Ooma
پرسش (1404/10/28):

سلام گلای تو خونه😍😍😍خوشگلای نمونه😍😍🤣😂😂😂

سلام به روی ماهتون 😍😍😍چقد این یکماه دوری دلتنگتون بودم❤️❤️💋🥰شیر مادر حلالش هرکی که گفت خاک اوما دامن گیره😂😂😂😂😂

ارههه😂😂😂😂دنیز هم پیام داد تو گرفتی منم ترغیب شدم ولی گفت ۱۲ساعت بعد برام فعال میشه
😂
سلام بانو جون
خوش اومدی خانم گل🥰
سارا تو پیاما دیدم راجع ب محدثه گفتین
اگه همونه ک من میدونم زایمان کرده خداروشکر
سلام عزیزم خوش اومدی ❤️ ایشالا که خودت، همسرت، ارغوان خانم و ارکیده قیمه عالی باشید
سلام بهارجونم عه چرا یدفعه اینطور شدی نارلحت شدم برات انشاالله چیزی نیست وپرقدرت میری برای انتقال
پ حتما پرمو میشه😂😂
الهی بگردم میفهممت الهی بسلامتی فارغ بشی💗
ازش دوهفته میشه خبرندارم همون ک تو گروه ی بار گفتم بعدچندسال باردارشد
الهی قسمت خودت بشه رقیه ی نازم♥️
اخ بانو هنوز ب پیامای ما نرسیدی😂😂😂
ازطرز پیامات مشخصه منم متوجه شدم😅
عه سمانه من الان دیدمت خوبی قشنگم دخترای نازت خوبن😘
چه جورم😂😂😂
سلام سارا جون فدات تو خوبی🥰❤️😍اره واقعا گروه که نیست یه چیزی کمه

اون پیامارو ما چرا نمیتونیم بزاریم😂😂😂😂😂😂😂
فدات گلم ❤️❤️من بارداری اولم اتفاقا فقط آهن بهداشت که میداد میخوردم ساده بود ولی بخاطر این یکی بارداری چون کولیت روده دارم خیلی خونریزی داشتم ماه ۷ به بعد دکتر برام آهن روزی دوتا تجویز کرد و دوز ۱۰۰
کجااا؟
انشالله بلا از فسقلش به دور باشه🤲🏻🤲🏻
اره زایمان کرد😍😍😍
اره رسیدم😬😬😬😂😂😂
رسیدمو رسیدم😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂انقد بگذرهههه
ارههه باید جواب داده بشه😂
قبول باشه😂
😝
اره تاپیکو داشته باشیم تا روبیکا وصل شه
اونکه خونه دوممه😂😂😂😂
❤️
اره نماینده اوما شدم😂😂😂
یاد بگیر😂
عزیز دلم انشالله بلات دوره ❤️
فداتشم‌خدیج جون عزیزمی شکر خدا خوبن به خوبی گل پسرت❤️❤️❤️😍🥰
سلام زهره جونم فداتشم‌مرسی عزیزم لطف داری گلم😍🥰🥰🥰
به به😍😍😂😂😂سلام‌نرضی جون فداتشم‌مرسی عزیزدلم😍😍😍🥰🥰🥰
سلام‌مینا جونن😍
عه سلام روجا جون فداتشم عزیزم 😍🥰اگر ارسال بشه چشم😍🥰
فداتشم لیلا جونن😍😍بشین به روی زانو😂😂😂
والا😂
سلام سمانه جون فدات مرسیی😍
سلام بانوجون 😍
سلام فهیم‌جون عزیزمی فداتشم مرسی گلممم🥰❤️😍😍
دختر میدونستم برمیگردی 😁😁😁
چرا باباااااا😂😂😂
ایش😂😂😂
چه خبر از بچه داری
سلام ننه😍😍😍😍
😂😜😜
خوبی
آیلین خوشگله چطورههه😍😍😍😍
وات که پرید خیلی وقتی ندیدمش حسابی ببوسش😍😍😍😍
شکر میگذره❤️🥰
الهام شد بهت😂😂😂
😝🤣
قربونت منم خوبم
مدیرفقط میتونه 😅خاستم بهتون دسترسی بدم ک فعال نشد 🤭
فدای تو😘😘
برو عمو ما دیشب پیام دادیم فایده نداره دیگ😛
والا منم گرفتارشدم 🤦‍♀️
وقت نمیکنم 😅
😂😂😂همه میدونستن دختر
نمیدونم دعا کنم بشه یا ن😂😂
فداتشم عزیزم😚
وای جدی موبارکش باشه انشالله راحت شدش دیگ
انشالله قسمت منو سارا 🫠🙂
واقعا جفتمون اذیتیم
اخ دختر من ی مدت خوب شده بودم البته بعداینک فسقلیم چرخید سفالیک شد ولی باز الان هریکساعت دستشوییم مخصوصا شبا دم ب دیقه از خواب میپرم حس میکنم ی چندسالیه نرفتم انقدرپرم
😂😂
راسی سحر کجاس خبری نیس ازش موقش شد بره انومالی؟فسقلیش دخترشد یاپسر
سلام بانو خوش برگشتی 😍😍😍😍
ارکیده خوبه خودت خوبی؟؟
خداروشکر که خوبی❤️😍چقد اونروز حرص خوردم😂😂😂😂
😍❤️
بخدا نت کار نمیکرد😂
تا باشه از این گرفتاریا😂😂
اره هرکی اومد تاپیک گفتن میدونستیم😐😂
اره راحت شد
الهی با دلخوش بغلشون بگیرین😍😍😍
من که دیگه سِّر شدم
مچ پاهام درد میکنن
دستشویی فرنگی رو جمع کردم دوباره باید دربیارم
قیمه رو میخوام ببینم، قیمه خونم خیلی کم شده 🤤
سحرا فعال نمیکنه اومارو
سلام فرانک جون فداتت😍😍😍خوبیم شکر به خوبی شما😍
فهیم جون اینم قیمه قورمه😂😂😂😂😂
فهیم جون اینم قیمه قورمه😂😂😂😂😂
انشالله بره بالا😂😂😍😍😍😍
دلم برا ارکیده تنگ شده بود 😍😍😍
😘😘😘😘
ووی ننه عسلممممم 😍😍😍❤️🥰😘😘😘 پ قیمه هات کو خاله؟ 😍🩷 مامانی خودشون؟ 😄
بچه مو لاغر کردی الووووو‌😏😏😍😘
چقدم شبیه خودت شده 😍😄😘

ماشالا بهش ماششششالا 💋💖 دلم واقعا براش تنگ شده بود
فداتشممم😍😍🥰🥰🥰🥰
ارکیده شیر خشکی شد🥺اخه شروع کردم به دارو ها از وقتی شروع کردم شیرم رفت به زور روزی یبار شیر میدم
حالم اصلا گفتن نداره از این بابت

فداتشم
قیمه هاش برا دندون رفت❤️🥰😂
ارغوان به باباش رفت این به اون در😂😂😂
سلام بانووو خوبی عزیزم کوچولو ها خوبن 😘چقد جات خالی بود خوش اومدی ❤️
سلام ساناز جون خوبی عزیزم❤️😍فداتشم‌مرسی گلم❤️🥰
عزیز دلم هیچ اشکالی نداره، یه عاااااالمه بچه هست که شیر خشکی ان، بهتر از شیر ماهاست که همه ش حرص و استرس و مریضیه 🫠😄
غمت نباشه، سلامتیتو بچسب ❤️ ارکیده بجای شیر، به مامان سالم و خوشحال نیاز داره

آره راست میگه دندون لاغر میکنه بچه را 😍💋 مهم اینه که سالم باشه، ایشالا کم کم قیمه هاشم در میان دوباره لپ قیمه ای میشه 😄💋💋💋 ماشالا به جونش، خیرشو ببینی عزیزم
فداتشم عزیزم واقعا راهی نداشتم چون نمیتونم غذا هم بخورم

والا استرس و حرص و دارووووو
انشالله سلامتی خودت عزیزدلم🥰❤️❤️❤️
انشالله که دوباره لپ گلی بشه😂😂😍😍😍
عزیزدلمی❤️🥰😍
عزیز دلمی، ایشالا عاقبت بخیری جفت بچه هاتو ببینی 🥰😍💋
فداتشم گلم همچنینن❤️🥰🥰❤️❤️
سلام سلام
بلاخره منم اومدم😅😂
زینب جونم خوبی عزیزم
منم خیلی دلتنگتون بودم 🥹
پسر پسر قندعسل خوبه؟😍
سمانه چطوری
گل دخترات خوبن
چقدر خوبه که حداقل اینجا همو داریم🫂🥰
سلام عزیزم خوبی
گیسو کمند خانوم خوبه
از دیروز که تایپیک بانو رو دیدم باز نکرده گفتم این خوده بانوعه🤣
تایپیک باز شد دیدم بعله خودشه😅
کرم افتادم به جونم منم از همون موقع اشتراک گرفتم😂
ولی الان برام فعال شد🤕🥴
بعدش که فاطی فرستاد منم خیلی سعی کردم نشد
اونم ازمون دریغ کردن نامردا🤣
نجمه ضخامتش پایینه براش انتقال ندادن گفتن باید هیستروسکوپی بشه
حالا انشاالله تا اون موقع بیاد خبر بارداریشو بهمون بده
ولی از بهار خبر ندارم
ماشاالله همه رو هم به اسم میشناسه 🤣
کرمو میندازی به جون آدم بعد الان پیدات نیست🤣
عه دروغ🙄
محدثه خودمونو میگین یا یکی دیگه اس؟
آخ ننه 😍
خاله قزی رو ببین ماشاالله چه خانومی شده♥️
اشکالی نداره جونت سلامت باشه
انشاالله به زودی حالت خوبه خوب شه و نیازی به هیچ دارویی نداشته باشی🫂🫂🫂
اره همون
تاپیک زده بود ک براش انشقاق بخونن

ممنون
انشاالله چند ماه دیگه قسمت خودت
عزیزم ماشالله چه خانمی شده😍خدا حفظش کنه واست😘
سلام سلام خوش اومدی🥰😍😍😍
بابا نتتتت داغونه به زور میاد😂😂😂😂😂😂
والا محدثه خودمونو میگم😍
فداتشم عزیزمم😍🥰
سلام قربونت مرسی😅😂
قربونت برم عزیزم انشالله
دیگه کاریه که شده
عزیزمی زهره جون فداتت🥰🥰🥰
فدا😍
نت گوشی ضعیفه برای منم
با وای فای باز بهتره
اخ عزیزم😍
پس من چرا متوجه نشدم که زاییده🤕
خداروشکر خدا حفظ کنه نی نیشو🥹♥️
از دیروز شما چت میکنین من اشتراکم فعال نشده بود انگار یکی دستشو گذاشته بود جلو دهنم نمیذاشت حرف بزنم😂😂😂
زورم میومد اشتراک دارمو نمیتونم چت کنم 😂😂😂
درسته منم با وای فا بهتر بود
بسکه اینروزا تاپیک میزارن😂😂😂
منم یه جوری بودم😂
سلام عزیزم خوش برگشتی💕
🤣🤣🤣
سلام‌مرضیه جون فدات گلم‌مرسی🥰❤️
😬😬😂
تو هم😂😂😂
سلام خوبی بانو جون 💖💜💚
بانو میشه بیای بگی چه جوری شیشه قبول کرد چه شیشه شیری میدی که گرفته دخترم گرسنه میشه
سلام لیلا جونم خوبی قشنگم فسقلی خوبه😍🥰🥰🥰دلم برات تنگ شده بودد😍🥰
ارکیده س دیگه اینم به خودم رفته🤣😂😂😂بی بی لند خریدم ۱۵۰هزار مثل عروسک میزاره دهنش با ولع میخوره😬😬😂😂😂😂خودمم تو خواب گاهی بیداری شیر میدم حمله میکنه با دستاش شیر میخوره😂😂😂😂😂
خوب منم بی بی لند گرفتم سادس شیشه شیرش سرش؟؟
اره ساده س
اینه
اینه
ای جونم ماشالله‌ش باشه😍چقد بزرگ شده خداحفظش کنه گوگولی مگولی😍
اووو فسقلی مارو ببین چ خانومی شده برا خودش ماشالله فقط لپاش کو بانو ؟لاغر شده کپیه خودت شده
عزیزمی گندم جون فدات گل🥰❤️❤️
فدات زینب جون مرسی🥰🥰❤️برا دندوناش درست شیر نمیخوره😅
به به بالاخره دنیز جون هم اومدب جمعممون اضافه شد
خداروشکر توخوبی گلم پسری هم خوبه اینروزا اوج اذیت کردناشه طاقت خودمم کم شده دیگ میخوام بیاد بیرون فقط😁
ای ننه قربونش بیشم بچه چقدر اذیت میشه الان بحاطر دندوناش🫠🥲
🤣🤣بچم مستقله
ن دیگ باشه خوبه وگرنه باید کاشت بزنه😂
جدی خودش پیام داد الان دیدم پیامتو😍
خدانکنه عزیزم
اره خیلی نق میزنه🥺
دیدم داری زورمیزنی زده بود بانو درحال چت کردن🤦‍♀️😂😂
خیلی😅
اره تاپیک زده بود🥰
اره خداروشکر 😘
😐😐😐😬😬😬😬😂😂😂😂😂
ای ننه چ بزرگ شدی بچلونمت😋😋😍😍😘😘
به به دنیزخانمی سلام خوشگلم😍😘
چ خبر خوبی
چ عجیب برای من همون موقع فعال میشه
بازم خوبه اومدی دلم تنگ شد برات🥰
😂😂پ هممون زخم خورده ایم
ای بابا الهی ک زودی جواب بگیره ماروهم خوشحال کنه
فدای سرت سامیارمنم از ده ماهگیش شیرخشکی شد تن دخترمون سلامت💗
اخ چرا من ندیدم برم بگردم پیداش کنم
الهی بگردم😂😂😂خداروشکر آزاد شدی
😘😘😘🤭🤭🤭
فدات خاله جونم😍🥰
عزیزمی
اره بخدا
مرسی😍
🥰😝
ساره اینه
ساره اینه
سارا
قربونت مرسی قشنگم
تا باشه از این اذیت کردنا 😍
دیگه چیزی نمونده طاقت بیار تو میتونی🤣
فدات 😍مجبورم به تحمل🤣🤣
سلام سارا جان
سلامتی عزیزم خوبم قربونت 😘
ااره نت ضعیف بود و مشکل فنی اوما
منم دلم براتون تنگ شده بود
انشاالله
بهش گفتم اینجاییم اگه دوست داشت بیاد
🤣🤣🤣
منم برمم پیداش کنم
این ریپلایم به زینب بود اشتباه رو بانو زده 🤣🤣🤣
سلام خوبی دنیزجون چطوری دلم برایت تنگ شده عزیزم 💚💖💜
سلام عزیزم
قربونت برم خودت خوبی کوچولوت خوبه؟
دل منم براتون تنگ شده بود😍
ممنونم عزیزم
حالم خیلی بد حالت تهوع دارم
بالا میارم
اولاش طبیعیه
خیلیا اینطورین
تحمل کن انشاالله ۳ ماهت که رد شد کمتر میشه
سلام به همگی خوبید ؟؟؟
بانو جان تا دنیز گفت تاپیک زدی اومدم تاپیک ها رو نگاه کردم ببینم کدومی 🤣🤣
اینو اسمش دیدم گفتم خودشه😄😄
لیلا من سر دخترم از اون لحظه که فهمیدم باردارم بالا آوردم تا وقتی که تو اتاق عمل داشتن از شکمم بیرون میکشیدن🤦🏻‍♀️
فکر کن شکمم پاره دارن بچه رو بیرون میکشن منم در حال بالا اوردن😬🥴🤦🏻‍♀️
واقعا🤐
سلام عزیزم 🥰
بلاخره اومدی 😍
به خدا
اصلا یه وضعی داشتم عجیب غریب
حالا فکر کن تو اون وضعیت ماسک اکسیژن تو دهنمم بود
گفتن عیب نداره ماسکو برات عوض میکنیم تو کارتو کن
تند تند برام ماسکو عوض میکردن 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
دنیزجون من چه روز پیش لکه بینی داشتم دکترم گفت قرص آسپرین قطع کن
نشاسته گل توی آب سرد حل کن مشکل پیش نمیاد عزیزم
بعد امروز رفتم دکتر گفت از پنجشنبه قرص آسپرین دوباره شروع کنم بخوردم
قربون قشنگیات🥰
پیداکردمش مرسی عزیزم
سلامت باشی عزیزم قربونت♥️
کارخوبی کردی
سلام نجمه گلی خوبی عزیزم
😂😂😂تا دقیقه نود بهت گل میزد
لیلاجون نگران نباش کارایی ک دکترت گفت بکن یادته ک من چ وضعی بودم
لیلا جون فقط به حرف دکترت گوش کن ببین چی میگه
دکترت وضعتو بهتر از ما میدونه پس داروهایی که بهت میده مرتب استفاده کن
استراحت داشته باش انقدر هم نگران نباش
به خدا میترسم دومی هم بیاد و اینجوری گل بارونم کنه🥴😂
دخترا گروهمون هم را افتاد

دیگه میتونیم تو روبیکا چت کنیم😁
بریم توگروه اگ خدابخواددرست شد دیگ
ففط بیاد مهم نیست تحمل میکنی🤭
سلام‌نجمه جون❤️🥰🤩😍 وای چه همه منو میشناسن🤣🤣🤣🤣🤣
😍🤩
خواهش😘
اره شکر خدا😅
اره والا فقط بیاد
همه دردارو به جون میخرم اگه بیاد😭
از مدل عنوان تایپیک معلومه که صاحب تایپیک تویی😂
حتما میاد عشقم من مطمئنم باردارمیشی شک نکن💗
فقط تغیرش بدم😂
انشاالله 🥺 با دعاهای شما💞
ممنون سارا جان خودت خوبی ؟ کوچولو خوبه ؟😅
😂😂😂
😁
بانو تاپیک شیدارو داری گمش کردم
بیا فرانک جون
بیا فرانک جون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه