خانوم دکتر عزیز سلام
من ۱۹ روزه زایمان کردم .بخیه های پرینه ام جذبیه
چند روز پیش رفتم پیش دکتر گفتن بخیه هام خوبه و عفونت نداره
پماد سیکالفیت دادن برای روی بخیه هام
دو روزه قسمت بخیه هام سوزش دارم و امروز نگاه کردم روی بخیه ها ۴ تا جوش چرکی زده
یعنی عفونت کرده؟یا عوارض پماده؟
پرسش (1404/09/15):
جوش چرکی روی بخیه پرینه
37
23
1404/09/15
سوال کننده
0
1404/09/16
پزشک اوما
voice:|~|639007049321804634|~|2025-12|~|0:04
0
1404/09/16
سوال کننده
خانوم دکتر بخاطر بخیه ها اون قسمت زیاد مرتب نیس روم نمشه بدون عکس نمیشه؟ 🙈🙈
0
1404/09/16
سوال کننده

خیلی خیلی ببخشید🙈🙈 یه خرده زیادی نامرتبه
0
1404/09/16
پزشک اوما
voice:|~|639007084779260945|~|2025-12|~|0:14
0
1404/09/16
سوال کننده
نه سابقه نداشتم
0
1404/09/16
سوال کننده
از وقتی از این پماد استفاده میکنم این جوشا افتاده
قبل اون نبود
قبل اون نبود
0
1404/09/16
پزشک اوما
voice:|~|639007128243215211|~|2025-12|~|0:22
0
1404/09/16
سوال کننده
باشه ممنون
0
1404/09/16
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
0
1404/09/18
سوال کننده
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
0
1404/09/18
سوال کننده
خانوم دکتر من از موپیروسین استفاده کردم حس میکنم سوزشش بهتر شده
جوشا دیگه اضافه نشده اما وقتی دارم خشکش میکنم که پماد بزنم یه مقدار بو میده
جوشا دیگه اضافه نشده اما وقتی دارم خشکش میکنم که پماد بزنم یه مقدار بو میده
0
1404/09/18
سوال کننده

این عکس امروزه به نظرتون بخیه بالایی باز شده؟
0
1404/09/18
پزشک اوما
voice:|~|639008915047556897|~|2025-12|~|0:28
0
1404/09/18
سوال کننده
یعنی امکانش هست بعد ۲۲ روز باز شه؟
0
1404/09/18
سوال کننده
بعد این بزرگ شدنه مشکل ساز نیس؟
0
1404/09/18
سوال کننده
میتونم این قسمت رو شیو کنم؟
0
1404/09/18
پزشک اوما
voice:|~|639008956922122266|~|2025-12|~|0:31
0
1404/09/18
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون
0
1404/09/18
سوال کننده
فقط یه سوال دیگه موپیروسین رو تا چند روز ادامه بدم؟
0
1404/09/19
پزشک اوما
voice:|~|639009240260846191|~|2025-12|~|0:10
0
1404/09/19
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1404/09/19
پزشک اوما
voice:|~|639009764924625857|~|2025-12|~|0:09
0
1404/09/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




