش خداروشکر یچت خوبه رشدش خوبه شیرت خوبه خواهر مگه خلی حرص میخوری
حرص چی رو میخوری بچه من شبها بیداره رفلاکسم داره تا صبح بیدارم و خیلی خسته میشم
بگیر بخواب با آرامش خداروشکر یچت خوبه رشدش خوبه شیرت خوبه خواهر مگه خلی حرص میخوری
0
1404/09/05
سوال کننده
سلام یلدا جون خوبی گلم
دخملی خوبه❤️❤️اختیار داری گلم خوشحال شدم تجربه ت رو گفتی
.بخدا از دست اطرافیان حرص میخورم
شوهرم خودش دلداری میده میگه عالیه منو شوهرم قبول داریم که نرماله ولی فامیل نه میگن چرا خوابه چرا بیدار نمیشه چرا شیرش نمیدی هرچی میگم بابا ایشون همینه دختر بزرگم همینه اصلا درک ندارن
دخملی خوبه❤️❤️اختیار داری گلم خوشحال شدم تجربه ت رو گفتی
.بخدا از دست اطرافیان حرص میخورم
شوهرم خودش دلداری میده میگه عالیه منو شوهرم قبول داریم که نرماله ولی فامیل نه میگن چرا خوابه چرا بیدار نمیشه چرا شیرش نمیدی هرچی میگم بابا ایشون همینه دختر بزرگم همینه اصلا درک ندارن
0
1404/09/05
سوال کننده
بخدا بیمار بودم بدتر شدم 😔
0
1404/09/05
سوال کننده
دختر بزگم همین بود تازه اون علاوه بر شب روزا هم هر ۷ ساعت شیر میخورد جوری که من از گریه بی حال میشدم که چرا شیر نمیخوره ولی بخدا رو ترازو عالی بود حتی ماشالله باشه الان با اینکه نارس دنیا اومد و نیمه اولی رفت مدرسه از دوستاش قد بلند تر و خوش استایل تره به هیکل
0
1404/09/05
mina ashrafi
بانوجان
نظر متخصص اطفال چیه؟
نظر متخصص اطفال چیه؟
0
1404/09/05
سوال کننده
مینا جون نبردم
فکر نمیکردم مشکلی باشه ولی از بس برام تکرار کردن وسواس گرفتم .
گفتم اول ببرم بهداشت برا واکسن ۴ ماهگی اونجا ببینم چطوره بعد ببرم متخصص
فکر نمیکردم مشکلی باشه ولی از بس برام تکرار کردن وسواس گرفتم .
گفتم اول ببرم بهداشت برا واکسن ۴ ماهگی اونجا ببینم چطوره بعد ببرم متخصص
0
1404/09/05
مهسا سادات
سلام عزیزم خودتو با حرف فک و فامیل نابود نکن حرف اونا حکایت ملا نصرالدین و خرشه. اگه دکتر میگه همه چی خوبه به بقیه ربطی نداره که دخالت کنن شما که ماشاالله عاقلی با یه جواب دندان شکن بدون بی احترامی جوابشونو بده .خودت کم درد داری عوض اینکه باری از رو دوشت بردارن بیشتر تلمبار میکنن
0
1404/09/05
مهسا سادات
چرا تا الان بیداری تو بچه شیر میدی عزیزم من تجربه ندارم خودت ماشاالله وارد تری استراحت برای تولید شیر نیازه استرس نداشتن اعصاب آروم همه رو شیر تاثیر داره
1
1404/09/05
mina ashrafi
بنظرم یبار ببر
هم خیالت راحته هم از بهداشت مطمن تره
هم خیالت راحته هم از بهداشت مطمن تره
0
1404/09/05
mina ashrafi
اما تاجایی که در جریان رشد ارکیده هستم
بنظر میاد خوب رشد کرده ازهمه جهت🙌😍
بنظر میاد خوب رشد کرده ازهمه جهت🙌😍
0
1404/09/05
mina ashrafi
همه کارایی که بچهاتواینسنمیکنن
مثل دشت خوردن و چیزیو با دستش بگیره
اطرافش اگاه باشه
بشناسه تو و باباشو
روپاهاش بتونه وایسه چندثانیه
خنده رو بفهمه و جواب بده
سرو صدا کنه
قان قون مثلا بگه همون الفاظ نوزادی منظورمه
گردن گرفته باشه
به پهلوهاش بچرخه
اینا رو بهداشت ازمن پرسید
نشونهای رشده بچس
مثل دشت خوردن و چیزیو با دستش بگیره
اطرافش اگاه باشه
بشناسه تو و باباشو
روپاهاش بتونه وایسه چندثانیه
خنده رو بفهمه و جواب بده
سرو صدا کنه
قان قون مثلا بگه همون الفاظ نوزادی منظورمه
گردن گرفته باشه
به پهلوهاش بچرخه
اینا رو بهداشت ازمن پرسید
نشونهای رشده بچس
1
1404/09/05
سوال کننده
سلام گلم
سادات جون بخدا من یه درصد به حرف احدی پیش نمیرم ولی واقعا حالم خوب نیست بسکه میگن منم فکری شدم ولی به روشون نمیارم که به حرفاتون توجه کردم
سادات جون بخدا من یه درصد به حرف احدی پیش نمیرم ولی واقعا حالم خوب نیست بسکه میگن منم فکری شدم ولی به روشون نمیارم که به حرفاتون توجه کردم
1
1404/09/05
سوال کننده
باور میکنی فقط برا اینکه شیر بدم یبار دیگه که تا ۷ صبح خودش بیدار بشه☹️
0
1404/09/05
سوال کننده
اونو که حتما میبرم فقط منتظرم واکسن بزنه
0
1404/09/05
سوال کننده
قربونت برم دعا کن ۱۶ ام که میبزم برا واکسن خوب باشه🫂❤️
0
1404/09/05
سوال کننده
ارکیده منو باباشو ومادربزرگ رو میشناسه
ارغوان از مدرسه که میاد جیغ میزنه و میخنده جوری شیرجه میره که یعنی بغلم کن
دستاشو میخوره
سرشو بالا میگیره خودتم دیدی چطور بر میگرده تلوزیون یواشکی دید بزنه😂😂😂😂
رو پاها ۲
۱ دقیقه میمونه
به پهلو که چه عرض کنم میره رو شکم😂😂😂😂😂😂
آغو و قان و قون تا دلت بخاد میگه بنظرم وراجه زیادی 🤣🤣🤣🤣🤣
تازه امشبه قهقه رو یاد گرفت 😍😍😍
ارغوان از مدرسه که میاد جیغ میزنه و میخنده جوری شیرجه میره که یعنی بغلم کن
دستاشو میخوره
سرشو بالا میگیره خودتم دیدی چطور بر میگرده تلوزیون یواشکی دید بزنه😂😂😂😂
رو پاها ۲
۱ دقیقه میمونه
به پهلو که چه عرض کنم میره رو شکم😂😂😂😂😂😂
آغو و قان و قون تا دلت بخاد میگه بنظرم وراجه زیادی 🤣🤣🤣🤣🤣
تازه امشبه قهقه رو یاد گرفت 😍😍😍
0
1404/09/05
سوال کننده
مثلا با دماغم زیر گلو ش رو قلقلک دادم قهقه میزد جوری که خاست ریسه بره🤣🤣🤣🤣
0
1404/09/05
سوال کننده
واسه چیزی دست گرفتن فقط موها ارغوان خوب بلده بگیره😂
0
1404/09/05
سوال کننده
میرم آشپزخونه یا حیاط کل گردنشو میچرخونه نگاه میکنه باز هر طرف برم اونم میچرخه
0
1404/09/05
yalda .
بانوجان از من میشنوی بهداشت فقط برای مراقبت ببرش ولی نگو اینطوریه
تو بهداشت یه سری چیزهای روتین میدونند و بهت میگن و اکثرا هم دانشجو اند مثلا میگن واااای حتما باید بیدارش کنی وگرنه قندش میفته
واااای اگه تایم شیرش کمه فلان میشه و از این حرفها
به ماها که تجربه کردیم اعتماد کن و اگه بازم نگرانی از یه متخصص خوب بپرس نه کس دیگه
تو بهداشت یه سری چیزهای روتین میدونند و بهت میگن و اکثرا هم دانشجو اند مثلا میگن واااای حتما باید بیدارش کنی وگرنه قندش میفته
واااای اگه تایم شیرش کمه فلان میشه و از این حرفها
به ماها که تجربه کردیم اعتماد کن و اگه بازم نگرانی از یه متخصص خوب بپرس نه کس دیگه
0
1404/09/05
عاطفه صالحی
بانو بانو بانو
این اطرافیان اگه بچه ات شب تا صبح عررر میزد هم میگفتن بچت مریضه ببر دکتر
اطرافیانو ول کن
تو سن ارکیده دیگه تایم مهم نیس
وزن گیریش خوب باشه و رو نمودار باشه کافیه
این اطرافیان اگه بچه ات شب تا صبح عررر میزد هم میگفتن بچت مریضه ببر دکتر
اطرافیانو ول کن
تو سن ارکیده دیگه تایم مهم نیس
وزن گیریش خوب باشه و رو نمودار باشه کافیه
0
1404/09/05
سوال کننده
نه یلدا جوننمیگم میگم که فقط میخام خودمبدونم روند رشدش چطوره
و بعداز واکسن خودمنظرمه یبار ببرممتخصص
و بعداز واکسن خودمنظرمه یبار ببرممتخصص
0
1404/09/05
سوال کننده
عاطی بخدا روانی شدم بسکه فکر کردم
مثلا چندشب پیش یه پسر که ۸ روز از ارکیده بزرگتره دیدیم انگار ۲۰ کیلو بود هرچه شوهرم میگف بابا اون به خانواده ش رفت مگه تو کت کسی میرفت
خودم فقط منتظرم ببینم رشدش چطوره خوب باشه دیگه کار ندارم بخدا
مثلا چندشب پیش یه پسر که ۸ روز از ارکیده بزرگتره دیدیم انگار ۲۰ کیلو بود هرچه شوهرم میگف بابا اون به خانواده ش رفت مگه تو کت کسی میرفت
خودم فقط منتظرم ببینم رشدش چطوره خوب باشه دیگه کار ندارم بخدا
0
1404/09/05
عاطفه صالحی
میدونم کاملا درکت میکنم
برادر با برادر فرق میکنه چ برسه به فامیل
الان پسرم غلت نمیزنه
همه میگن فلانی ۵روز ازش کوچیکتره اینور میره اونور میره
ولی من میدونم پسرم بالاخره غلت میزنه
دیر و زود داره فقط
برادر با برادر فرق میکنه چ برسه به فامیل
الان پسرم غلت نمیزنه
همه میگن فلانی ۵روز ازش کوچیکتره اینور میره اونور میره
ولی من میدونم پسرم بالاخره غلت میزنه
دیر و زود داره فقط
0
1404/09/05
سوال کننده
همینو بگو
حالا ریا نباشه ارکیده غلت میزد اون نی نی نه بعد خودشون میخندیدن😂😂😂😂😂😂😂
حالا ریا نباشه ارکیده غلت میزد اون نی نی نه بعد خودشون میخندیدن😂😂😂😂😂😂😂
0
1404/09/05
سوال کننده
امان از دست شا ماماهای فامیل که اکثرا چیزی بارشون نیست😂
0
1404/09/05
سوال کننده
فقط تنها کسی که ازش خشنود و راضیه مادرشوهرمه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣میگه عشقمه که فقط میخابه🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/09/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سلام عزیزم ببین دخترت ۴ ماهگی باید دویرابر وزن تولد شه یعنی ۴۸۰۰ شما دخترت هنوز ۴ ماه نشده ۶ کیلو شده ماشالا بهش ؛ ببین شیر زیاد خوردن مهم نیست ک وزن گیری و خواب مهمه؛ من دخترم شیرم زیاد میخوزه البته حجم شیرم کمه تایم بیشتز میخوزع ک سیر شه و زود ب زودم میخوزم شیرم قوت نداره و بهش وزنم نمیده ایتطوری دوست داری باشی،؟؟ یا ک ن شیرت قوت داشته باشه و بچت وزن بگیره و زودتر سیر شه
0
1404/09/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
منکه متخصص میبرم میگع ۵ تا ۲۰ دیقه کافیه بچه زیر سینه باشه پس ۵ دیقه هم بچه سیر میشه
0
1404/09/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بانو الان بنظرت دخترت ریزه؟؟ من ک دخترم میبرم مطب بجه های دیگه انگاری ۵ برابرش هستن من اصلا نمیخام چاق باشه ولی میخام وزن معمولی داشتع باشه با شیرم
0
1404/09/05
صدف بوالحسنی
سلام بانو جان اینقدر خودتو اذیت نکن که حالت بد بشه و برای خودت سابقهٔ فشار بالا درست کنی.🥺
وقتی وزنگیریش خوبه، وقتی با گریه شیر نمیخوره، خوابش راحته و علائم دیگهای نداره، یعنی شیرت سیرش میکنه. با هوا که وزن نگرفته. دفع و ادرارش خوبه؟
به دکتری فک و فامیلم گوش نده. به تز دادن خوششون میاد.😏
وقتی وزنگیریش خوبه، وقتی با گریه شیر نمیخوره، خوابش راحته و علائم دیگهای نداره، یعنی شیرت سیرش میکنه. با هوا که وزن نگرفته. دفع و ادرارش خوبه؟
به دکتری فک و فامیلم گوش نده. به تز دادن خوششون میاد.😏
0
1404/09/05
صدف بوالحسنی
اگه از الآن بخوای بهشون گوش کنی، بزرگتر هم که بشه، میخوان چیزهای جدید بگن و دخالت کلن. پس از الآن بیاهمیت باش و گوش نده. خدا رو شکر بچهٔ سالم داری، دکتر و بهداشت هیچی نمیگن. بعد اونا در مورد وزن و هیکل نظر میدن؟؟؟!!
0
1404/09/05
سوال کننده
سلام سودی خوبی دخترات خوبن❤️❤️
والا خودم مشکلی ندارم بخدا فقط همین مقایسه کردن دیگران روان آدمو بهم میریزه اونم من که خودم اوضاع خوبی از نظر جسمی ندارم
انشالله که گل دخترت خوب وزن میگیره گلم😘😘
والا خودم مشکلی ندارم بخدا فقط همین مقایسه کردن دیگران روان آدمو بهم میریزه اونم من که خودم اوضاع خوبی از نظر جسمی ندارم
انشالله که گل دخترت خوب وزن میگیره گلم😘😘
0
1404/09/05
سوال کننده
جدا؟اگه اینطوره خوبه بخدا بیشتر از ۵ نمیخوره
0
1404/09/05
سوال کننده
نه از نظر قدی خوبه اندازه س ولی خب اینم تپلی خودش داره لاغرم نیست فقط میگم انتظار دارن بچه ۳ ماهه لپاش آویزون باشه شکمش ۱۰کیلو باشه
0
1404/09/05
سوال کننده
سلام صدف جون فداتشم😘😘
بخدا همه چیش مثل دختر بزرگمه ولی همش میگن ارغوان چاق تر بود درصورتی که من یادمه ارغوانم همین بود
دفع و ادرار اره خوبه روزی دوبار دفع داره هر یک ساعت هم ادرار
بخدا همه چیش مثل دختر بزرگمه ولی همش میگن ارغوان چاق تر بود درصورتی که من یادمه ارغوانم همین بود
دفع و ادرار اره خوبه روزی دوبار دفع داره هر یک ساعت هم ادرار
0
1404/09/05
سوال کننده
والا چی بگم حرفات حقه
میگن چون مدام دستاشو میخوره سیر نیست😐😵💫
میگن چون مدام دستاشو میخوره سیر نیست😐😵💫
0
1404/09/05
زهرا مامان آرتمیس گلی
سلام بانو جان .خوبب گلم گل دخترا خوبن .
ارتمیس هم از همون اول .در حد ۳.۴ دقیقع سینه تو دهنش بعدش میاره بیرون نمیخوره .یادمه هم سن ارکیده بود .ک دستشو میخورد من فک میکردم گشنش بزور سینه دهنش میکردم ولی نمیخورد مادرشوهرم همیشه میگفت بچه گشنش .شیر نداری بچه سیر نمیشع دستشو میخوره .تا بردم دکتر .
بهش گفتم ۳.۴ دقیقه شیر میخوره وزن کرد گفت هیچ اشکالی نداره شیرت چربه. زود سیر میشه .
برا شب هم بازم ارتمیس از ۳ ماهگی ب بعد از ۱ میخابید تا ۶ صبح یادمه اولین روزی ک اینقدر خوابید منم باهاش از ساعت ۱ خوابیدم وقتی بیدار شدم دیدم ۶ صبح ترسیدم فک کردم خدایی نکرده چیزی شد ک بیدار نشد .دیدم نفس میکشه .راحت منم خابیدم ...
اصلا غصه نخور .
اطرافیان همم ک میگن .بگو بردم دکتر دکتر گفته شیرت چرب زود سیر میشه .از ی سنی ب بعد برا شب بیدار نمیشن .وزنم خوب بوده .منم همینو گفتم ول کردن دیگه
ارتمیس هم از همون اول .در حد ۳.۴ دقیقع سینه تو دهنش بعدش میاره بیرون نمیخوره .یادمه هم سن ارکیده بود .ک دستشو میخورد من فک میکردم گشنش بزور سینه دهنش میکردم ولی نمیخورد مادرشوهرم همیشه میگفت بچه گشنش .شیر نداری بچه سیر نمیشع دستشو میخوره .تا بردم دکتر .
بهش گفتم ۳.۴ دقیقه شیر میخوره وزن کرد گفت هیچ اشکالی نداره شیرت چربه. زود سیر میشه .
برا شب هم بازم ارتمیس از ۳ ماهگی ب بعد از ۱ میخابید تا ۶ صبح یادمه اولین روزی ک اینقدر خوابید منم باهاش از ساعت ۱ خوابیدم وقتی بیدار شدم دیدم ۶ صبح ترسیدم فک کردم خدایی نکرده چیزی شد ک بیدار نشد .دیدم نفس میکشه .راحت منم خابیدم ...
اصلا غصه نخور .
اطرافیان همم ک میگن .بگو بردم دکتر دکتر گفته شیرت چرب زود سیر میشه .از ی سنی ب بعد برا شب بیدار نمیشن .وزنم خوب بوده .منم همینو گفتم ول کردن دیگه
0
1404/09/05
زهرا مامان آرتمیس گلی
از طرف منم ببوسشون حتما هر دورو
0
1404/09/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
بانو جان الان حالتان چطور است ؟ امیدوارم که خوب باشید جان دلم❤️❤️
مامان گل چرا حرص؟ مراجعه کنید امروز یا شنبه متخصص اطفال دقیق وزن را چک کند روند وزنگیری و رشد قد و دور سر را ببیینم بعد درمورد راهکارهای مورد نیاز تصمیم گیری میکنیم اگر وزنگیری باشد هیچ کدام از مواردی که گفتید اهمیت و مشکلی ندارد، حرف دیگران هم اهمیت ندارد ❤️
بانو جان الان حالتان چطور است ؟ امیدوارم که خوب باشید جان دلم❤️❤️
مامان گل چرا حرص؟ مراجعه کنید امروز یا شنبه متخصص اطفال دقیق وزن را چک کند روند وزنگیری و رشد قد و دور سر را ببیینم بعد درمورد راهکارهای مورد نیاز تصمیم گیری میکنیم اگر وزنگیری باشد هیچ کدام از مواردی که گفتید اهمیت و مشکلی ندارد، حرف دیگران هم اهمیت ندارد ❤️
0
1404/09/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
شکر بد نیستیم
0
1404/09/05
سوال کننده
سلام زهرا جون
خدارو شکر که دخملی نازت عالی بود🥰🥰🥰
چشم عزیزم فدات شم😘❤️
خدارو شکر که دخملی نازت عالی بود🥰🥰🥰
چشم عزیزم فدات شم😘❤️
0
1404/09/05
سوال کننده
فداتشم چشم تو همهمینطور😘😘😘🥰
0
1404/09/05
سوال کننده
سلام دکتر عزیزم فدای شما 😘🥰
شکر خدا بد نیستم شدت التهابم کمتر شده کمی بهترم
دکتر جان از این ناراحتم که اطرافیان درک ندارن نوزادی که با وزن ۲۴۰۰ دنیا اومد تا نوزادی که وزن ۳۷۰۰ باهم فرق دارن انتظار دارن بچه ای که از شکم مادر رشد خوبی نداشت یهو بپره بالای نمودار
من خودم حال جسمی خوبی ندارم این حرفها هم اذیتم میکنه
در رابطه هم با متخصص چشم حتما اولین فرصت حتما میرم چون الان دکتر نداریم فقط ۳روز در هفته میاد🙏❤️خدارو شکر نظر شما آرومم کرد انشالله دکتر بردم حتما باشما درمیون میزارم که اگر صلاح بود بهم راهکار بدید😘
شکر خدا بد نیستم شدت التهابم کمتر شده کمی بهترم
دکتر جان از این ناراحتم که اطرافیان درک ندارن نوزادی که با وزن ۲۴۰۰ دنیا اومد تا نوزادی که وزن ۳۷۰۰ باهم فرق دارن انتظار دارن بچه ای که از شکم مادر رشد خوبی نداشت یهو بپره بالای نمودار
من خودم حال جسمی خوبی ندارم این حرفها هم اذیتم میکنه
در رابطه هم با متخصص چشم حتما اولین فرصت حتما میرم چون الان دکتر نداریم فقط ۳روز در هفته میاد🙏❤️خدارو شکر نظر شما آرومم کرد انشالله دکتر بردم حتما باشما درمیون میزارم که اگر صلاح بود بهم راهکار بدید😘
0
1404/09/05
سوال کننده
الحمدلله❤️
0
1404/09/05
صدف بوالحسنی

بانو از اینجا روند رشد هر ماه بچه رو میخونی؟ اینجا گفته سه ماهگی دستشونو نگاه میکنند و میخورند. پس همیشه خوردن دست ربطی به گرسنگی نداره.
0
1404/09/05
صدف بوالحسنی
خب پس یعنی شیرت کافیه. امان از این مقایسهها. بچهت بزرگ میشه این مقایسهها رو میشنوه، توی اعتماد به نفسش تأثیر میذاره.
حالا یه دکتر ببرش ببین چی میگه.
حالا یه دکتر ببرش ببین چی میگه.
0
1404/09/05
سوال کننده
اره عزیزممیخونم
0
1404/09/05
سوال کننده
انشالله کافیه
والا منخودماهل مقایسه نیستم چون هر بچه ای یه جوره اینو دوربریا درک نمیکنن☹️😂
والا منخودماهل مقایسه نیستم چون هر بچه ای یه جوره اینو دوربریا درک نمیکنن☹️😂
0
1404/09/05
صدف بوالحسنی
همون😐
1
1404/09/05
سوال کننده
😂
0
1404/09/07
پزشک اوما
خداروشکر هزاران بار که بهتر شدید جان دلم نگرانتان بودم ❤️😘❤️😘اصلا اهمیتی به دیگران ندهید جان دلم، اصولا در مسیر بچه داری از این حرف ها زیاد میشنوید یک گوشتان در باشد یک گوش دروازه چون هیچ کس دلسوزتر از شما برای فرزندتان نیست و وقتی تحت نظر باشد دیگر جای نگرانی نیست، به روی چشم جان دلم من منتظر اخبارتان هستم در همین تاپیک برایم حتما ارسال کنید تا ببینم ❤️❤️
0
1404/09/08
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیزم که پیگیر حالم هستید خیلی به من لطف دارید ❤️🫂❤️❤️❤️
چشم به رو چشمم حتما گفته های شمارو آویزه گوشم میکنم🥰😘انشالله هروقت بردم مزاحم وقت شما میشم
آخه اینجا خوزستان بازم تعطیل کردن برای آلودگی و معلوم نیست تا کی باشه و دکتر اطفال دخترم هم تعطیلات اصلا نیست متاسفانه
بازم سپاسگزرم از شما
مراقب خودتون باشید دوستتون دارم خیلی❤️🥰😘❤️❤️
چشم به رو چشمم حتما گفته های شمارو آویزه گوشم میکنم🥰😘انشالله هروقت بردم مزاحم وقت شما میشم
آخه اینجا خوزستان بازم تعطیل کردن برای آلودگی و معلوم نیست تا کی باشه و دکتر اطفال دخترم هم تعطیلات اصلا نیست متاسفانه
بازم سپاسگزرم از شما
مراقب خودتون باشید دوستتون دارم خیلی❤️🥰😘❤️❤️
0
1404/09/09
پزشک اوما
عزیزدل من هستید جان دلم ❤️😘❤️بله متاسفانه آلودگی به قدری زیاد شده که در کل بیرون رفتن از خانه هم چالش بزرگی شده امیدوارم خیلی زود از این دوران سخت عبور کنیم،، از محبتی که به من دارید ممنونم و شما هم خیلی مراقب خودتان باشید بانو جان مهربانم. من هم قلبا دوستتون دارم دوست و خواهر عزیزم ❤️😘❤️
0
1404/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1404/09/09
سوال کننده
عزیز دلمی دکتر جانم
بله متاسفانه و انشالله هرچه زودتر برطرف بشه
فدای شما چشم گل مهربانم😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰
بله متاسفانه و انشالله هرچه زودتر برطرف بشه
فدای شما چشم گل مهربانم😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰
0
1404/09/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
1
1404/09/09
پزشک اوما
جان دلم هستيد مهربانم امیدوارم همیشه برقرار باشید و شاد ❤️❤️❤️
0
1404/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1404/09/09
سوال کننده
🥰😍
0
1404/09/16
سوال کننده
سلام دکتر جان امیدوارم حالتون خوب باشه😘
شرمنده باز مزاحم شدم امروز دخترم رو بردم چک کردم از نظر قد و وزن و دور سر خوب بود رشدش و گفتن که طبیعیه چرا که وزن تولد ۲۴۰۰ بوده
شرمنده باز مزاحم شدم امروز دخترم رو بردم چک کردم از نظر قد و وزن و دور سر خوب بود رشدش و گفتن که طبیعیه چرا که وزن تولد ۲۴۰۰ بوده
0
1404/09/16
سوال کننده

0
1404/09/16
سوال کننده

0
1404/09/16
سوال کننده

0
1404/09/16
سوال کننده
اینم نمودار
وزن اول ۲۳۵۰
دوماهگی ۴۸۵۰
۴ماهگی ۶۲۵۰
قد تولد ۴۵
دوماهگی ۵۳
۴ماهگی ۵۸و نیم
دور سر تولد ۳۰
دوماهگی هرکار کردم دور سر رو برام نگرفتن گفتن نیاز نیست😐
و الان ۴ماهگی ۳۷
باتوجه به این نمودار بنظر شما خوبه؟نیاز هست پیگیرتر باشم؟
وزن اول ۲۳۵۰
دوماهگی ۴۸۵۰
۴ماهگی ۶۲۵۰
قد تولد ۴۵
دوماهگی ۵۳
۴ماهگی ۵۸و نیم
دور سر تولد ۳۰
دوماهگی هرکار کردم دور سر رو برام نگرفتن گفتن نیاز نیست😐
و الان ۴ماهگی ۳۷
باتوجه به این نمودار بنظر شما خوبه؟نیاز هست پیگیرتر باشم؟
0
1404/09/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
دشمنتان شرمنده عزیزم ❤️
عالی است عزبزم نگران نباشید ، آد را منظم میدهید ؟
دشمنتان شرمنده عزیزم ❤️
عالی است عزبزم نگران نباشید ، آد را منظم میدهید ؟
0
1404/09/20
سوال کننده
سلام وقت بخیر دکتر مهربونم😍😍😍خدارو شکر که خوبه😍
بله دکتر جان پدیابست میدم هرروز ۱سی سی
آهن هم شروع کردن براش چرا که وزن تولد زیر ۲۵۰۰بود گفتن باید آهن بخوره و الان ۲ شب هست ۱ساعت بعداز شیر ۶ قطره بهش آهن میدم تا ۶ ماهگی گفتن دوبرابر وزن بهش بدم
بله دکتر جان پدیابست میدم هرروز ۱سی سی
آهن هم شروع کردن براش چرا که وزن تولد زیر ۲۵۰۰بود گفتن باید آهن بخوره و الان ۲ شب هست ۱ساعت بعداز شیر ۶ قطره بهش آهن میدم تا ۶ ماهگی گفتن دوبرابر وزن بهش بدم
0
1404/09/20
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️😘خیلی هم عالی جانم بنابراین جای نگرانی نیست نهایتا میتوانیم بعد 6 ماهگی یک دوره هم زینک بدهیم ولی در کل همه چیز خوب است
0
1404/09/20
سوال کننده
همچنین دکتر مهربونم😍😍ممنونم بابت پاسخگویی سریع شما خیالم راحت شد 🥰دکتر جان خیلی ممنون میشم بفرمایید زینک چه نوعی باشه خوبه 🙏
0
1404/09/20
پزشک اوما
عزیزدل من هستید بانو جانم الهی که همیشه شاد باشید ❤️😘❤️اگر رفلاکس نداشته باشد نئوزینک خوب است ولی الان زود است ندهید
0
1404/09/20
سوال کننده
قربونتونبرمدل به دل راه داره🥰😍😍😍نه دکتر جان خدارو شکر گوش شیطون کر رفلاکس نداره
چشمحتماااا ممنون از راهنماییتون و وقتی که بمن دادید🥰😍در پناه امن خدا باشید🥰🙏
چشمحتماااا ممنون از راهنماییتون و وقتی که بمن دادید🥰😍در پناه امن خدا باشید🥰🙏
0
1404/09/21
پزشک اوما
هزاران بار شکر مامان گل دوست داشتنی 😘❤️😘❤️چشم هاتون بی اشک باشند و همیشه سلامت باشید و به دور از غم روزتون هم مبارک ❤️😘❤️😘
1
1404/09/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1404/09/21
سوال کننده
همچنین دکتر عزیز و مهربونم ❤️❤️😍🥰روز شما هم مبارک باشه گل نمونه😍❤️🥰🙏
0
1404/09/21
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1404/09/21
پزشک اوما
ممنونم دوست مهربانم ❤️😘❤️
1
1404/09/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1404/09/21
سوال کننده
😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




