سلام وقتتون بخیر
یازده هفته و شش روز هستم که تا حالا پنج شش بار هست که اول دستم بی حس میشه مثل خواب رفتگی بعدش سنگین میشه بعد یکی از پاهام شروع میکنه به بی حس شدن بعدش هم زبونم سنگین میشه نمیتونم حرف بزنم حدود بیست دقیقه نیم ساعتی این حالت دارم و بعد که خوب میشم سردرد شدید میگیرم ایا ممکنه طبیعی باشه چون یکی از اعضای خانواده ام هم موقع بارداری این حالت بوده البته بدون بیحس شدن زبونش و دکتر بهمش گفته بوده که طبیعیه
پرسش (1404/11/02):
بی حسی بدن در بارداری
74
21
1404/11/02
سوال کننده
1
1404/11/02
پزشک اوما
voice:|~|639047089264900255|~|2026-01|~|0:09
0
1404/11/02
سوال کننده
سلام
یدفولیک،منیزیم،ویتامین دی و مولتی ویتامین مصرف میکنم و ازمایش هم دادم همه چیم سالم بوده بدون کمبود هیچ ویتامین و هیچی
یدفولیک،منیزیم،ویتامین دی و مولتی ویتامین مصرف میکنم و ازمایش هم دادم همه چیم سالم بوده بدون کمبود هیچ ویتامین و هیچی
0
1404/11/02
سوال کننده
دکتر عمومی هم رفتم فقط یسری سرم بهم داد و گفت استرس داری
0
1404/11/02
سوال کننده
ولی از نظر خودم بدون هیچ استرسی هستم اصلا استرس رو همش سعی میکنم از خودم دور کنم و موفق هم شدم
0
1404/11/02
سوال کننده
فشارم هم این چند مدت که گرفتم همش یا ۹ بوده یا ۸
1
1404/11/02
پزشک اوما
voice:|~|639047096007747266|~|2026-01|~|0:13
0
1404/11/02
سوال کننده
نه همون لحظه بی حسی نگرفتم چون تا رسیدم بیمارستان دیگه خوب شده بودم این حالت
0
1404/11/02
سوال کننده
فشارم رو یادم نیست روی چند
1
1404/11/02
پزشک اوما
voice:|~|639047105378703987|~|2026-01|~|0:38
0
1404/11/02
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1404/11/02
سوال کننده
ممکنه سه چهار هفته یکماه دیگه این حالت دو داشته باشم تا بتونم فشار بگیرم
0
1404/11/02
پزشک اوما
voice:|~|639047141474112746|~|2026-01|~|0:25
0
1404/11/17
سوال کننده
سلام خسته نباشید فشار9روی 7ضربان قلب 107و نامنظم
0
1404/11/17
سوال کننده

0
1404/11/17
سوال کننده
۲۰ دقیقه بعدش ۹روی ۶ و سردرد
0
1404/11/17
سوال کننده

0
1404/11/17
سوال کننده
ید فولیک هم دکتر زنان برام قطع کزده و قرص اهن مصرف میکنم
0
1404/11/18
پزشک اوما
voice:|~|639060597330735625|~|2026-02|~|0:27
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




