سلام به روی ماهتون 😍😍😍چقد این یکماه دوری دلتنگتون بودم❤️❤️💋🥰شیر مادر حلالش هرکی که گفت خاک اوما دامن گیره😂😂😂😂😂
3
1404/10/29
سوال کننده
ارههه😂😂😂😂دنیز هم پیام داد تو گرفتی منم ترغیب شدم ولی گفت ۱۲ساعت بعد برام فعال میشه
1
1404/10/29
مایسا 🌙
😂
0
1404/10/29
*سمانه* **
سلام بانو جون
خوش اومدی خانم گل🥰
خوش اومدی خانم گل🥰
0
1404/10/29
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
سارا تو پیاما دیدم راجع ب محدثه گفتین
اگه همونه ک من میدونم زایمان کرده خداروشکر
اگه همونه ک من میدونم زایمان کرده خداروشکر
0
1404/10/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
سلام عزیزم خوش اومدی ❤️ ایشالا که خودت، همسرت، ارغوان خانم و ارکیده قیمه عالی باشید
1
1404/10/29
sara *
سلام بهارجونم عه چرا یدفعه اینطور شدی نارلحت شدم برات انشاالله چیزی نیست وپرقدرت میری برای انتقال
1
1404/10/29
sara *
پ حتما پرمو میشه😂😂
1
1404/10/29
sara *
الهی بگردم میفهممت الهی بسلامتی فارغ بشی💗
0
1404/10/29
sara *
ازش دوهفته میشه خبرندارم همون ک تو گروه ی بار گفتم بعدچندسال باردارشد
الهی قسمت خودت بشه رقیه ی نازم♥️
الهی قسمت خودت بشه رقیه ی نازم♥️
0
1404/10/29
sara *
اخ بانو هنوز ب پیامای ما نرسیدی😂😂😂
0
1404/10/29
sara *
ازطرز پیامات مشخصه منم متوجه شدم😅
0
1404/10/29
sara *
عه سمانه من الان دیدمت خوبی قشنگم دخترای نازت خوبن😘
1
1404/10/29
سوال کننده
چه جورم😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام سارا جون فدات تو خوبی🥰❤️😍اره واقعا گروه که نیست یه چیزی کمه
اون پیامارو ما چرا نمیتونیم بزاریم😂😂😂😂😂😂😂
اون پیامارو ما چرا نمیتونیم بزاریم😂😂😂😂😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
فدات گلم ❤️❤️من بارداری اولم اتفاقا فقط آهن بهداشت که میداد میخوردم ساده بود ولی بخاطر این یکی بارداری چون کولیت روده دارم خیلی خونریزی داشتم ماه ۷ به بعد دکتر برام آهن روزی دوتا تجویز کرد و دوز ۱۰۰
0
1404/10/29
سوال کننده
کجااا؟
2
1404/10/29
سوال کننده
انشالله بلا از فسقلش به دور باشه🤲🏻🤲🏻
1
1404/10/29
سوال کننده
اره زایمان کرد😍😍😍
1
1404/10/29
سوال کننده
اره رسیدم😬😬😬😂😂😂
1
1404/10/29
سوال کننده
رسیدمو رسیدم😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂😂انقد بگذرهههه
0
1404/10/29
سوال کننده
ارههه باید جواب داده بشه😂
1
1404/10/29
سوال کننده
قبول باشه😂
0
1404/10/29
سوال کننده
😝
1
1404/10/29
سوال کننده
اره تاپیکو داشته باشیم تا روبیکا وصل شه
0
1404/10/29
سوال کننده
اونکه خونه دوممه😂😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
❤️
0
1404/10/29
سوال کننده
اره نماینده اوما شدم😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
یاد بگیر😂
0
1404/10/29
سوال کننده
عزیز دلم انشالله بلات دوره ❤️
0
1404/10/29
سوال کننده
فداتشمخدیج جون عزیزمی شکر خدا خوبن به خوبی گل پسرت❤️❤️❤️😍🥰
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام زهره جونم فداتشممرسی عزیزم لطف داری گلم😍🥰🥰🥰
1
1404/10/29
سوال کننده
به به😍😍😂😂😂سلامنرضی جون فداتشممرسی عزیزدلم😍😍😍🥰🥰🥰
0
1404/10/29
سوال کننده
سلاممینا جونن😍
0
1404/10/29
سوال کننده
عه سلام روجا جون فداتشم عزیزم 😍🥰اگر ارسال بشه چشم😍🥰
0
1404/10/29
سوال کننده
فداتشم لیلا جونن😍😍بشین به روی زانو😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
والا😂
1
1404/10/29
سوال کننده
سلام سمانه جون فدات مرسیی😍
0
1404/10/29
ساناز مامانی
سلام بانوجون 😍
1
1404/10/29
سوال کننده
سلام فهیمجون عزیزمی فداتشم مرسی گلممم🥰❤️😍😍
0
1404/10/29
ساناز مامانی
دختر میدونستم برمیگردی 😁😁😁
0
1404/10/29
سوال کننده
چرا باباااااا😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
ایش😂😂😂
0
1404/10/29
ساناز مامانی
چه خبر از بچه داری
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام ننه😍😍😍😍
0
1404/10/29
leila ♡
😂😜😜
0
1404/10/29
سوال کننده
خوبی
0
1404/10/29
سوال کننده
آیلین خوشگله چطورههه😍😍😍😍
0
1404/10/29
سوال کننده
وات که پرید خیلی وقتی ندیدمش حسابی ببوسش😍😍😍😍
0
1404/10/29
سوال کننده
شکر میگذره❤️🥰
0
1404/10/29
سوال کننده
الهام شد بهت😂😂😂
1
1404/10/29
سوال کننده
😝🤣
0
1404/10/29
sara *
قربونت منم خوبم
مدیرفقط میتونه 😅خاستم بهتون دسترسی بدم ک فعال نشد 🤭
مدیرفقط میتونه 😅خاستم بهتون دسترسی بدم ک فعال نشد 🤭
0
1404/10/29
Zohre Ch
فدای تو😘😘
0
1404/10/29
sara *
برو عمو ما دیشب پیام دادیم فایده نداره دیگ😛
0
1404/10/29
sara *
والا منم گرفتارشدم 🤦♀️
1
1404/10/29
sara *
وقت نمیکنم 😅
0
1404/10/29
sara *
😂😂😂همه میدونستن دختر
0
1404/10/29
zeinab banoo
نمیدونم دعا کنم بشه یا ن😂😂
1
1404/10/29
zeinab banoo
فداتشم عزیزم😚
1
1404/10/29
zeinab banoo
وای جدی موبارکش باشه انشالله راحت شدش دیگ
انشالله قسمت منو سارا 🫠🙂
واقعا جفتمون اذیتیم
انشالله قسمت منو سارا 🫠🙂
واقعا جفتمون اذیتیم
0
1404/10/29
zeinab banoo
اخ دختر من ی مدت خوب شده بودم البته بعداینک فسقلیم چرخید سفالیک شد ولی باز الان هریکساعت دستشوییم مخصوصا شبا دم ب دیقه از خواب میپرم حس میکنم ی چندسالیه نرفتم انقدرپرم
1
1404/10/29
zeinab banoo
😂😂
0
1404/10/29
zeinab banoo
راسی سحر کجاس خبری نیس ازش موقش شد بره انومالی؟فسقلیش دخترشد یاپسر
0
1404/10/29
مامان آیهان و آنیا ❤️
سلام بانو خوش برگشتی 😍😍😍😍
ارکیده خوبه خودت خوبی؟؟
ارکیده خوبه خودت خوبی؟؟
0
1404/10/29
سوال کننده
خداروشکر که خوبی❤️😍چقد اونروز حرص خوردم😂😂😂😂
1
1404/10/29
سوال کننده
😍❤️
1
1404/10/29
سوال کننده
بخدا نت کار نمیکرد😂
0
1404/10/29
سوال کننده
تا باشه از این گرفتاریا😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
اره هرکی اومد تاپیک گفتن میدونستیم😐😂
0
1404/10/29
سوال کننده
اره راحت شد
الهی با دلخوش بغلشون بگیرین😍😍😍
الهی با دلخوش بغلشون بگیرین😍😍😍
0
1404/10/29
سوال کننده
من که دیگه سِّر شدم
مچ پاهام درد میکنن
دستشویی فرنگی رو جمع کردم دوباره باید دربیارم
مچ پاهام درد میکنن
دستشویی فرنگی رو جمع کردم دوباره باید دربیارم
0
1404/10/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
قیمه رو میخوام ببینم، قیمه خونم خیلی کم شده 🤤
0
1404/10/29
سوال کننده
سحرا فعال نمیکنه اومارو
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام فرانک جون فداتت😍😍😍خوبیم شکر به خوبی شما😍
2
1404/10/29
سوال کننده

فهیم جون اینم قیمه قورمه😂😂😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
انشالله بره بالا😂😂😍😍😍😍
0
1404/10/29
مامان آیهان و آنیا ❤️
دلم برا ارکیده تنگ شده بود 😍😍😍
😘😘😘😘
😘😘😘😘
1
1404/10/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
ووی ننه عسلممممم 😍😍😍❤️🥰😘😘😘 پ قیمه هات کو خاله؟ 😍🩷 مامانی خودشون؟ 😄
بچه مو لاغر کردی الووووو😏😏😍😘
چقدم شبیه خودت شده 😍😄😘
ماشالا بهش ماششششالا 💋💖 دلم واقعا براش تنگ شده بود
بچه مو لاغر کردی الووووو😏😏😍😘
چقدم شبیه خودت شده 😍😄😘
ماشالا بهش ماششششالا 💋💖 دلم واقعا براش تنگ شده بود
0
1404/10/29
سوال کننده
فداتشممم😍😍🥰🥰🥰🥰
1
1404/10/29
سوال کننده
ارکیده شیر خشکی شد🥺اخه شروع کردم به دارو ها از وقتی شروع کردم شیرم رفت به زور روزی یبار شیر میدم
حالم اصلا گفتن نداره از این بابت
فداتشم
قیمه هاش برا دندون رفت❤️🥰😂
حالم اصلا گفتن نداره از این بابت
فداتشم
قیمه هاش برا دندون رفت❤️🥰😂
1
1404/10/29
سوال کننده
ارغوان به باباش رفت این به اون در😂😂😂
0
1404/10/29
sanaz 🤱🏻
سلام بانووو خوبی عزیزم کوچولو ها خوبن 😘چقد جات خالی بود خوش اومدی ❤️
1
1404/10/29
سوال کننده
سلام ساناز جون خوبی عزیزم❤️😍فداتشممرسی گلم❤️🥰
0
1404/10/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیز دلم هیچ اشکالی نداره، یه عاااااالمه بچه هست که شیر خشکی ان، بهتر از شیر ماهاست که همه ش حرص و استرس و مریضیه 🫠😄
غمت نباشه، سلامتیتو بچسب ❤️ ارکیده بجای شیر، به مامان سالم و خوشحال نیاز داره
آره راست میگه دندون لاغر میکنه بچه را 😍💋 مهم اینه که سالم باشه، ایشالا کم کم قیمه هاشم در میان دوباره لپ قیمه ای میشه 😄💋💋💋 ماشالا به جونش، خیرشو ببینی عزیزم
غمت نباشه، سلامتیتو بچسب ❤️ ارکیده بجای شیر، به مامان سالم و خوشحال نیاز داره
آره راست میگه دندون لاغر میکنه بچه را 😍💋 مهم اینه که سالم باشه، ایشالا کم کم قیمه هاشم در میان دوباره لپ قیمه ای میشه 😄💋💋💋 ماشالا به جونش، خیرشو ببینی عزیزم
0
1404/10/29
سوال کننده
فداتشم عزیزم واقعا راهی نداشتم چون نمیتونم غذا هم بخورم
والا استرس و حرص و دارووووو
انشالله سلامتی خودت عزیزدلم🥰❤️❤️❤️
انشالله که دوباره لپ گلی بشه😂😂😍😍😍
عزیزدلمی❤️🥰😍
والا استرس و حرص و دارووووو
انشالله سلامتی خودت عزیزدلم🥰❤️❤️❤️
انشالله که دوباره لپ گلی بشه😂😂😍😍😍
عزیزدلمی❤️🥰😍
0
1404/10/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیز دلمی، ایشالا عاقبت بخیری جفت بچه هاتو ببینی 🥰😍💋
0
1404/10/29
سوال کننده
فداتشم گلم همچنینن❤️🥰🥰❤️❤️
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سلام سلام
بلاخره منم اومدم😅😂
بلاخره منم اومدم😅😂
0
1404/10/29
Deniz Alizade
زینب جونم خوبی عزیزم
منم خیلی دلتنگتون بودم 🥹
پسر پسر قندعسل خوبه؟😍
منم خیلی دلتنگتون بودم 🥹
پسر پسر قندعسل خوبه؟😍
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سمانه چطوری
گل دخترات خوبن
چقدر خوبه که حداقل اینجا همو داریم🫂🥰
گل دخترات خوبن
چقدر خوبه که حداقل اینجا همو داریم🫂🥰
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سلام عزیزم خوبی
گیسو کمند خانوم خوبه
از دیروز که تایپیک بانو رو دیدم باز نکرده گفتم این خوده بانوعه🤣
تایپیک باز شد دیدم بعله خودشه😅
کرم افتادم به جونم منم از همون موقع اشتراک گرفتم😂
ولی الان برام فعال شد🤕🥴
گیسو کمند خانوم خوبه
از دیروز که تایپیک بانو رو دیدم باز نکرده گفتم این خوده بانوعه🤣
تایپیک باز شد دیدم بعله خودشه😅
کرم افتادم به جونم منم از همون موقع اشتراک گرفتم😂
ولی الان برام فعال شد🤕🥴
0
1404/10/29
Deniz Alizade
بعدش که فاطی فرستاد منم خیلی سعی کردم نشد
اونم ازمون دریغ کردن نامردا🤣
اونم ازمون دریغ کردن نامردا🤣
0
1404/10/29
Deniz Alizade
نجمه ضخامتش پایینه براش انتقال ندادن گفتن باید هیستروسکوپی بشه
حالا انشاالله تا اون موقع بیاد خبر بارداریشو بهمون بده
ولی از بهار خبر ندارم
حالا انشاالله تا اون موقع بیاد خبر بارداریشو بهمون بده
ولی از بهار خبر ندارم
1
1404/10/29
Deniz Alizade
ماشاالله همه رو هم به اسم میشناسه 🤣
0
1404/10/29
Deniz Alizade
کرمو میندازی به جون آدم بعد الان پیدات نیست🤣
0
1404/10/29
Deniz Alizade
عه دروغ🙄
محدثه خودمونو میگین یا یکی دیگه اس؟
محدثه خودمونو میگین یا یکی دیگه اس؟
0
1404/10/29
Deniz Alizade
آخ ننه 😍
خاله قزی رو ببین ماشاالله چه خانومی شده♥️
خاله قزی رو ببین ماشاالله چه خانومی شده♥️
0
1404/10/29
Deniz Alizade
اشکالی نداره جونت سلامت باشه
انشاالله به زودی حالت خوبه خوب شه و نیازی به هیچ دارویی نداشته باشی🫂🫂🫂
انشاالله به زودی حالت خوبه خوب شه و نیازی به هیچ دارویی نداشته باشی🫂🫂🫂
0
1404/10/29
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
اره همون
تاپیک زده بود ک براش انشقاق بخونن
ممنون
انشاالله چند ماه دیگه قسمت خودت
تاپیک زده بود ک براش انشقاق بخونن
ممنون
انشاالله چند ماه دیگه قسمت خودت
0
1404/10/29
Zohre Ch
عزیزم ماشالله چه خانمی شده😍خدا حفظش کنه واست😘
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام سلام خوش اومدی🥰😍😍😍
0
1404/10/29
سوال کننده
بابا نتتتت داغونه به زور میاد😂😂😂😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
والا محدثه خودمونو میگم😍
1
1404/10/29
سوال کننده
فداتشم عزیزمم😍🥰
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سلام قربونت مرسی😅😂
1
1404/10/29
سوال کننده
قربونت برم عزیزم انشالله
دیگه کاریه که شده
دیگه کاریه که شده
0
1404/10/29
سوال کننده
عزیزمی زهره جون فداتت🥰🥰🥰
1
1404/10/29
سوال کننده
فدا😍
1
1404/10/29
Deniz Alizade
نت گوشی ضعیفه برای منم
با وای فای باز بهتره
با وای فای باز بهتره
0
1404/10/29
Deniz Alizade
اخ عزیزم😍
پس من چرا متوجه نشدم که زاییده🤕
خداروشکر خدا حفظ کنه نی نیشو🥹♥️
پس من چرا متوجه نشدم که زاییده🤕
خداروشکر خدا حفظ کنه نی نیشو🥹♥️
0
1404/10/29
Deniz Alizade
از دیروز شما چت میکنین من اشتراکم فعال نشده بود انگار یکی دستشو گذاشته بود جلو دهنم نمیذاشت حرف بزنم😂😂😂
زورم میومد اشتراک دارمو نمیتونم چت کنم 😂😂😂
زورم میومد اشتراک دارمو نمیتونم چت کنم 😂😂😂
1
1404/10/29
سوال کننده
درسته منم با وای فا بهتر بود
1
1404/10/29
سوال کننده
بسکه اینروزا تاپیک میزارن😂😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
منم یه جوری بودم😂
0
1404/10/29
مـــ💞ـــرضیه .
سلام عزیزم خوش برگشتی💕
0
1404/10/29
Deniz Alizade
🤣🤣🤣
1
1404/10/29
سوال کننده
سلاممرضیه جون فدات گلممرسی🥰❤️
0
1404/10/29
سوال کننده
😬😬😂
0
1404/10/29
سوال کننده
تو هم😂😂😂
0
1404/10/29
لیلا زمانپور
سلام خوبی بانو جون 💖💜💚
0
1404/10/29
مامان آیهان و آنیا ❤️
بانو میشه بیای بگی چه جوری شیشه قبول کرد چه شیشه شیری میدی که گرفته دخترم گرسنه میشه
0
1404/10/29
سوال کننده
سلام لیلا جونم خوبی قشنگم فسقلی خوبه😍🥰🥰🥰دلم برات تنگ شده بودد😍🥰
0
1404/10/29
سوال کننده
ارکیده س دیگه اینم به خودم رفته🤣😂😂😂بی بی لند خریدم ۱۵۰هزار مثل عروسک میزاره دهنش با ولع میخوره😬😬😂😂😂😂خودمم تو خواب گاهی بیداری شیر میدم حمله میکنه با دستاش شیر میخوره😂😂😂😂😂
0
1404/10/29
مامان آیهان و آنیا ❤️
خوب منم بی بی لند گرفتم سادس شیشه شیرش سرش؟؟
0
1404/10/29
سوال کننده
اره ساده س
0
1404/10/29
سوال کننده

اینه
0
1404/10/29
gandom
ای جونم ماشاللهش باشه😍چقد بزرگ شده خداحفظش کنه گوگولی مگولی😍
0
1404/10/29
zeinab banoo
اووو فسقلی مارو ببین چ خانومی شده برا خودش ماشالله فقط لپاش کو بانو ؟لاغر شده کپیه خودت شده
1
1404/10/29
سوال کننده
عزیزمی گندم جون فدات گل🥰❤️❤️
0
1404/10/29
سوال کننده
فدات زینب جون مرسی🥰🥰❤️برا دندوناش درست شیر نمیخوره😅
0
1404/10/29
zeinab banoo
به به بالاخره دنیز جون هم اومدب جمعممون اضافه شد
خداروشکر توخوبی گلم پسری هم خوبه اینروزا اوج اذیت کردناشه طاقت خودمم کم شده دیگ میخوام بیاد بیرون فقط😁
خداروشکر توخوبی گلم پسری هم خوبه اینروزا اوج اذیت کردناشه طاقت خودمم کم شده دیگ میخوام بیاد بیرون فقط😁
0
1404/10/29
zeinab banoo
ای ننه قربونش بیشم بچه چقدر اذیت میشه الان بحاطر دندوناش🫠🥲
0
1404/10/29
zeinab banoo
🤣🤣بچم مستقله
0
1404/10/29
sara *
ن دیگ باشه خوبه وگرنه باید کاشت بزنه😂
0
1404/10/29
sara *
جدی خودش پیام داد الان دیدم پیامتو😍
0
1404/10/29
سوال کننده
خدانکنه عزیزم
اره خیلی نق میزنه🥺
اره خیلی نق میزنه🥺
0
1404/10/29
sara *
دیدم داری زورمیزنی زده بود بانو درحال چت کردن🤦♀️😂😂
0
1404/10/29
سوال کننده
خیلی😅
1
1404/10/29
سوال کننده
اره تاپیک زده بود🥰
1
1404/10/29
sara *
اره خداروشکر 😘
1
1404/10/29
سوال کننده
😐😐😐😬😬😬😬😂😂😂😂😂
0
1404/10/29
sara *
ای ننه چ بزرگ شدی بچلونمت😋😋😍😍😘😘
0
1404/10/29
sara *
به به دنیزخانمی سلام خوشگلم😍😘
چ خبر خوبی
چ خبر خوبی
0
1404/10/29
sara *
چ عجیب برای من همون موقع فعال میشه
بازم خوبه اومدی دلم تنگ شد برات🥰
بازم خوبه اومدی دلم تنگ شد برات🥰
1
1404/10/29
sara *
😂😂پ هممون زخم خورده ایم
0
1404/10/29
sara *
ای بابا الهی ک زودی جواب بگیره ماروهم خوشحال کنه
0
1404/10/29
sara *
فدای سرت سامیارمنم از ده ماهگیش شیرخشکی شد تن دخترمون سلامت💗
0
1404/10/29
sara *
اخ چرا من ندیدم برم بگردم پیداش کنم
0
1404/10/29
sara *
الهی بگردم😂😂😂خداروشکر آزاد شدی
0
1404/10/29
sara *
😘😘😘🤭🤭🤭
0
1404/10/29
سوال کننده
فدات خاله جونم😍🥰
1
1404/10/29
سوال کننده
عزیزمی
اره بخدا
مرسی😍
اره بخدا
مرسی😍
1
1404/10/29
سوال کننده
🥰😝
0
1404/10/29
سوال کننده

ساره اینه
0
1404/10/29
سوال کننده
سارا
0
1404/10/29
Deniz Alizade
قربونت مرسی قشنگم
تا باشه از این اذیت کردنا 😍
دیگه چیزی نمونده طاقت بیار تو میتونی🤣
تا باشه از این اذیت کردنا 😍
دیگه چیزی نمونده طاقت بیار تو میتونی🤣
1
1404/10/29
سوال کننده
فدات 😍مجبورم به تحمل🤣🤣
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سلام سارا جان
سلامتی عزیزم خوبم قربونت 😘
سلامتی عزیزم خوبم قربونت 😘
1
1404/10/29
Deniz Alizade
ااره نت ضعیف بود و مشکل فنی اوما
منم دلم براتون تنگ شده بود
منم دلم براتون تنگ شده بود
0
1404/10/29
Deniz Alizade
انشاالله
بهش گفتم اینجاییم اگه دوست داشت بیاد
بهش گفتم اینجاییم اگه دوست داشت بیاد
1
1404/10/29
Deniz Alizade
🤣🤣🤣
1
1404/10/29
Deniz Alizade
منم برمم پیداش کنم
1
1404/10/29
Deniz Alizade
این ریپلایم به زینب بود اشتباه رو بانو زده 🤣🤣🤣
0
1404/10/29
لیلا زمانپور
سلام خوبی دنیزجون چطوری دلم برایت تنگ شده عزیزم 💚💖💜
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سلام عزیزم
قربونت برم خودت خوبی کوچولوت خوبه؟
دل منم براتون تنگ شده بود😍
قربونت برم خودت خوبی کوچولوت خوبه؟
دل منم براتون تنگ شده بود😍
0
1404/10/29
لیلا زمانپور
ممنونم عزیزم
حالم خیلی بد حالت تهوع دارم
بالا میارم
حالم خیلی بد حالت تهوع دارم
بالا میارم
0
1404/10/29
Deniz Alizade
اولاش طبیعیه
خیلیا اینطورین
تحمل کن انشاالله ۳ ماهت که رد شد کمتر میشه
خیلیا اینطورین
تحمل کن انشاالله ۳ ماهت که رد شد کمتر میشه
0
1404/10/29
نجمه عرفانیان
سلام به همگی خوبید ؟؟؟
بانو جان تا دنیز گفت تاپیک زدی اومدم تاپیک ها رو نگاه کردم ببینم کدومی 🤣🤣
اینو اسمش دیدم گفتم خودشه😄😄
بانو جان تا دنیز گفت تاپیک زدی اومدم تاپیک ها رو نگاه کردم ببینم کدومی 🤣🤣
اینو اسمش دیدم گفتم خودشه😄😄
0
1404/10/29
Deniz Alizade
لیلا من سر دخترم از اون لحظه که فهمیدم باردارم بالا آوردم تا وقتی که تو اتاق عمل داشتن از شکمم بیرون میکشیدن🤦🏻♀️
فکر کن شکمم پاره دارن بچه رو بیرون میکشن منم در حال بالا اوردن😬🥴🤦🏻♀️
فکر کن شکمم پاره دارن بچه رو بیرون میکشن منم در حال بالا اوردن😬🥴🤦🏻♀️
0
1404/10/29
نجمه عرفانیان
واقعا🤐
0
1404/10/29
Deniz Alizade
سلام عزیزم 🥰
بلاخره اومدی 😍
بلاخره اومدی 😍
0
1404/10/29
Deniz Alizade
به خدا
اصلا یه وضعی داشتم عجیب غریب
حالا فکر کن تو اون وضعیت ماسک اکسیژن تو دهنمم بود
گفتن عیب نداره ماسکو برات عوض میکنیم تو کارتو کن
تند تند برام ماسکو عوض میکردن 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اصلا یه وضعی داشتم عجیب غریب
حالا فکر کن تو اون وضعیت ماسک اکسیژن تو دهنمم بود
گفتن عیب نداره ماسکو برات عوض میکنیم تو کارتو کن
تند تند برام ماسکو عوض میکردن 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
0
1404/10/29
لیلا زمانپور
دنیزجون من چه روز پیش لکه بینی داشتم دکترم گفت قرص آسپرین قطع کن
نشاسته گل توی آب سرد حل کن مشکل پیش نمیاد عزیزم
بعد امروز رفتم دکتر گفت از پنجشنبه قرص آسپرین دوباره شروع کنم بخوردم
نشاسته گل توی آب سرد حل کن مشکل پیش نمیاد عزیزم
بعد امروز رفتم دکتر گفت از پنجشنبه قرص آسپرین دوباره شروع کنم بخوردم
0
1404/10/29
sara *
قربون قشنگیات🥰
0
1404/10/29
sara *
پیداکردمش مرسی عزیزم
1
1404/10/29
sara *
سلامت باشی عزیزم قربونت♥️
1
1404/10/29
sara *
کارخوبی کردی
0
1404/10/29
sara *
سلام نجمه گلی خوبی عزیزم
0
1404/10/29
sara *
😂😂😂تا دقیقه نود بهت گل میزد
1
1404/10/29
sara *
لیلاجون نگران نباش کارایی ک دکترت گفت بکن یادته ک من چ وضعی بودم
0
1404/10/29
Deniz Alizade
لیلا جون فقط به حرف دکترت گوش کن ببین چی میگه
دکترت وضعتو بهتر از ما میدونه پس داروهایی که بهت میده مرتب استفاده کن
استراحت داشته باش انقدر هم نگران نباش
دکترت وضعتو بهتر از ما میدونه پس داروهایی که بهت میده مرتب استفاده کن
استراحت داشته باش انقدر هم نگران نباش
0
1404/10/29
Deniz Alizade
به خدا میترسم دومی هم بیاد و اینجوری گل بارونم کنه🥴😂
1
1404/10/29
Deniz Alizade
دخترا گروهمون هم را افتاد
دیگه میتونیم تو روبیکا چت کنیم😁
دیگه میتونیم تو روبیکا چت کنیم😁
1
1404/10/29
zeinab banoo
بریم توگروه اگ خدابخواددرست شد دیگ
0
1404/10/29
sara *
ففط بیاد مهم نیست تحمل میکنی🤭
0
1404/10/29
سوال کننده
سلامنجمه جون❤️🥰🤩😍 وای چه همه منو میشناسن🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/10/29
سوال کننده
😍🤩
1
1404/10/29
سوال کننده
خواهش😘
0
1404/10/29
سوال کننده
اره شکر خدا😅
0
1404/10/30
Deniz Alizade
اره والا فقط بیاد
همه دردارو به جون میخرم اگه بیاد😭
همه دردارو به جون میخرم اگه بیاد😭
1
1404/10/30
Deniz Alizade
از مدل عنوان تایپیک معلومه که صاحب تایپیک تویی😂
1
1404/10/30
sara *
حتما میاد عشقم من مطمئنم باردارمیشی شک نکن💗
1
1404/10/30
سوال کننده
فقط تغیرش بدم😂
1
1404/10/30
Deniz Alizade
انشاالله 🥺 با دعاهای شما💞
1
1404/10/30
نجمه عرفانیان
ممنون سارا جان خودت خوبی ؟ کوچولو خوبه ؟😅
0
1404/10/30
نجمه عرفانیان
😂😂😂
0
1404/10/30
سوال کننده
😁
0
1404/10/30
مامان آیهان و آنیا ❤️
بانو تاپیک شیدارو داری گمش کردم
0
1404/10/30
سوال کننده

بیا فرانک جون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1512

