نه باید درشو باز بزاری تا کامل خشک بشه بعد استفاده کنی مثلا شب تا صب
اره بزار کامل خشک بشه بعد من بعضی وقتا هم میزنم ی ربع خالی یا با مایع کار کنه
اره میزاشتم خشک بشه ولی الان عجله داشتم خواستم ببینم بشورم درسته یا نه
مرسی عزیزم
رو هر درجه ای ولی ی ربع میزارم کوتاه باشه اگه با آب گرم بزاری خوبه ی کم هم مایع بریز هم خوشبو میکنه هم تمیز
به نظرم نزار بزار قشنگ خشک بشه فوقش با دست بشور
خانومای عزیز
یه توضیح کامل میدین درمورد جرمگیری لباسشویی؟؟
روشی که خودتون انجام میدین چجوریه؟
من پودر جرمگیری خریدم تو جا پودری ریختم و رو درجه Drum clean زدم 1ساعت و خورده بود و دما 60 درجه
بعدم ک تمام شد فیلترش درآوردم شستم و داخلش تمیز کردم
در لباسشویی باز کردم و لاستیک درش رو تمیز کردم و خشک کردم در جا پودری هم باز کردم میزارم چندساعت بگذره خشک بشه
حالا قبل اینک روشن کنم یه دور خالی میزارم شستشو انجام بده
مایع جرمگیر لباسشویی بگیر از بیرون بریز بزار رو درجه ای که بالاترین باشه و آب رو گرم کنه بعد بزن خالی بشوره من لباسشویی مون سامسونگ میزارم رو دو ساعت و ۵۰ دقیقه با دمای آب ۹۵ درجه
فکر کنم گفتن 95 خیلی زیاده
من از پیج تعمیر آنلاین نگاه کردم گفت 60 درجه باشه کافیه