سلام دوستان . من ۲ روز پیش یه بی بی چک روژان خودکاری زدم حس کردم یک هاله خیلی محو زد. یعنی میخوام بگم خیلی خیلی کم رنگ بود خیلی سخت میشد دید.
امروز هم یکی از همون ها زدم ولی حواسم نبود که محافظ صفحش افتاده و فکر کنم کمی از ادرارم🙈 ریخت روی صفحش برای همین جوهرش حدود یک ربع طول کشید تا پخش بشه و خط c بعد از یک ربع رنگ گرفت. و خط t هم به حالت هاله افتاد ولی کمی از ۲ روز پیش پر رنگ تر بود. کلا تا ماه پیش هرچی بی بی چک های مدیکور و ویور میزدم مثبت کاذب داشتند ولی روژان همیشه منفی بود
حالا با این اوصاف نظرتون درمورد بی بی چکم چیه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



755
1402/12/02







