Ooma
پرسش (1404/10/28):

جرم گیری ماشین ظرفشویی

سلام دوستان شبتون بخیر
جرمگیری ظرفشویی رو‌چجوری باید انجام بدم؟ چه برنامه ای بزارم دما و‌زمان چند باشه؟ شما چندبار شسشتو جرمگیری انجام میدین
خلاصه هرچی میدونید درموردش بگید لطفا😘

ماشین ظرفشویی چه برندی دارید و راضی هستید؟
پاکشوما
اره عزیزم راضیم
سلام بهاره جان
باید با برنامه ای که بالاترین دمارو داره جرمگیری کنی، بدون ظرف و خالی.

من پاکشوما دارم، ماهی ۱۰ بار شستشو دارم
هر ۲ ماه جرمگیری میکنم
الان بهت میگم با کدوم برنامه میذارم جرمگیری ر
سلام عزیزم باید چک کنم برنامه ها رو
با چ موادی جرمگیری میکنی؟
چقد کم استفاده میکنی😄 من تقریبا هر روز میشورم
باشه فدات مرسی
من رفتم جرمگیر بخرم نداشت
گفت یه لیوان نوشابه 2قاشق جوش شیرین و یکم خمیردندان بزنم
عع 😁 ما اونقد ظرف کثیف نمیشه خونمون.
قابلمه ها رو که خودم میشورم. میمونه لیوان و بشقاب و قاشق چنگال
پس زود به زودتر باید جرمگیری کنی
واقعیت من نمیتونم اصن ریسک کنم با این چیزا جرمگیری کنم. ترجیح میدم با جرمگیر اصلی انجامش بدم
ظرفشویی عصای دستمه، میترسم خراب شه واقعاً لنگ میشم
قرص چی استفاده میکنی؟
الان یک هفته هست نمک میخواد
نمکمون تموم شده، روشنش نکردم
منتظر موندم تا فردا با همسرم بریم بخریم😑
من از صبح هرچی درمیارم تا سر شب میزارم ماشین قابلمه هم میزارم ماشین
اره
اره منم برا همین سوال کردم اخه اینجا نیست گفتم ببینم چی استفاده میکنید
عکسش میدی بهم؟
چقد خریدیش؟
مایع استفاده میکنم
علامت اومد رو صفحه ک نمک میخواد؟ هر جند وقت یبار نمک میریزی؟
سلام خوبین منم پاکشوما دارم خوبه راضی هستین من هنوز نصبش نکردم
چه قرصی براش استفاده میکنین
پ چرا من اصلا جرمگیری نکردم تا حالا🤔
ماشینم الجی هست، ب منم بگین چطور جرمگیری کنم

برا لباسشویی الجی هم بگین
به نمایندگی ماشینتون زنگ بزنید خودشون بهتون معرفی میکنن.
من روی بالاترین زمان و دما روشنش میکنم وایمیسم صدای باز شدن در قرص بیاد بعد درش رو باز میکنم و پودر رو میریزم تو ماشین و میبندم تا جرمگیری کنه
سلام عزیزم
من جرمگیر فینیش میگیرم
چون هرروز از ظرفشویی استفاده میکنم
ماهی یبار جرم گیری میکنم
زیادترین تایم و میژارم و بدون ظرف میژارم کار کنه
البته من دقت میکنم قرص و...همشون اصل باشه
سلام عزیزم قربونت اره راضیم
مایع استفاده میکنم
باید انجام بدی هم برا خود دستگاه هم ظرفا رو تمیز بشوره
حیف اینستا نیست اونجا کلیپ داشتم
اگ گوگل وصل بشه اونجاهم میشه دید
اره اینم فکر خوبیه فردا شوهرم م میفرستم نمایندگیش
سلام عزیزم منم دنبال فنیش میگردم اینجا نیست
ععع مگ میشه
هایپر ها دارن
ب نمایندگی شهرتون زنگ بزنید سفارش بده براتون بیاره
من از ترکیه آورده بودم واسه خودم
ولی این ماه برا دختر خالم رفتم بگیرم گفت۴۶۰
البته من تهرانم
شهرمون کوچیک
ی فروشگاه لوازم شوینده داریم ک گفته خیلی وقته نیست بیارم
اره فردا شوهرم میفرستم
پیج تعمیر آنلاین هم هست شانس اینترنت نیست
حالا اگر خواستی بگو برات بگیرم پست کنم
باشه عزیزم من امروز اگر رفتم خریدم عکس و قیمتاشونو میفرستم برات اگر خواستی شمارشونو میگیرم سفارش بده واست بفرستن
مرسی فدات شم🤩 چشم اگ پیدا نکردم مزاحمت میشم😘😘
مرسی عزیزم لطف میکنی 🤩😘 کدوم شهرید شما؟
مایع پریل؟
مایع پریل؟
آره رو صفحه اگر علامت خورشید باشه جلادهنده میخواد که چون من هیچوقت جلا نمیریزم، همیشه چراغ جلادهنده روشنه و ایرادی هم نداره
اگر علامت دو تا فلش مث 8 روشن باشه ینی نمک میخواد که معمولاً هر ۱۰، ۱۵ بار شستشو نیاز به نمک داره
مبارک باشه عزیزم
آره عالیه
قرص فینیش یا فیری
نمک و جرمگیر فینیش
عه نه رقیه حتماً جرمگیری کن خیلی کارآیی دستگاه میره بالا، ظرفا هم تمیز تر میشن.
اینارو من از صحبت های نصاب ماشین ظرفشویی نوشتم
عکس ارسال نمیشه😑
خلاصه ش اینطوریه..

نمک و جلادهنده: خود دستگاه چراغش روشن میشه، حدوداً هر ۳۰ بار شستشو
(من جلا نمیریزم اصلأ)

جرمگیری دستگاه: هر ۳ ماه یکبار
مایع یا پودر جرمگیر رو میذارم تو دستگاه، کاملاً بدون ظرف روی برنامه ای که بیشترین دما رو داره روشن میکنیم. پاکشوما میشه برنامه P3, 3:05دقیقه.

شستشوی فیلتر داخلی دستگاه: ۱۰ تا ۱۵بار شستشو
ما شیرازیم عزیزم
میشه عکس بفرستی از علامت نمک
تو دفترچه نوشته علامت s میاد
چرا جلادهنده نمیریزی؟
فیلتر داخلی رو چجوری میشوری؟ یه چیزی داخل فیلتر هست نمیتونم درش بیارم ک تمیز بشورم همیشه داخلش تمیز نمیشه
مایع یا پودر جرمگیر رو میندازی تو دستگاه یا تو خود جا قرص میزاریش؟
عکس نمیاد هرچی میفرستم
ولی آره شبیه s هست که سرش فلش داره
اها منم فرستادم نیومد
جلادهنده واسه اینه که برق بیفته ظرفا، من خوشم نمیاد. یه چی مث نرم کننده لباسه خوب آبکشی نمیشه بعدش. وقتی استفاده میکنم دست میکشم حس میکنم لیزه. بخاطر همون مایع جلا که حس میکنم رو ظرفا مونده.
تازه من بعد هر شستشو که تموم میشه، یه دور برنامه ۱۵ دقیقه رو روشن میکنم آبکشی کنه شوینده اصلأ اصلأ نمونده باشه رو ظرفا😁
پروشاین اسمش ک میخرم
تازه من بعد هر شستشو که تموم میشه، یه دور برنامه ۱۵ دقیقه رو روشن میکنم آبکشی کنه شوینده اصلأ اصلأ نمونده باشه رو ظرفا😁
ولی من شنیدم واسه اینه ک ظرفا خش نیفته و کیفیتشون حفظ بشه باید جلادهنده بریزی
همونی که کف ماشینه. یه گردالی داره اونو بچرخونی یه نیم دور، در میاد. با مسواک و ریکا میشورم من
فکر خوبیه😄
من مایع جرمگیری میگیرم، کاغذی که سرشه باز میکنم همونجوری با در برعکس میذارم تو جاظرفی وسط. تو شستشو درش حل میشه باز میشه
باید انجام بدم مرسی عزیزم 😘
آها آرههه دیدمش
آها آرههه دیدمش
چقد اوما کند شده پیام دیر ارسال میشه
اهااا اره تو اینستا فیلمش دیدم یادم اومد
نمیدونم. من خوشم نمیاد ازش. اوایل میریختم دیدم بعدش که تموم میشه لیوانا لیزن. دیگه نریختم. البته من قرص فینیش و فیری استفاده میکنم اونا خودشون یکمی جلادهنده هم دارن. من بعدش آبکشی اضافه میذارم
آره خیلییی

دقیقاً مث همون فیلمای اینستا
هر یه مایع جرمگیری برا یبار هست درسته؟
آره هر قوطیش یه بار میذاری تو ماشین تموم میشه میره. وقتی باز میکنی قوطی خالیش هست
اها اگ ظرفات مشکل پیدا نمیکنن خوبه استفاده نکنن
اگ خودشون دارن ک چه بهتر
آره هر قوطیش یه بار میذاری تو ماشین تموم میشه میره. وقتی باز میکنی قوطی خالیش هست
الان دو سالی هست که داریمش هیچ وقت جلا نریختم حتی واسه ظرفای مهمون، ولی اوکی بودن.
البته من فقط قرص فینیش و فیری استفاده میکنم
خب همون کیفیت دارن اونا
چقد میخریشون؟
سلام خوبی؟
من یادم رفته بود بیام بهت بگم
قرص فیری پلاتینیوم خریدیم ۹۶تایی ۲و۲۰۰
نمک فیری ۲۰۰
قرص جرمگیر کالگون ۱۵تایی، فکرکنم ۵۰۰
قرص جرمگیره خیلی خوبه هم کیفیتش خوب بود هم قیمتش خیلی به صرفه هست
فکرکن ۱۵ بار جرمگیری ظرفشویی یا لباسشویی فقط ۵۰۰ تومن
سلام
کسی اینجا هست؟
یه مدته کف ظزفشوییم بعد شستشو اینجوری میشه، رو ظرفا  هم لک میمونه
مشکل چیه؟ باید چیکار کنم؟
یه مدته کف ظزفشوییم بعد شستشو اینجوری میشه، رو ظرفا هم لک میمونه مشکل چیه؟ باید چیکار کنم؟
سلام عزیزم تو خوبی شرمنده من الان پیام ها رو دیدم ببخشید😘😘
قرص جرمگیر چقد خوبه قیمتش
من مایع گرفتم 500 شد برا یه سری
اره خیلی خوبه
عکسش نداری برام بزاری
سلام عزیزم شویندت چیه؟
جرمگیری انجام میدی؟
سلام
قرص هوم کر
نه تا حالا انجام ندادم
میخواستم شستنی هارو بشورم بعدش جرم گیری کنم.
جرم گیری ک دارم پودریه، نمیدونم چطور باید استفاده شه.
بریزمش تو جا قرصی یا همینطوری کف ماشین بریزم؟
اولین بار اینطور شده؟ چند وقته خریدیش؟
یعنی باید بازش کنی یا از ایناست ک جلدش حالت ژله ای طوره؟
بعضی قرص ها دیدی میندازن کف ظرفشویی با جلدش
او اینطوریه ک بزارش رو طبقه ها خودش کارش انجام میده ولی اگ پلاستیک هست باید بازش کنی تو جا پودری
البته اگ میخوای تاپیک بزن بچهایی ک بلدن راهنماییتون کنن اشتباهی نشه
من مایع بود برعکسش کردم تو طبقه ها گذاشتم و خودش کم کم میومد بیرون ازش
راستی تو مخزن نمکت فقط نمک هست؟ ببین پودری چیزی قاطیش نبست
از خواهرم چند وقت بود تمیز نمیشست رفتم نگاه کردم نمیدونم کدوم یکی از بچهاش تو مخزن نمک پودر ریخته بودن تا تمیزش کردم براش
برا جهازم خریدم ۸ سال پیش، ولی زیاد ازش استفاده نمیکردم.
چند ماهیه ک استفادم زیاد شده.
قبلا اینطور نبود، بعد شستشو داخلش برق میزد.
یه بار در نمکشو باز کردم و توشو هم زدم. آبش ریخت کف ماشین، بعد اون اینطوری شد. حالا نمیدوم ب اون ربط داره یا نه
پلاستیکه
ممنون از راهنماییت
نه جز نمک چیزی توش نیست.
بچه ک ندارم، جز خودمم کسی ب ماشین دست نمیزنه
یبار پیام نوشتم ولی نمیدونم چرا حذف شد
کف ظرفشویی دستمال بکش ببین پاک نمیشه
بعد جرمگیری انجام بده
و نمک هم اگ حداقل هفته ای یبار استفاده میکنی حتما نمکش رو هم بزن
اها خب خوبه جرمگیری کن ببین تمیز نمیشه
دستمال نمدار میکشم پاک میشه.
هفته ای یه بار ک نه.
ولی مثلا برا خونه تکونی روزی یه بار روشن میکردم، ظرفامو توش میشستم
امیدوارم با جرمگیری اوکی شه.
آخه قبلا هم از این قرص و جلادهنده و نمک استفاده میکردم اینطور نبود اصلا
انشالله خبرش رو بده همینجا
سلام.
دیروز نمک چک کردم، اصلا نمک نداشت🫣
فک کنم این مدت ک زیاد ازش استفاده کردم نمکش تموم شد.
جرمگیری هم کردم.
حالا باید یه دور استفادش کنم ببینم اوکی شد یا نه
سلام مگه ارور نمیده برا نمک؟
انشالله اوکی شده باشه
شاید دقت نکردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه