سلام خانما بی بی چک روژان کسی استفاده کرده؟ چندروز تاخیر داشته باشی نشون میده؟
1
1404/10/12
مامان m
سلام عزیزم مدیکور و روژان مارک های خوبی هستن
0
1404/10/12
مامان m
بازم بستگی داره برای بعضی از قبل موعد بعضی هم بعد موعد نشون میده
0
1404/10/12
سوال کننده
اره عزیزم میگم چندروز تاخیر باشی دقیق روژان نشون میده؟
0
1404/10/12
سوال کننده
۳ روز تاخیر دارم زدم هاله ش خیلی محو بزور دیده میش
0
1404/10/12
مامان m
خب مبارک پس😅
0
1404/10/12
سوال کننده
مرسی گلم. میترسم الکی امیدوار شم
0
1404/10/12
مامان m
روزای دیگه هم بزن اگر دسترسی به مدیکور داری اونم امتحان کن
0
1404/10/12
سوال کننده
باش گلم امروز میرم بیرون مدیکور میخرم
0
1404/10/12
سوال کننده
شما چندروز تاخیر داشتی بی بی مثبت شد؟
0
1404/10/12
مامان m
عزیزم منم این ماه تا چندروز بعد موعد هم بیبی زدم هاله داشت یروز زدم دیدم مثبت و پررنگ شد بعدش آزمایش دادم مثبت بود
شماهم بیبیت مثبت شد بزار چندروز بعدش آزمایش بده که عددش بالا باشه بهت استرس وارد نشه
شماهم بیبیت مثبت شد بزار چندروز بعدش آزمایش بده که عددش بالا باشه بهت استرس وارد نشه
0
1404/10/12
سوال کننده
بسلامتی فداتشم ان شاالله ک صحیح و سالم بغلش بگیری عزیزم😘
0
1404/10/12
مامان m
من از موعد تا پنج شش روز فقط هاله بود
بعدش فرداش دیدم دیگه خط دوم سریع پررنگ شد آزمایش دادم شد34عددش کم بود سه روز بعد شد 198
برای همین میگم شما آزمایش دیرتر بده ک نیاز به تکرار نباشه
بعدش فرداش دیدم دیگه خط دوم سریع پررنگ شد آزمایش دادم شد34عددش کم بود سه روز بعد شد 198
برای همین میگم شما آزمایش دیرتر بده ک نیاز به تکرار نباشه
0
1404/10/12
مامان m
خیلی ممنون برام دعا کن من هنوز سونوگرافی برای ساک نرفتم هفته آینده وقتشه
0
1404/10/12
سوال کننده
باش عزیزم ممنون
0
1404/10/12
مامان m
قربونت
0
1404/10/12
سوال کننده
ان شاالله ک همه چی اوکی عزیزم استرس نده بخودت گلم
0
1404/10/12
مامان m
متشکرم انشالله
برای شما هم امیدوارم همه چیز خوب پیش بره
برای شما هم امیدوارم همه چیز خوب پیش بره
0
1404/10/12
سوال کننده
منم ی دونه لوله دارم بارداری سخت برام شمام برای من دعا کن ک دیگ اینماه مثبت باشم
0
1404/10/12
سوال کننده
قربونت برم ان شاالله
0
1404/10/12
مامان m
الهی آمین عزیزم چشم اگر لایق باشم حتما دعا میکنم 🌹
0
1404/10/12
سوال کننده
عزیزمی. مرسی 😘
0
1404/10/12
مامان m
💞
1
1404/10/12
سوال کننده
🌸❤️
0
1404/10/12
mozh z@
سلام من بعد یکهفته زیر یک دقیقه دو خط پررنگ انداخت روژان خودکاری
0
1404/10/12
نازگل رمضاتی
سلام عزیزم من تقریبا اکثر مارک ها رو استفاده میکردم بهم با هاله های الکیشون امید واهی میدادن تنها مارکی ک ب هیچ وجه هاله الکی نمیده روژان بود
0
1404/10/12
میم پ
عکس بیبی چکت رو بذار ببینیم
0
1404/10/12
raziyeh🔻 💫
عکس بی بی چک بذار
ایشالا که مثبت باشه
ایشالا که مثبت باشه
0
1404/10/12
مریم امیرانی
من هم با مدیکور هم بتا انجام دادم قبل موعد هاله انداخت و مثبت بود
0
1404/10/13
سوال کننده
سلام عزیزم. انداختمش دور. گفتم بزارم بگذره بعد دوباره امتحان کنم فعلا نمیزنم. ۴ روز تاخیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



423

