اینایی ک مستقیم میزنی تو ادرار خیلی بهترن.
من اینو استفاده کردم جواب داد. بنظرم شما زود زدی. من حدود4روز از تاریخ پریودم گذشته بود ک جواب داد
دوستان احتیاج هست که بی بی بزنم
از بس بی بی منفی دیدم دارم نا امید میشم
صبر کن گلم پریود نشدی بزن
من خودم قبل پریود منفی شد
اره خیلی زود داری میزنی. اینجوری فقط امیدتو از دست میدی
انشالله ب موقع جواب میگیری گلم
بتا بده اگه میخوای زودتر متوجه بشی
اخه برج پنج که زدم 27روزه جواب داد
ولی متاسفانه پوچ بود روز 37پریود شدم
انشاله ک هستی.
بعد یهو غافلگیر میشی
بدیش اینه نمیشه رفت بیرون
خیلی کمر درد و دل درد دارم زیر دلمم هم مثل نبض میزنه
سلام گلم اره این مارک خیلی خوبه من ۴ روز قبل موعد زدم قشنگ نشون داد
آره عزیزم عالیه من با اول ک میخواستم ببینم حامله ام یا نه ازاین زدم سه روز ازموعدم گذشته بودسریع مثبت شد انشالله توهم زودی مامان بشی عزیزمممم
منکه ۶روز تاخیر دارم روژان یکیش هاله زد بقیش منفی پریودم نشدم.۱۴روزه دفاستونو قطع کردم