وای خدا منم مشکل قرمز شدن دارم
ازشماهم دونه هست یافقط قرمزه
امروز صبح دیدیم سه تا از کوچیمش باز دروامده از زیر پوشکش
اگه داره بیشتر میشه حتماببرینش دکتر
خواهرم پزشک عمومبه دوتا پماد داد
من که نمی دونم ولی پسرم وقتی کوچیکتر بود فقط از پشت گردنش لکه های این شکلی بود به دکتر نشون دادم گفت مشکلی نیست وخدارو شکر خودش خوب شد
انگار ادم سردش بشه بدنمون دون دون بشه
ولی شمامیگید از بدنش دراومده فرق میکنه اگه بااون پمادا خوب نشد حتما ببریدش دکتر
اره چند روزی بزنم انشالله خوب بشه اگه خدایی نکرده خوب نسد حتما میبرمس
وای پسر منم شده توی صورتش و بدنش البته صورتش خیلی بیشتر ،دکتر صابون داد و پماد اما زیاد فرقی نکرده
سلام ظاهر جوش ها گزیدگی هست، پد الکلی و کمپرس سرد و مخلوط کرم فوسیدین و درم اید یک درصد روزی سه بار مناسب است ، درصورت تب یا بی حالی یا بروز دانه های بیشتر پزشک از نزدیک ببینه
سلام ببخشید میشه براثرنیش مگس اینجوری شده باشه؟
سلام ببخشید میشه براثرنیش مگس اینجوری شده باشه؟
عزیزم چی بود مال بچه شما پسر منم دقیقا همین جوری شده