Ooma
پرسش (1404/11/02):

بی حسی بدن در بارداری

سلام وقتتون بخیر
یازده هفته و شش روز هستم که تا حالا پنج شش بار هست که اول دستم بی حس میشه مثل خواب رفتگی بعدش سنگین میشه بعد یکی از پاهام شروع میکنه به بی حس شدن بعدش هم زبونم سنگین میشه نمیتونم حرف بزنم حدود بیست دقیقه نیم ساعتی این حالت دارم و بعد که خوب میشم سردرد شدید میگیرم ایا ممکنه طبیعی باشه چون یکی از اعضای خانواده ام هم موقع بارداری این حالت بوده البته بدون بیحس شدن زبونش و دکتر بهمش گفته بوده که طبیعیه

voice:|~|639047089264900255|~|2026-01|~|0:09
سلام
یدفولیک،منیزیم،ویتامین دی و مولتی ویتامین مصرف میکنم و ازمایش هم دادم همه چیم سالم بوده بدون کمبود هیچ ویتامین و هیچی
دکتر عمومی هم رفتم فقط یسری سرم بهم داد و گفت استرس داری
ولی از نظر خودم بدون هیچ استرسی هستم اصلا استرس رو همش سعی میکنم از خودم دور کنم و موفق هم شدم
فشارم هم این چند مدت که گرفتم همش یا ۹ بوده یا ۸
voice:|~|639047096007747266|~|2026-01|~|0:13
نه همون لحظه بی حسی نگرفتم چون تا رسیدم بیمارستان دیگه خوب شده بودم این حالت
فشارم رو یادم نیست روی چند
voice:|~|639047105378703987|~|2026-01|~|0:38
چشم ممنونم
ممکنه سه چهار هفته یکماه دیگه این حالت دو داشته باشم تا بتونم فشار بگیرم
voice:|~|639047141474112746|~|2026-01|~|0:25
سلام خسته نباشید فشار9روی 7ضربان قلب 107و نامنظم
بی حسی بدن در بارداری
۲۰ دقیقه بعدش ۹روی ۶ و سردرد
بی حسی بدن در بارداری
ید فولیک هم دکتر زنان برام قطع کزده و قرص اهن مصرف میکنم
voice:|~|639060597330735625|~|2026-02|~|0:27
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.