سلام نوزاد 6ماهه با علائم سرماخوردگی مثل خلط بینی بعضی وقتا تک سرفه داره
کم اشتها شده تازه شروع به غذا خوردن کردن شیر خشک استفاده میکنه
شربت پلارژین به مدت سه روزی سه دفه 10قطره استفاده کرده ولی بهتر نشده
ممنون میشم کمکم کنید 🙏
پرسش (1404/06/15):
سرما خوردگی خلط بینی
26
13
1404/06/15
سوال کننده
0
1404/06/15
پزشک اوما
voice:|~|638927708452868200|~|2025-09|~|0:17
0
1404/06/15
سوال کننده
شربت نه قطره پلارژین
0
1404/06/15
سوال کننده
نه تب نداره و شربت دیگه ای هم جز قطره پلارژین استفاده نکردم
0
1404/06/15
سوال کننده
ابریزش بینی یه روز داشت اما الان خلطیه بینیش و شبا کیپ میشه بینیش و خوب نمیتونه نفس بکشه یا شیرشو خوب بخور همشو شیشو ول میکنه و ب نفس نفس میفته شبا بیشتر بینیش کیپ میشه و بی قرار ترم هست نسبت ب روزای قبل
0
1404/06/15
سوال کننده
داداش بزرگترشم که ۴ سالشه این علامت ها رو همه رو داشت گرفتگی صدا بینیشم بند بود و سرفه و به فاصله دو روز دختر کوچیکمم این علایم رو گرفت
0
1404/06/15
پزشک اوما
voice:|~|638927726083250247|~|2025-09|~|0:39
0
1404/06/15
سوال کننده
تا چند روز بدم این شربتی ک گفتین؟
0
1404/06/15
سوال کننده
بعد خانوم دکتر جدا از این قضیه پسر ۴ سالم وقتی ک ۶ ماهش بود توده نوروبلاستوم داشته و الان با درمانی ک داشته خداروشکر خوب شده برای این بچمم نگرانم بابت این موضوع امکانش هست شما سونو کامل براش بنویسین و ی چکاپی بشه
0
1404/06/15
پزشک اوما
voice:|~|638927730907350163|~|2025-09|~|0:23
0
1404/06/15
پزشک اوما
voice:|~|638927731151633883|~|2025-09|~|0:21
0
1404/06/15
سوال کننده
خانوم دکتر پسرمم همین علایم رو داره سه روز ک شربت ستادین میدم بهش بهتر شده ادامه بدم همین شربتو یا شربت دیگه ایم نیازه بدم بهش
0
1404/06/15
سوال کننده
۴ سالشه
0
1404/06/15
سوال کننده
۱۲ ظهر و ۱۲ شب ۶ سی سی میدم بهش این شربت و
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




