Ooma
پرسش (1404/10/12):

غذا نخوردن کودک یکساله

سلام پزشک عزیز پسرم یکساله هست باوزن۱۱ وقد۷۶ تقریبا دوهفته هست غذا را دردهنش نگه میدارد وواقعا خسته شدم قبلا بهش غذامیدادم اهسته میخورد اما الان تو دهنش نگه میداره اخرشم یا سرفه یا عطسه از دهنش میندازه بیرون دندونشم که جدیدا اومده بالا ونمیدونم این پروسه دندون مگه چند وقت طول میکشه
واینکه قطره ههایی که مصرف میکنه مولتی پدیا بست
اهن وکلسی شو هست چکاب یکسالگی چیا باید انجام بدیم
ومکمل بغیر چیزهایی که گفتم امگا لازم نیست استفاده کنه
غذاهای متنوع هم براش درست میکنم ولی خیلی خسته شدم اینم بگم که نون دست میگیره خودش بامیل خودش میخوره موزهم میخوره بادست خودش حتی غذا روهم میزارم جلوش اما باز خودشم نمیخوره شبها ساعت ۹میخوابه و۷ صبح بیداره در طول شب ساعت ۱۲ و۴ صبح شیر میخورد دیگه بیدار بشه هیچی نمیخوره تا ۱۰ اونم خوابش بیاد ۱۲۰ شیر میخوره اما قبلا صبحانه شو حداقل ساعت ۹ میخورد ساعت ۱۱ هم میوه بهش میدادم اما الان هیچی نمیخوره بخوره هم دهنشو باز میکنه همه رو جمع میکنه ویه دفعه میریزه بیرون

voice:|~|639029546105157374|~|2026-01|~|0:13
عزیزم قبلا رفلاکس داشت که شیر ای ار تا ۶ ماهگی بهش دادم اما دیگه قطعی کردم واینکه چون پسانکشو گرفتیم تقریبا دوماه هست که تو خواب شیر میخواد واینکه دمر میخوابه
پزشک عزیزهروعده چند قاشق باید غذا بخوره ومقدار شیرروزانه اش چقدرباشه
voice:|~|639029668026420615|~|2026-01|~|0:24
۱۲شب
۴ صبح
۱۰ صبح
۳بعدازظهر
۹شب
هرکدوم ۱۲۰
البته بعضی وقتا هم ۹۰
voice:|~|639030831998344420|~|2026-01|~|0:44
voice:|~|639030834719235117|~|2026-01|~|1:04
voice:|~|639030836578837536|~|2026-01|~|1:11
voice:|~|639030838550801345|~|2026-01|~|0:28
voice:|~|639030839763424441|~|2026-01|~|0:59
voice:|~|639030840324792560|~|2026-01|~|0:33
voice:|~|639030841002495238|~|2026-01|~|0:46
voice:|~|639030842395918623|~|2026-01|~|0:26
voice:|~|639030843464814524|~|2026-01|~|1:02
Cbc
Ferritin
Vitamin d
Tsh
T4
Zink
Mg
Ast
Alt
Alp
U/a
U/c
Fbs
voice:|~|639030845065309158|~|2026-01|~|0:56
voice:|~|639030845207849851|~|2026-01|~|0:09
ممنونم عزیزدلم برای وقتی که گذاستید خیلی خوب همه چیز وبرام توضیح دادید
غذا نخوردن کودک یکساله
اینم شربت کلسی شور که برای یک سال باهمون قاشق داخلش بهش میدم والان سه ماه داره استفاده میشه واین اخرش هست نمیدونم دوباره بخرم یانه چون به پزشکش دسترسی ندارم چون یه شهر دیگه هست بخاطر ویروسی که اومده نمیتونم ریسک کنم برم
واینکه باتوجه به صحبت های شما خیلیم بهش غذا میدم میشه لطفا بگید چه مقدار باید بهش غذا بدم مقدارشو میخوام بدونم چون من ۳ وعده غذا و۲ میانوعده میدم واینکه به مقدار زیاد
احساس میکنم همین باعث بی اشتهایی وبرگشت رفلاکسش شده چون دیشب توی خواب بیدار شد احساس کردم چیزی اومد داخل دهنش وکلی گریه کرد
حالا من چیکار کنم
توروخدا راهنمابیم کنید اگه ویزیت میخواد بازم میدم فقط میخوام حال بچه ام خوب باشه
من خیلی اشتباه کردم ای کاش که زودتر ازشما میپرسیدم
چون بوه دیگران ومیدیم که خیلی غذا وشیر میخوردن منم مجبورش میکردم کلی غذا بخوره درحالی که باشیر سیر شده بود چه اشتباه بزرگی کردم
واگه رفلاکسش برگشته باشه چی
راستی بیمه هم داره
voice:|~|639031409468595449|~|2026-01|~|1:30
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.