سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر
۲۵ روزه سزارین شدم با بخیه جذبی
درد داخل شکم و سوزش همچنان دارم
از سه روز بعد عمل روزی دو بار جای بخیه با شامپو بچه میشورم و با باد ملایم سشوار خشک میکنم
شکمم بعد ده روز با شکم بند پاک سمن اروم بستم
یه هفته هست میبینم جای بخیه م ورم داره بیرون زده
اوایلم وقتی میشستم دست میکشیدم از داخل انگار سفت بود
این چند روز گفتم شلید خوب بشه
ولی همچنان ورم داره ده روز اولم درد شدید شکم و بخیه داشتم دکترم سونو نوشت عکس اونم میفرستم
سوال دومم اینه وزنم خیلی کم شده ۴۸ کیلو
روزی دو تا مولتی ویتامین مینرال
و کلسیم
و ی دونه فیفول و ویتامین دی میخورم
شیر خودمم میدم
چه مکمل مجازه برای افزایش وزن دوران بارداری
در ضمن پوست شکمم خیلی تیره شده
بنظرتون روشن میشه
پرسش (1404/05/24):
بخیه سزارین و مکملای بعد زایمان
39
31
1404/05/24
سوال کننده
0
1404/05/24
سوال کننده

0
1404/05/24
سوال کننده

0
1404/05/24
سوال کننده
این مال سه روز بعد عمله
0
1404/05/24
سوال کننده
این مال الانه
0
1404/05/24
سوال کننده

0
1404/05/24
سوال کننده

0
1404/05/24
سوال کننده

0
1404/05/24
سوال کننده
اینم از اندام کامل عضله هام تحلیل رفتن پوستم شل و ول شده
فقط شکم داره
بعد ۲۵ روز هنوز هست شکمم
فقط شکم داره
بعد ۲۵ روز هنوز هست شکمم
0
1404/05/24
سوال کننده

0
1404/05/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهت عزبزم
0
1404/05/24
سوال کننده
سلام خانم دکتر جان 😘
0
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908838472008170|~|2025-08|~|0:18
0
1404/05/24
سوال کننده
فعلا کارای خونه رو شروع نکردم خم و راست نمیشم خیلی کم
استراحتم
فقط ب بچهشیر میدم
نشسته البته
یعنی بخاطر اینه
استراحتم
فقط ب بچهشیر میدم
نشسته البته
یعنی بخاطر اینه
0
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908840695006430|~|2025-08|~|0:12
0
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908840852859640|~|2025-08|~|0:45
0
1404/05/24
سوال کننده
شیر خودمو میدم
اگ برم بیرون چند روز ی بار در حد ۳۰ میل شیر خشک
بالا میاره ولی کم
دکترشم میگفت طبیعیه
اگ برم بیرون چند روز ی بار در حد ۳۰ میل شیر خشک
بالا میاره ولی کم
دکترشم میگفت طبیعیه
1
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908842838937630|~|2025-08|~|0:33
0
1404/05/24
سوال کننده
ورم و سفتی تیک تیکه احساس میکنم
1
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908843218552690|~|2025-08|~|0:42
0
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908843665140380|~|2025-08|~|0:21
0
1404/05/24
سوال کننده
لیدی میل یک ماه اخر بارداری میخوردم
ولی اونموقع وزن اضافه نکردم
شیر موز و مغزیجات روزی ی بار یا کوبیده یا سینه مرغم میخوردم
زینک هم توی ازمایش اخر بارداری کم بود
چ برندی بگیرم
ولی اونموقع وزن اضافه نکردم
شیر موز و مغزیجات روزی ی بار یا کوبیده یا سینه مرغم میخوردم
زینک هم توی ازمایش اخر بارداری کم بود
چ برندی بگیرم
0
1404/05/24
سوال کننده
چشم ببینم این یک هفته میتونم برم
شعر دیگس دکترم اون مرکز سونویی هم ک قبول داره نوبت دهیش سخته
شعر دیگس دکترم اون مرکز سونویی هم ک قبول داره نوبت دهیش سخته
1
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908846408937470|~|2025-08|~|0:9
0
1404/05/24
سوال کننده
چشم ممنون
0
1404/05/24
سوال کننده
برای جای بخیه چ کرمی خوبه
دکتر ی کرمی گفت قیمت تقریبا ۳ و نیم بود
مناسبتر ممنون میشم معرفی کنید
دکتر ی کرمی گفت قیمت تقریبا ۳ و نیم بود
مناسبتر ممنون میشم معرفی کنید
0
1404/05/24
سوال کننده
بنظرتون این ورمه بخیه بیرون زدگیش برجستگیش امکان داره خوب بشه؟
از این ب بعدم همون نیمه نشسته شیر بدم
از این ب بعدم همون نیمه نشسته شیر بدم
0
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908866653909280|~|2025-08|~|0:10
0
1404/05/24
پزشک اوما
voice:|~|638908866788011550|~|2025-08|~|0:28
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




