سلام دوستان شبتون بخیر
جرمگیری ظرفشویی روچجوری باید انجام بدم؟ چه برنامه ای بزارم دما وزمان چند باشه؟ شما چندبار شسشتو جرمگیری انجام میدین
خلاصه هرچی میدونید درموردش بگید لطفا😘
پرسش (1404/10/28):
جرم گیری ماشین ظرفشویی
469
130
1404/10/28
سوال کننده
0
1404/10/28
سمیه دلجو
ماشین ظرفشویی چه برندی دارید و راضی هستید؟
0
1404/10/28
سوال کننده
پاکشوما
0
1404/10/28
سوال کننده
اره عزیزم راضیم
0
1404/10/28
فاطمـه
سلام بهاره جان
باید با برنامه ای که بالاترین دمارو داره جرمگیری کنی، بدون ظرف و خالی.
من پاکشوما دارم، ماهی ۱۰ بار شستشو دارم
هر ۲ ماه جرمگیری میکنم
باید با برنامه ای که بالاترین دمارو داره جرمگیری کنی، بدون ظرف و خالی.
من پاکشوما دارم، ماهی ۱۰ بار شستشو دارم
هر ۲ ماه جرمگیری میکنم
0
1404/10/28
فاطمـه
الان بهت میگم با کدوم برنامه میذارم جرمگیری ر
0
1404/10/28
سوال کننده
سلام عزیزم باید چک کنم برنامه ها رو
با چ موادی جرمگیری میکنی؟
با چ موادی جرمگیری میکنی؟
0
1404/10/28
سوال کننده
چقد کم استفاده میکنی😄 من تقریبا هر روز میشورم
0
1404/10/28
سوال کننده
باشه فدات مرسی
0
1404/10/28
سوال کننده
من رفتم جرمگیر بخرم نداشت
گفت یه لیوان نوشابه 2قاشق جوش شیرین و یکم خمیردندان بزنم
گفت یه لیوان نوشابه 2قاشق جوش شیرین و یکم خمیردندان بزنم
0
1404/10/28
فاطمـه
عع 😁 ما اونقد ظرف کثیف نمیشه خونمون.
قابلمه ها رو که خودم میشورم. میمونه لیوان و بشقاب و قاشق چنگال
قابلمه ها رو که خودم میشورم. میمونه لیوان و بشقاب و قاشق چنگال
0
1404/10/28
فاطمـه
پس زود به زودتر باید جرمگیری کنی
0
1404/10/28
فاطمـه
واقعیت من نمیتونم اصن ریسک کنم با این چیزا جرمگیری کنم. ترجیح میدم با جرمگیر اصلی انجامش بدم
1
1404/10/28
فاطمـه
ظرفشویی عصای دستمه، میترسم خراب شه واقعاً لنگ میشم
0
1404/10/28
فاطمـه
قرص چی استفاده میکنی؟
0
1404/10/28
فاطمـه
الان یک هفته هست نمک میخواد
نمکمون تموم شده، روشنش نکردم
منتظر موندم تا فردا با همسرم بریم بخریم😑
نمکمون تموم شده، روشنش نکردم
منتظر موندم تا فردا با همسرم بریم بخریم😑
0
1404/10/28
سوال کننده
من از صبح هرچی درمیارم تا سر شب میزارم ماشین قابلمه هم میزارم ماشین
0
1404/10/28
سوال کننده
اره
0
1404/10/28
سوال کننده
اره منم برا همین سوال کردم اخه اینجا نیست گفتم ببینم چی استفاده میکنید
عکسش میدی بهم؟
چقد خریدیش؟
عکسش میدی بهم؟
چقد خریدیش؟
0
1404/10/28
سوال کننده
مایع استفاده میکنم
0
1404/10/28
سوال کننده
علامت اومد رو صفحه ک نمک میخواد؟ هر جند وقت یبار نمک میریزی؟
0
1404/10/28
مامان مهدی و مهوا
سلام خوبین منم پاکشوما دارم خوبه راضی هستین من هنوز نصبش نکردم
0
1404/10/28
مامان مهدی و مهوا
چه قرصی براش استفاده میکنین
0
1404/10/28
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
پ چرا من اصلا جرمگیری نکردم تا حالا🤔
ماشینم الجی هست، ب منم بگین چطور جرمگیری کنم
برا لباسشویی الجی هم بگین
ماشینم الجی هست، ب منم بگین چطور جرمگیری کنم
برا لباسشویی الجی هم بگین
0
1404/10/28
Zahra Nik
به نمایندگی ماشینتون زنگ بزنید خودشون بهتون معرفی میکنن.
من روی بالاترین زمان و دما روشنش میکنم وایمیسم صدای باز شدن در قرص بیاد بعد درش رو باز میکنم و پودر رو میریزم تو ماشین و میبندم تا جرمگیری کنه
من روی بالاترین زمان و دما روشنش میکنم وایمیسم صدای باز شدن در قرص بیاد بعد درش رو باز میکنم و پودر رو میریزم تو ماشین و میبندم تا جرمگیری کنه
0
1404/10/28
مریــم بانـــو
سلام عزیزم
من جرمگیر فینیش میگیرم
چون هرروز از ظرفشویی استفاده میکنم
ماهی یبار جرم گیری میکنم
زیادترین تایم و میژارم و بدون ظرف میژارم کار کنه
البته من دقت میکنم قرص و...همشون اصل باشه
من جرمگیر فینیش میگیرم
چون هرروز از ظرفشویی استفاده میکنم
ماهی یبار جرم گیری میکنم
زیادترین تایم و میژارم و بدون ظرف میژارم کار کنه
البته من دقت میکنم قرص و...همشون اصل باشه
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت اره راضیم
0
1404/10/29
سوال کننده
مایع استفاده میکنم
0
1404/10/29
سوال کننده
باید انجام بدی هم برا خود دستگاه هم ظرفا رو تمیز بشوره
حیف اینستا نیست اونجا کلیپ داشتم
حیف اینستا نیست اونجا کلیپ داشتم
0
1404/10/29
سوال کننده
اگ گوگل وصل بشه اونجاهم میشه دید
0
1404/10/29
سوال کننده
اره اینم فکر خوبیه فردا شوهرم م میفرستم نمایندگیش
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام عزیزم منم دنبال فنیش میگردم اینجا نیست
0
1404/10/29
مریــم بانـــو
ععع مگ میشه
هایپر ها دارن
هایپر ها دارن
0
1404/10/29
نسترن موسوی
ب نمایندگی شهرتون زنگ بزنید سفارش بده براتون بیاره
0
1404/10/29
مریــم بانـــو
من از ترکیه آورده بودم واسه خودم
ولی این ماه برا دختر خالم رفتم بگیرم گفت۴۶۰
البته من تهرانم
ولی این ماه برا دختر خالم رفتم بگیرم گفت۴۶۰
البته من تهرانم
0
1404/10/29
سوال کننده
شهرمون کوچیک
ی فروشگاه لوازم شوینده داریم ک گفته خیلی وقته نیست بیارم
ی فروشگاه لوازم شوینده داریم ک گفته خیلی وقته نیست بیارم
0
1404/10/29
سوال کننده
اره فردا شوهرم میفرستم
0
1404/10/29
سوال کننده
پیج تعمیر آنلاین هم هست شانس اینترنت نیست
0
1404/10/29
مریــم بانـــو
حالا اگر خواستی بگو برات بگیرم پست کنم
0
1404/10/29
فاطمـه
باشه عزیزم من امروز اگر رفتم خریدم عکس و قیمتاشونو میفرستم برات اگر خواستی شمارشونو میگیرم سفارش بده واست بفرستن
0
1404/10/29
سوال کننده
مرسی فدات شم🤩 چشم اگ پیدا نکردم مزاحمت میشم😘😘
0
1404/10/29
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف میکنی 🤩😘 کدوم شهرید شما؟
0
1404/10/29
فاطمـه
مایع پریل؟
0
1404/10/29
فاطمـه
مایع پریل؟
0
1404/10/29
فاطمـه
آره رو صفحه اگر علامت خورشید باشه جلادهنده میخواد که چون من هیچوقت جلا نمیریزم، همیشه چراغ جلادهنده روشنه و ایرادی هم نداره
اگر علامت دو تا فلش مث 8 روشن باشه ینی نمک میخواد که معمولاً هر ۱۰، ۱۵ بار شستشو نیاز به نمک داره
اگر علامت دو تا فلش مث 8 روشن باشه ینی نمک میخواد که معمولاً هر ۱۰، ۱۵ بار شستشو نیاز به نمک داره
0
1404/10/29
فاطمـه
مبارک باشه عزیزم
آره عالیه
آره عالیه
0
1404/10/29
فاطمـه
قرص فینیش یا فیری
نمک و جرمگیر فینیش
نمک و جرمگیر فینیش
1
1404/10/29
فاطمـه
عه نه رقیه حتماً جرمگیری کن خیلی کارآیی دستگاه میره بالا، ظرفا هم تمیز تر میشن.
0
1404/10/29
فاطمـه
اینارو من از صحبت های نصاب ماشین ظرفشویی نوشتم
0
1404/10/29
فاطمـه
عکس ارسال نمیشه😑
0
1404/10/29
فاطمـه
خلاصه ش اینطوریه..
نمک و جلادهنده: خود دستگاه چراغش روشن میشه، حدوداً هر ۳۰ بار شستشو
(من جلا نمیریزم اصلأ)
جرمگیری دستگاه: هر ۳ ماه یکبار
مایع یا پودر جرمگیر رو میذارم تو دستگاه، کاملاً بدون ظرف روی برنامه ای که بیشترین دما رو داره روشن میکنیم. پاکشوما میشه برنامه P3, 3:05دقیقه.
شستشوی فیلتر داخلی دستگاه: ۱۰ تا ۱۵بار شستشو
نمک و جلادهنده: خود دستگاه چراغش روشن میشه، حدوداً هر ۳۰ بار شستشو
(من جلا نمیریزم اصلأ)
جرمگیری دستگاه: هر ۳ ماه یکبار
مایع یا پودر جرمگیر رو میذارم تو دستگاه، کاملاً بدون ظرف روی برنامه ای که بیشترین دما رو داره روشن میکنیم. پاکشوما میشه برنامه P3, 3:05دقیقه.
شستشوی فیلتر داخلی دستگاه: ۱۰ تا ۱۵بار شستشو
1
1404/10/29
فاطمـه
ما شیرازیم عزیزم
0
1404/10/29
سوال کننده
میشه عکس بفرستی از علامت نمک
تو دفترچه نوشته علامت s میاد
تو دفترچه نوشته علامت s میاد
0
1404/10/29
سوال کننده
چرا جلادهنده نمیریزی؟
0
1404/10/29
سوال کننده
فیلتر داخلی رو چجوری میشوری؟ یه چیزی داخل فیلتر هست نمیتونم درش بیارم ک تمیز بشورم همیشه داخلش تمیز نمیشه
0
1404/10/29
سوال کننده
مایع یا پودر جرمگیر رو میندازی تو دستگاه یا تو خود جا قرص میزاریش؟
0
1404/10/29
فاطمـه
عکس نمیاد هرچی میفرستم
ولی آره شبیه s هست که سرش فلش داره
ولی آره شبیه s هست که سرش فلش داره
0
1404/10/29
سوال کننده
اها منم فرستادم نیومد
0
1404/10/29
فاطمـه
جلادهنده واسه اینه که برق بیفته ظرفا، من خوشم نمیاد. یه چی مث نرم کننده لباسه خوب آبکشی نمیشه بعدش. وقتی استفاده میکنم دست میکشم حس میکنم لیزه. بخاطر همون مایع جلا که حس میکنم رو ظرفا مونده.
0
1404/10/29
فاطمـه
تازه من بعد هر شستشو که تموم میشه، یه دور برنامه ۱۵ دقیقه رو روشن میکنم آبکشی کنه شوینده اصلأ اصلأ نمونده باشه رو ظرفا😁
0
1404/10/29
سوال کننده
پروشاین اسمش ک میخرم
0
1404/10/29
فاطمـه
تازه من بعد هر شستشو که تموم میشه، یه دور برنامه ۱۵ دقیقه رو روشن میکنم آبکشی کنه شوینده اصلأ اصلأ نمونده باشه رو ظرفا😁
0
1404/10/29
سوال کننده
ولی من شنیدم واسه اینه ک ظرفا خش نیفته و کیفیتشون حفظ بشه باید جلادهنده بریزی
0
1404/10/29
فاطمـه
همونی که کف ماشینه. یه گردالی داره اونو بچرخونی یه نیم دور، در میاد. با مسواک و ریکا میشورم من
1
1404/10/29
سوال کننده
فکر خوبیه😄
0
1404/10/29
فاطمـه
من مایع جرمگیری میگیرم، کاغذی که سرشه باز میکنم همونجوری با در برعکس میذارم تو جاظرفی وسط. تو شستشو درش حل میشه باز میشه
1
1404/10/29
سوال کننده
باید انجام بدم مرسی عزیزم 😘
0
1404/10/29
فاطمـه
آها آرههه دیدمش
1
1404/10/29
فاطمـه
آها آرههه دیدمش
0
1404/10/29
سوال کننده
چقد اوما کند شده پیام دیر ارسال میشه
0
1404/10/29
سوال کننده
اهااا اره تو اینستا فیلمش دیدم یادم اومد
0
1404/10/29
فاطمـه
نمیدونم. من خوشم نمیاد ازش. اوایل میریختم دیدم بعدش که تموم میشه لیوانا لیزن. دیگه نریختم. البته من قرص فینیش و فیری استفاده میکنم اونا خودشون یکمی جلادهنده هم دارن. من بعدش آبکشی اضافه میذارم
1
1404/10/29
فاطمـه
آره خیلییی
دقیقاً مث همون فیلمای اینستا
دقیقاً مث همون فیلمای اینستا
0
1404/10/29
سوال کننده
هر یه مایع جرمگیری برا یبار هست درسته؟
1
1404/10/29
فاطمـه
آره هر قوطیش یه بار میذاری تو ماشین تموم میشه میره. وقتی باز میکنی قوطی خالیش هست
0
1404/10/29
سوال کننده
اها اگ ظرفات مشکل پیدا نمیکنن خوبه استفاده نکنن
اگ خودشون دارن ک چه بهتر
اگ خودشون دارن ک چه بهتر
0
1404/10/29
فاطمـه
آره هر قوطیش یه بار میذاری تو ماشین تموم میشه میره. وقتی باز میکنی قوطی خالیش هست
0
1404/10/29
فاطمـه
الان دو سالی هست که داریمش هیچ وقت جلا نریختم حتی واسه ظرفای مهمون، ولی اوکی بودن.
البته من فقط قرص فینیش و فیری استفاده میکنم
البته من فقط قرص فینیش و فیری استفاده میکنم
0
1404/10/29
سوال کننده
خب همون کیفیت دارن اونا
چقد میخریشون؟
چقد میخریشون؟
0
1404/11/04
فاطمـه
سلام خوبی؟
1
1404/11/04
فاطمـه
من یادم رفته بود بیام بهت بگم
0
1404/11/04
فاطمـه
قرص فیری پلاتینیوم خریدیم ۹۶تایی ۲و۲۰۰
نمک فیری ۲۰۰
قرص جرمگیر کالگون ۱۵تایی، فکرکنم ۵۰۰
نمک فیری ۲۰۰
قرص جرمگیر کالگون ۱۵تایی، فکرکنم ۵۰۰
1
1404/11/04
فاطمـه
قرص جرمگیره خیلی خوبه هم کیفیتش خوب بود هم قیمتش خیلی به صرفه هست
0
1404/11/04
فاطمـه
فکرکن ۱۵ بار جرمگیری ظرفشویی یا لباسشویی فقط ۵۰۰ تومن
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
سلام
کسی اینجا هست؟
کسی اینجا هست؟
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻

0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻

یه مدته کف ظزفشوییم بعد شستشو اینجوری میشه، رو ظرفا هم لک میمونه مشکل چیه؟ باید چیکار کنم؟
0
1404/12/25
سوال کننده
سلام عزیزم تو خوبی شرمنده من الان پیام ها رو دیدم ببخشید😘😘
0
1404/12/25
سوال کننده
قرص جرمگیر چقد خوبه قیمتش
من مایع گرفتم 500 شد برا یه سری
من مایع گرفتم 500 شد برا یه سری
0
1404/12/25
سوال کننده
اره خیلی خوبه
عکسش نداری برام بزاری
عکسش نداری برام بزاری
0
1404/12/25
سوال کننده
سلام عزیزم شویندت چیه؟
0
1404/12/25
سوال کننده
جرمگیری انجام میدی؟
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
سلام
قرص هوم کر
قرص هوم کر
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
نه تا حالا انجام ندادم
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
میخواستم شستنی هارو بشورم بعدش جرم گیری کنم.
جرم گیری ک دارم پودریه، نمیدونم چطور باید استفاده شه.
بریزمش تو جا قرصی یا همینطوری کف ماشین بریزم؟
جرم گیری ک دارم پودریه، نمیدونم چطور باید استفاده شه.
بریزمش تو جا قرصی یا همینطوری کف ماشین بریزم؟
0
1404/12/25
سوال کننده
اولین بار اینطور شده؟ چند وقته خریدیش؟
0
1404/12/25
سوال کننده
یعنی باید بازش کنی یا از ایناست ک جلدش حالت ژله ای طوره؟
بعضی قرص ها دیدی میندازن کف ظرفشویی با جلدش
او اینطوریه ک بزارش رو طبقه ها خودش کارش انجام میده ولی اگ پلاستیک هست باید بازش کنی تو جا پودری
البته اگ میخوای تاپیک بزن بچهایی ک بلدن راهنماییتون کنن اشتباهی نشه
بعضی قرص ها دیدی میندازن کف ظرفشویی با جلدش
او اینطوریه ک بزارش رو طبقه ها خودش کارش انجام میده ولی اگ پلاستیک هست باید بازش کنی تو جا پودری
البته اگ میخوای تاپیک بزن بچهایی ک بلدن راهنماییتون کنن اشتباهی نشه
1
1404/12/25
سوال کننده
من مایع بود برعکسش کردم تو طبقه ها گذاشتم و خودش کم کم میومد بیرون ازش
0
1404/12/25
سوال کننده
راستی تو مخزن نمکت فقط نمک هست؟ ببین پودری چیزی قاطیش نبست
از خواهرم چند وقت بود تمیز نمیشست رفتم نگاه کردم نمیدونم کدوم یکی از بچهاش تو مخزن نمک پودر ریخته بودن تا تمیزش کردم براش
از خواهرم چند وقت بود تمیز نمیشست رفتم نگاه کردم نمیدونم کدوم یکی از بچهاش تو مخزن نمک پودر ریخته بودن تا تمیزش کردم براش
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
برا جهازم خریدم ۸ سال پیش، ولی زیاد ازش استفاده نمیکردم.
چند ماهیه ک استفادم زیاد شده.
قبلا اینطور نبود، بعد شستشو داخلش برق میزد.
یه بار در نمکشو باز کردم و توشو هم زدم. آبش ریخت کف ماشین، بعد اون اینطوری شد. حالا نمیدوم ب اون ربط داره یا نه
چند ماهیه ک استفادم زیاد شده.
قبلا اینطور نبود، بعد شستشو داخلش برق میزد.
یه بار در نمکشو باز کردم و توشو هم زدم. آبش ریخت کف ماشین، بعد اون اینطوری شد. حالا نمیدوم ب اون ربط داره یا نه
1
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
پلاستیکه
ممنون از راهنماییت
ممنون از راهنماییت
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
نه جز نمک چیزی توش نیست.
بچه ک ندارم، جز خودمم کسی ب ماشین دست نمیزنه
بچه ک ندارم، جز خودمم کسی ب ماشین دست نمیزنه
0
1404/12/25
سوال کننده
یبار پیام نوشتم ولی نمیدونم چرا حذف شد
0
1404/12/25
سوال کننده
کف ظرفشویی دستمال بکش ببین پاک نمیشه
بعد جرمگیری انجام بده
و نمک هم اگ حداقل هفته ای یبار استفاده میکنی حتما نمکش رو هم بزن
بعد جرمگیری انجام بده
و نمک هم اگ حداقل هفته ای یبار استفاده میکنی حتما نمکش رو هم بزن
1
1404/12/25
سوال کننده
اها خب خوبه جرمگیری کن ببین تمیز نمیشه
1
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
دستمال نمدار میکشم پاک میشه.
هفته ای یه بار ک نه.
ولی مثلا برا خونه تکونی روزی یه بار روشن میکردم، ظرفامو توش میشستم
هفته ای یه بار ک نه.
ولی مثلا برا خونه تکونی روزی یه بار روشن میکردم، ظرفامو توش میشستم
0
1404/12/25
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
امیدوارم با جرمگیری اوکی شه.
آخه قبلا هم از این قرص و جلادهنده و نمک استفاده میکردم اینطور نبود اصلا
آخه قبلا هم از این قرص و جلادهنده و نمک استفاده میکردم اینطور نبود اصلا
1
1404/12/25
سوال کننده
انشالله خبرش رو بده همینجا
0
1404/12/26
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
سلام.
دیروز نمک چک کردم، اصلا نمک نداشت🫣
فک کنم این مدت ک زیاد ازش استفاده کردم نمکش تموم شد.
جرمگیری هم کردم.
حالا باید یه دور استفادش کنم ببینم اوکی شد یا نه
دیروز نمک چک کردم، اصلا نمک نداشت🫣
فک کنم این مدت ک زیاد ازش استفاده کردم نمکش تموم شد.
جرمگیری هم کردم.
حالا باید یه دور استفادش کنم ببینم اوکی شد یا نه
0
1404/12/26
سوال کننده
سلام مگه ارور نمیده برا نمک؟
0
1404/12/26
سوال کننده
انشالله اوکی شده باشه
1
1404/12/26
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
شاید دقت نکردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




