بنطرتون نقره بگیریم یا طلا تو این اوضاع حالا ب مقدار کم؟؟؟
4
1404/11/09
زهراا🤲خدایا شکرت
قطعا و بی شک طلا
اونم بی اجرت یعنی طلای دست دوم (کار کرده)
اونم بی اجرت یعنی طلای دست دوم (کار کرده)
3
1404/11/09
ستاره ❤
سلام
طلا که حتی مقدار کمش تا ابد سوده
ولی نقره موقع فروش خیلی کم میخرن
طلا که حتی مقدار کمش تا ابد سوده
ولی نقره موقع فروش خیلی کم میخرن
0
1404/11/09
ستاره ❤
من سال ۹۸ چندین گرم نقره گرفتم سرویس و انگشتر واینا گرمی ۲۰هزار بود الان گرمی۴۵۰هزاره ولی بخوان بخرن این قیمت نیست که خیلی کمتره
0
1404/11/09
ستاره ❤
البته الان نگاه کردم نقره گرمی ۶۰۷تومنه
0
1404/11/09
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
نقره سی و طلاسی خوبن
0
1404/11/09
ارزو مامان اردلان و نیکان
من شوهرم یه انگشتر نقره داشت رد کرد ۴۸۰۰ ولی خب سنگین بود و نگین داشت
0
1404/11/09
ارزو مامان اردلان و نیکان
البته الان نه ها فک کنم اول سال اینا بود
1
1404/11/09
Mehr banoo
همسرم دو سه روز پیش گف همکارش گفته طلا اگه شده سه برابر نقره شده هف برابر
گف نقره خریده گفته کلی سود کردم
نمیدونم دیگه حساب کتابش چجوره.
ولی خودم میگم طلا اب شده خوبه
گف نقره خریده گفته کلی سود کردم
نمیدونم دیگه حساب کتابش چجوره.
ولی خودم میگم طلا اب شده خوبه
1
1404/11/10
مهنا ا
صاحب اول و آخر نقره خودتی
0
1404/11/10
ستاره ❤
دقیقا
0
1404/11/10
مامان فارا 🍒❤
نقره الان نه ولی چندسال دیگه اینده خوبی داره چون با همین فرمون طلا گرون بشه دیگه مردم رو میارن به نقره و نقره ارزشمند میشه
اگه نقره داری نگه دار واسه اینده اگه پول داری قطعا طلا بخر
اگه نقره داری نگه دار واسه اینده اگه پول داری قطعا طلا بخر
0
1404/11/10
مهشید .
من نقره ساچمه میخرم
همیشه هم راحت ازم میخرن
همیشه هم راحت ازم میخرن
0
1404/11/10
مهشید .
الان نقره خیلی از طلا عقبه
0
1404/11/10
مهشید .
چرا؟؟؟؟
من مادرم با فروش نقره خونرو عوض کرد
خودمم با فروش نقره ماشین عوض کردم
هیچ مشکلی هم توی فروشش نداشتم چون قیمتش مثل طلا تابلو داره
من مادرم با فروش نقره خونرو عوض کرد
خودمم با فروش نقره ماشین عوض کردم
هیچ مشکلی هم توی فروشش نداشتم چون قیمتش مثل طلا تابلو داره
0
1404/11/10
sogol .
چطپریه
0
1404/11/10
nazi ❄️
یه دوستی رو میشناسم اصلا مغز داره فراوان
با اینکه کم سنه ولی به شدت باهوشه و از سیاست و اقتصاد و هر چی ک بگی به طرز عجیبی سر در میاره و کار بلده به اصطلاح
خودش نقره میخرید به خواهر منم فقط نقره بخر یا یورو ،نقره در دراز مدت ،سال های بعد خیلی سود اوره
خودش ۳ میلیارد نقره خرید یک ماه پیش هم رفت سوئد
با اینکه کم سنه ولی به شدت باهوشه و از سیاست و اقتصاد و هر چی ک بگی به طرز عجیبی سر در میاره و کار بلده به اصطلاح
خودش نقره میخرید به خواهر منم فقط نقره بخر یا یورو ،نقره در دراز مدت ،سال های بعد خیلی سود اوره
خودش ۳ میلیارد نقره خرید یک ماه پیش هم رفت سوئد
2
1404/11/10
فرزانه مامان شازده والا
ساچمه یا شمش نقره بسیار سود آوره
قطعا از طلا بهتره
قطعا از طلا بهتره
0
1404/11/10
فرزانه مامان شازده والا
نقره برای سرمایه گذاری منظورشونه(یعنی ساچمه یا شمش) ، اونکه شما میگید نقره ساخته شدس که خریدش اشتباهه
0
1404/11/10
فاطمه قربانی
سلام خوبی عزیز میشه راجب این نقره بیشتر بگی باید چند وقت ازش بگذره که سود بده بعد برای فروشش طلا فروشی ها میخرن ازت
0
1404/11/10
فاطمه قربانی
شما از کجا میخرید با هزینه کم هم میشه خرید
0
1404/11/11
♥️ ♥️
اصلا نکنید این کارو
نقره کجا سود داره
انقدی که طلا سود توشه ، نقره نیس
نقره کجا سود داره
انقدی که طلا سود توشه ، نقره نیس
0
1404/11/11
♥️ ♥️
نقره صاحب اول آخرش خودتی
0
1404/11/11
♥️ ♥️
خیلی کم پیش میاد ، ازت بخرن
باید بگردی
باید بگردی
1
1404/11/11
♥️ ♥️
من یه سرویس نقره داشتم
۱۹ گرم
نمیخواستمش
انقدر گشتم براش ، تا بفروشمش
کسی نمیخرید
میگفت نقره مصرفی هست ، نباید به عنوان سوددهی بهش نگاه کرد
۱۹ گرم
نمیخواستمش
انقدر گشتم براش ، تا بفروشمش
کسی نمیخرید
میگفت نقره مصرفی هست ، نباید به عنوان سوددهی بهش نگاه کرد
0
1404/11/11
♥️ ♥️
خلاصه که بالاخره بردم برای خود طرف
ازم خرید
ولی نصف شد قیمتش
یعنی نصف قیمت کلی ، موقع خریدم
ازم خرید
ولی نصف شد قیمتش
یعنی نصف قیمت کلی ، موقع خریدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



607

