سلام دکتر جان امیدوارم حال دلتون خوش باشه😘😍❤️
دکتر عزیزم من روز پنجشنبه زایمان کردم ونوع زایمانم سزارین بود
وقتی مرخص شدم علاوه بر آنتی بیوتیک ها دکترم برام قرص ۶۰عددی هماتینیک تجویز کردن
حالا سوالم اینه با وجود قرص هماتینیک باید بازم جداگانه آهن بخورم؟؟آخه خودمم در حال حاظر علاوه بر داروهای دکتر
آهن..مولتی ویتامین ..فولیک اسید ۵..ویتامین D..کلسیم مصرف میکنم
حالا خواهشم از شما اینه که برام بگید کدوما واجبن که بخورم❤️❤️😘
و سوال بعدم اینه خودتون درجریانید دخترم وزنی نداشت حالا ربطشو نمیدونم ولی در طول بارداری شکم هم نداشتم آیا واجبه شکم بند ببندم؟؟آخه همین الانم مشخص نیست که زایمان کردم
پیشاپیش ممنونم از پاسخگویی شما دکتر همیشه صبور و مهربانم😘😘❤️❤️😍😍
پرسش (1404/05/20):
سلام دکتر عزیزم😘❤️سوالم درباره قرص هماتینیک و بستن شکم
345
28
1404/05/20
سوال کننده
0
1404/05/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
به به بانو جان مهربانم قدم نورسیده مبارکتان باشد ❤️❤️حال شما و گل دخترمان خوب است؟
نه جان دلم هماتینیک مکمل خوبی است همان را ادامه دهید، کلسیم و ویتامین دی را نیز مصرف کنید مولتی ویتامین هم اگر حجم شیر کافی ادامه دهید اگر کافی نیست لاکتاول و گالاکتومید را شروع کنید و جایگزین کنید
فولیک اسید هم همان دوز 1 میلی گرم تا نهایتا 3 ماه بخورید کافی است ❤️
اگر شکم ندارید شکم بند لازم نیست عزیزجانم ولی اگر بعد کشیدن بخیه حس کردید شکم در حال شل شدن هست ببندید، خداروشکر که شکم ندارید از بنده های برگزیده خدا هستید عزیزجان دوست داشتنی من ❤️😘😍😉
به به بانو جان مهربانم قدم نورسیده مبارکتان باشد ❤️❤️حال شما و گل دخترمان خوب است؟
نه جان دلم هماتینیک مکمل خوبی است همان را ادامه دهید، کلسیم و ویتامین دی را نیز مصرف کنید مولتی ویتامین هم اگر حجم شیر کافی ادامه دهید اگر کافی نیست لاکتاول و گالاکتومید را شروع کنید و جایگزین کنید
فولیک اسید هم همان دوز 1 میلی گرم تا نهایتا 3 ماه بخورید کافی است ❤️
اگر شکم ندارید شکم بند لازم نیست عزیزجانم ولی اگر بعد کشیدن بخیه حس کردید شکم در حال شل شدن هست ببندید، خداروشکر که شکم ندارید از بنده های برگزیده خدا هستید عزیزجان دوست داشتنی من ❤️😘😍😉
0
1404/05/20
سوال کننده
فدای شما دکتر جانم
شکر خدا خوبیم 😍😍😍😍
بخاطر همه لطف و راهنمایهای شما واقعا ازتون تشکر ویژه میکنم خیلی این ۹ ماه به من لطف کردید😍❤️❤️❤️❤️در رابطه با مکمل ها هم چشم حتما ادامه میدم ممنونم❤️❤️
شکر خدا که دیگه غبطه شکم رو نمیخورم😂😂😍😍
شکر خدا خوبیم 😍😍😍😍
بخاطر همه لطف و راهنمایهای شما واقعا ازتون تشکر ویژه میکنم خیلی این ۹ ماه به من لطف کردید😍❤️❤️❤️❤️در رابطه با مکمل ها هم چشم حتما ادامه میدم ممنونم❤️❤️
شکر خدا که دیگه غبطه شکم رو نمیخورم😂😂😍😍
0
1404/05/20
سوال کننده

اینم ارکیده خانم ما از همینجا براتون بوس میفرستیم😍😍😍زنده باشید و برقرار😍😍😍😍
0
1404/05/20
سوال کننده
دکتر جان هماتینیک هم تا ۳ ماه مصرف کنم؟
0
1404/05/21
پزشک اوما
هزاران بار خداروشکر که خوب هستید جان دلم ❤️😘❤️😘انجام وظیفه بوده مامان گل دوست داشتنی و خداروشکر که شرمنده روی ماهتون نشدم❤️😘❤️
بله خداروشکر نداشتن شکم بعد زایمان موهبتی است که نصیب هرکسی نمیشود
بله خداروشکر نداشتن شکم بعد زایمان موهبتی است که نصیب هرکسی نمیشود
0
1404/05/21
پزشک اوما
ای جان دلممممم عزیزدل خوشگل و دوست داشتنی، از طرف من روی ماه گل دختر شیرین و دلبرم را ببوسید، امیدوارم که در پناه امن خدا در کنار شما و همسر محترم و ارغوان جان، همیشه سلامت و شاد و لبخند به لب باشد😘❤️😘❤️
0
1404/05/21
پزشک اوما
خیلی خوشحال شدم و ممنونم که من رو در این حس شیرین شریک و سهیم کردید بانو جانم ❤️😘❤️❤️😍
0
1404/05/21
پزشک اوما
بله جانم بعد یک چکاپ کامل خصوصا با چک فریتین انجام دهید تا تصمیم گیری شود
0
1404/05/21
سوال کننده
عزیز منی دکتر جان واقعا نمیدونم دیگه چه کلمه ای در برابر شما به کار ببرم 😍😍❤️❤️❤️🫂انشالله هیچوقت شرمنده نباشید و همیشه سر بلند باشید❤️🫂
0
1404/05/21
سوال کننده
ممنونم از لطفتون چشمممم❤️😍🫂از خدا میخام هرچه برای من آروزو کردید اول برای شما اتفاق بیفته همیشه شاد باشید و سلامت🫂❤️😍😍😍
0
1404/05/21
سوال کننده
عزیزمی دکتر جان وظیفه بود باید نتیجه کمک هاتون رو رویت بکردید😍😍😍😂😂😂
0
1404/05/21
سوال کننده
باشه حتما
ممنونم از وقتی که به من دادید❤️❤️❤️❤️🫂😍
ممنونم از وقتی که به من دادید❤️❤️❤️❤️🫂😍
0
1404/05/21
پزشک اوما
جان دلم هستيد مهربان جانم 😘❤️😘❤️از دعای خیلی قشنگتون هم ممنونم بانو جان مهربانم
0
1404/05/21
پزشک اوما
ای جانم چه نتیجه شیرین و خوردنی هم هست ❤️😘❤️😍🥰خداروشکر میکنم که ابن روز را دیدم
0
1404/05/22
سوال کننده
عزیزدلمی دکتر مهربونم ❤️😍😘🫂فداتون
0
1404/05/22
سوال کننده
الهی که تنتون سالم باشه و همیشه شاهد موفقیت هاتون باشیم😘😍
0
1404/05/22
سوال کننده
بازم ممنونم😘😘😘🫂
0
1404/05/23
پزشک اوما
ممنونم مهربان جانم الهی که شما هم همیشه شاد و برقرار باشید دوست خوبم ❤️😘😉😘❤️
0
1404/05/23
سوال کننده
فدای شما همچنین❤️😍
0
1404/05/23
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1404/05/23
پزشک اوما
♥️🌹😘❤️
1
1404/05/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1404/05/23
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم
1
1404/05/23
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




