Ooma
پرسش (1404/09/15):

جوش چرکی روی بخیه پرینه

خانوم دکتر عزیز سلام
من ۱۹ روزه زایمان کردم .بخیه های پرینه ام جذبیه
چند روز پیش رفتم پیش دکتر گفتن بخیه هام خوبه و عفونت نداره
پماد سیکالفیت دادن برای روی بخیه هام
دو روزه قسمت بخیه هام سوزش دارم و امروز نگاه کردم روی بخیه ها ۴ تا جوش چرکی زده
یعنی عفونت کرده؟یا عوارض پماده؟

voice:|~|639007049321804634|~|2025-12|~|0:04
خانوم دکتر بخاطر بخیه ها اون قسمت زیاد مرتب نیس روم نمشه بدون عکس نمیشه؟ 🙈🙈
خیلی خیلی ببخشید🙈🙈 یه خرده زیادی نامرتبه
خیلی خیلی ببخشید🙈🙈 یه خرده زیادی نامرتبه
voice:|~|639007084779260945|~|2025-12|~|0:14
نه سابقه نداشتم
از وقتی از این پماد استفاده میکنم این جوشا افتاده
قبل اون نبود
voice:|~|639007128243215211|~|2025-12|~|0:22
باشه ممنون
خواهش میکنم گل من
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
خانوم دکتر من از موپیروسین استفاده کردم حس میکنم سوزشش بهتر شده
جوشا دیگه اضافه نشده اما وقتی دارم خشکش میکنم که پماد بزنم یه مقدار بو میده
این عکس امروزه به نظرتون بخیه بالایی باز شده؟
این عکس امروزه به نظرتون بخیه بالایی باز شده؟
voice:|~|639008915047556897|~|2025-12|~|0:28
یعنی امکانش هست بعد ۲۲ روز باز شه؟
بعد این بزرگ شدنه مشکل ساز نیس؟
میتونم این قسمت رو شیو کنم؟
voice:|~|639008956922122266|~|2025-12|~|0:31
ممنونم از پاسخگوییتون
فقط یه سوال دیگه موپیروسین رو تا چند روز ادامه بدم؟
voice:|~|639009240260846191|~|2025-12|~|0:10
ممنونم ازتون
voice:|~|639009764924625857|~|2025-12|~|0:09
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.