
صورتش بیشتر از بدنش دونه زده
زیر گردنشم خیلی دونه میزنه نه؟ اگ تفش هم جایی از صورت و گردنش و سینش بریزه دونه میزنع
شکم دست پا ،بیشتر صورت وگردنش دونه زده ولی از آب دهنش نیست
سلام به دارویی حساسیت نداره؟
دختر من یبار به یه دارو حساسیت داش صورتش اینجور شد
فقط استامینوفن دادم البته قبلا هم یکبار سرما خورده بود و تب کرد و آموکسیسیلین دادم بدنش دونه زده بود همینجوری شده بود
عزیزم اگه دو سه روز تب شدید داشته همراه بی اشتهایی و بعد تب یکدفعه قطع شده و بدنش دونه ریخته،این احتمالا رزوئولاس.
اصلش مرحله تب بوده ک رد کرده دونه ها هم چند روز دیگه خودشون خوب میشن
بله همینجوری بود دکتر هم بردم گفت علایم نداره احتمالا از دندونه
رزوئلا واگیر داره؟برادر دوقلوش هم احتمالش هست بگیره؟
والا واگیرشو نمیدونم گلم.
بله همین ویروسیه که میگن، در زمان تب واگیر داره
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید
احتمالا روزئولا است که در مرحله انتهایی بیماری است سیتریزین هر 12 ساعت دو سیسی بدهید و صبوری کنید اگر خدای نکرده بیشتر شده و بهتر نشدند مراجعه کنید بینی را. هم چرب نگه دارید
ممنون امروز بهتر شده دونه ها کمتر شدن خداروشکر