Ooma
پرسش (1404/08/05):

سلام خانم دکتر من امروز هم حس نکردم جنینم حرکت کنه ، طبیعیه؟

سلام خانم دکتر ۲۰ هفته و ۳ روز بارداری هستم
جنینم پسره
هر روز پایین شکمم مثل نبض صبح ها و عصر ها چک میکردم
اما الان دو روزه حس نکردم
شما گفتید غذا بخورید و دراز بکشید هم انجام دادم بازم چیز خاصی حس نکردم
دارم دیوونه میشم ، خانواده ام میگن تو خیلی حساسی
ممنون میشم راهنمایی ام کنید
آیا من هر روز باید حرکات حالت نبض را حس کنم ؟
روزی چند بار ؟
از چه هفته ای این حرکات خیلی مهم هستند؟
ممنون میشم در این رابطه بهم اطلاعات کامل بدید و راهنمایی ام کنید الان چیکار کنم برم دکتر ؟
فقط یک موضوع دیگه اینکه امروز وقتی به شانه چپ دراز میگشیدم زیر در سمت چپم احساس سنگینی را حس میکنم

voice:|~|638971852780422128|~|2025-10|~|0:27
voice:|~|638971853853970373|~|2025-10|~|0:45
سلام خانم دکتر
بفرمایید که چه کاری باید انجام بدم !
دیشب فقط یک لحظه عصبانی شدم داد زدم در حد ۲ تا نبض حس کردم
voice:|~|638971854234898103|~|2025-10|~|0:32
voice:|~|638971854517599719|~|2025-10|~|0:21
چشم انجام میدم بهتون اطلاع میدم
چشمت بی بلا عزیزدل من منتظرم استرس هم نداشته باش
خانم دکتر
من کارها را انجام دادم دراز کشیدم
مامانم از دور گفت یک لحظه شکمت تکون خورده
بعدش مامانم دستش را گذاشت زیر شکمم گفت ببین حالت نبض میزنه
الان این درسته ؟
چون من چربی شکمی دارم
آلان همسرم با گوشی پزشکی گذاشت ضربان قلبش را گوش کرد
زیر شکمم مایل به راست ضربان قلبش را گوش کرد
voice:|~|638971916411784890|~|2025-10|~|0:21
نه من خودم حس نمیکنم
مامانم میگه بخاطر چربی شکمی نمیتونی حس کنی
voice:|~|638971958608579221|~|2025-10|~|0:17
باشه چشم فردا صبح میرم سونو
سلام خانم دکتر من رفتم سونو گفت جنینت خوبه ولی چون خودت اسپاسم عضلات داری نمیتونی حرکات جنین را حس کنی
الان چیکار باید بکنم ؟
این اسپاسم خطرناکه ؟
سلام خانم دکتر من امروز هم حس نکردم جنینم حرکت کنه ، طبیعیه؟
جفت را هم گفت فعلا لولائینگ هست
voice:|~|638972602801681487|~|2025-10|~|0:9
voice:|~|638972603098017444|~|2025-10|~|0:17
رابطه و. دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف بشه
تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشه
به ارگاسم نرسی
سلام مجدد خانم دکتر
گاهی اوقات بله مخصوصا شب ها تو خواب حس میکنم عضلات شکمم سفت میشه
خانم دکتر من شاغلم مجبورم روزی ۵ ساعت بشینم
اما از اول بارداری توالت فرنگی استفاده میکنم و دوش داغ نمیگیرم
اما چون فروردین ماه عمل کیست تخمدان انجام دادم به خاطر اون جفتم پایینه؟
از کمربند بارداری استفاده کنم خانم دکتر ؟
کمربند را باید محکم ببندم یا آزاد باشه ؟
voice:|~|638972792362533054|~|2025-10|~|1:4
voice:|~|638972792883715460|~|2025-10|~|0:45
voice:|~|638972794209081348|~|2025-10|~|0:24
voice:|~|638972794852991855|~|2025-10|~|0:15
voice:|~|638972795397187400|~|2025-10|~|0:22
ممنونم خانم دکتر
خیلی لطف کردین
voice:|~|638973402372029713|~|2025-10|~|0:9
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.