سلام دکتر عزیزم
امیدوارم حال دلتون خوش باشه🩷🩷
دکتر جان حدودا ۵ روز پیش داخل پوشک دخترم رگه خون دیدم ..فقط همون یکبار بود
بردم دکتر براش آزمایش مدفوع نوشت
قبل از اینکه رگه خون ببینم آبریزش و تب داشت که خوب شد و رنگ مدفوع متمایل به سبز شده
الان درخواستم از شما اینه که آزمایشو برام تفسیر کنید و بگید علت چیه ؟؟؟آخه اگر یادتون باشه گفتمکه خودم۸ ساله درگیر بیماری کولیت روده هستم بخاطر همین خیلی ترسیدم مثل اینکه نوشته خون مخفی در مدفوع🥺
پرسش (1404/07/09):
سلام دکتر جان🥰🩷نفسیر آزمایش🩷
290
51
1404/07/09
سوال کننده
0
1404/07/09
سوال کننده

جواب آزمایش
0
1404/07/09
Behesht M
سلام عزیزم خون در مدفوع،بخاطر حساسیت به پروتئین گاوی هست
0
1404/07/09
Behesht M
شیر خودتو میخوره یا شیر خشک؟
1
1404/07/09
سوال کننده
سلام گلم
شیر خودمو
شیر خودمو
0
1404/07/09
سوال کننده
دگتر هم گفت ولی گفت باید آزمایش بده تا قطعی بگم
0
1404/07/09
Behesht M
آره عزیزم آزمایش که لازمه،دختر منم همینطوری شد
0
1404/07/09
Behesht M
پس به هیچ عنوان گوشت گوساله، شیر و لبنیات گاوی مصرف نکن
0
1404/07/09
سوال کننده
نه اصلا از اول مصرف نداشتم
0
1404/07/09
سوال کننده
تا چه مدت رعایت کردی؟
0
1404/07/09
Behesht M
تقریبا تا ۶ماهگی دخترم
0
1404/07/09
سوال کننده
اخه دکتر پریروز بمن گفت تا ۲سال😵💫
0
1404/07/09
Behesht M
من برای دخترم یکبار بیشتر خون ندیدم تو مدفوعش
0
1404/07/09
Behesht M
تا الان هیچ علامت دیگه ای نداشته
گوشت که کلا گوسفندی استفاده میکنیم
ولی شیر گاوی چندباری بعد ۶ماهگیش خوردم مشکلی نداشت دیگه
گوشت که کلا گوسفندی استفاده میکنیم
ولی شیر گاوی چندباری بعد ۶ماهگیش خوردم مشکلی نداشت دیگه
0
1404/07/09
سوال کننده
منمفقط یکبار
0
1404/07/09
سوال کننده
خدارو شکر
منم فقط یبار شیرموز خوردم و چندبار پنیر و بستنی البته قبل این موضوع بودن دیگه هیچ محصولات گاوی نخوردم انشالله تا غذا خور بشه رعایت کنم ببینم چطور میشه
منم فقط یبار شیرموز خوردم و چندبار پنیر و بستنی البته قبل این موضوع بودن دیگه هیچ محصولات گاوی نخوردم انشالله تا غذا خور بشه رعایت کنم ببینم چطور میشه
0
1404/07/09
Behesht M
خوب میشه عزیزم نگران نباش
1
1404/07/09
سوال کننده
توکل بخدا🩷ممنونم ازت🩷
0
1404/07/09
عاطفه صالحی
کوبیده رو ننه من میخورد😳🙄
0
1404/07/09
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣باور کن الان دارن یادممیان🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣لعنتی🤣🤣🤣🤣🤣
عاطی اون روز چهل بود الان خیلی گذشته
من میگم گاوه نیست🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
عاطی اون روز چهل بود الان خیلی گذشته
من میگم گاوه نیست🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/07/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
پس چطور تو مدفوعش خو افتاد؟؟؟ چیزایی مثل کره و ماست و کشک و بیسکوییت و کیک هم نباید بخوری؛ البته کنجد و سویا و ی سریا چیزای دیگم الرژن هستن بعصی بچه ها در کنار گوشت گوساله ب گوشت گوسفندیم حساسیت دارن
0
1404/07/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
دقیقا دخترم تا ۲ سال داشت البته لبیات غیر شیر از ۱۴ ماهگی تونست بخوره ولی شیر بعد ۳ سال خوب شد و تونست بخوره
0
1404/07/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بانو ربطی نداره حتما چند روز قبلش خوردع باشی ک همون چند هفته قبلش هم مصزف کردی نشون میده حتنا هم نباید خون باشه مدفوعش اکه خلطی هم بود نشونه حساسبته
0
1404/07/10
سوال کننده
والا اینجور که میگی من همه چی خوردم الا همون دوغ و ماست🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣من فک میکردم فقط لبنیات و گوشته
بیسکوییت و کیک و چیکار کنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بیسکوییت و کیک و چیکار کنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/07/10
سوال کننده
لعنت به حساسیت
0
1404/07/10
سوال کننده
اره خلطی هم بود
0
1404/07/10
سوال کننده
فقط اگر رفتم روستا به حسابه گاوه برسم از کجا اومد وسط خوراکم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/07/10
عاطفه صالحی
همه رو خورده الکی میگه نخوردم🤣🤣🤣
0
1404/07/10
عاطفه صالحی
کم کم همه از جلو چشات رد میشن🤣
0
1404/07/10
عاطفه صالحی
خسته نباشی😬😬😬
0
1404/07/10
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣اونروزم که رفتم دکتر گفتم دکتر منکه اصلا گوشت گاو و دوغ و ماست و شیر نخوردم
شوهرم گفت چیزبرگر ۳روز پیشو کی خورد😂😂😂😂😂😂😂
شوهرم گفت چیزبرگر ۳روز پیشو کی خورد😂😂😂😂😂😂😂
0
1404/07/10
سوال کننده
هرروز که میگذره داره هی یادم میاد چه غلطی کردم 😂😂😂😂😂
0
1404/07/10
سوال کننده
خدایی نون خامه ای رو چه کنم 🤣🤣🤣🤣شوهرم گفت گوشت چرخی بگیرم برا کوبیده گفتم حالا که من نمیخورم کسی حق خوردن نداره🤣🤣🤣🤣🤣بخدا نزاشتم بخره
0
1404/07/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️💓
عزیزم نترسید ارتباطی با کولیت ندارد صرفا حساسیت به پروتئین گاوی است و همانطور که بچه ها گفتند باید رعایت کنید و رژیم بگیرید خصوصا دور کباب و چیزبرگر را خط بکشید البته اگر گوشت گوسفندی باشد مشکلی نیست😉، لبنیات گاوی و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را حذف کنید ازجمله شیرینی و الی آخر، گوشت گاو حذف خوراکی های حاوی شیرخشک مانند پفک حذف، بهتر نشد کنجد و ارده و فلفل و تخم مرغ و مغزیجات یک به یک حذف گردد
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️💓
عزیزم نترسید ارتباطی با کولیت ندارد صرفا حساسیت به پروتئین گاوی است و همانطور که بچه ها گفتند باید رعایت کنید و رژیم بگیرید خصوصا دور کباب و چیزبرگر را خط بکشید البته اگر گوشت گوسفندی باشد مشکلی نیست😉، لبنیات گاوی و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را حذف کنید ازجمله شیرینی و الی آخر، گوشت گاو حذف خوراکی های حاوی شیرخشک مانند پفک حذف، بهتر نشد کنجد و ارده و فلفل و تخم مرغ و مغزیجات یک به یک حذف گردد
0
1404/07/10
سوال کننده
فدای شما دکتر عزیزم ممنونم از محبتتون❤️❤️🩷🩷چشم دکتر جان همه رو رعایت میکنم و به جز تخم مرغ من همه رو حذف کردم .و منبعد مرغ و گوسفندی مصرف میکنم😂
دکتر جان نظرتون راجع به میوه ها چیه؟؟میوه هم حذف باشن یا نه ؟ممکنه میوه هم از طریق شیرم آلرژی زا باشه براش ؟
دکتر جان نظرتون راجع به میوه ها چیه؟؟میوه هم حذف باشن یا نه ؟ممکنه میوه هم از طریق شیرم آلرژی زا باشه براش ؟
0
1404/07/10
عاطفه صالحی
🤣🤣🤣🤣🤣
بله میگم که یکی یکی در حسرتش میمونی🥲
بله میگم که یکی یکی در حسرتش میمونی🥲
0
1404/07/10
عاطفه صالحی
اخ آخ آخ
تا کی بقیه نخورن؟😑😑😑
تا کی بقیه نخورن؟😑😑😑
0
1404/07/10
عاطفه صالحی
بله مرکبات🤪
0
1404/07/10
سوال کننده
خیلی ظلمه🥲🥲🥲
0
1404/07/10
سوال کننده
تا وقتی من از اسارت در بیام😂😂😂😂😂😂
0
1404/07/10
سوال کننده
دور شو🤕😂😂😂😂
0
1404/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من الهی که همیشه شاد باشید و چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم ❤️😘
میوههایی مانند خربزه یا گروه صیفی و سبزیجات مانند گوجه و بادمجان و فلفل بله میتواند حساسیت زا باشد
میوههایی مانند خربزه یا گروه صیفی و سبزیجات مانند گوجه و بادمجان و فلفل بله میتواند حساسیت زا باشد
0
1404/07/11
سوال کننده
همچنین دکتر عزیز و نازنینم 😍🩷❤️فدای محبت شما
ممنونم از راهنمایی های خوبتون
یک دنیا تشکر دکتر جانم🩷🩷❤️❤️🩷❤️🩷❤️
ممنونم از راهنمایی های خوبتون
یک دنیا تشکر دکتر جانم🩷🩷❤️❤️🩷❤️🩷❤️
0
1404/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من الهی که همیشه زنده باشید مهربان جان انرژی مثبت ❤️😘❤️😘
1
1404/07/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1404/07/11
سوال کننده
همچنین دکتر خوب و مهربونم فدای شما❤️😍🩷🩷😍❤️🩷❤️🩷❤️🩷
0
1404/07/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
1
1404/07/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️😘❤️😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




