مفیده؟راضی هستید؟قصد خرید دارم چه برندی خوبه
0
1404/02/14
سوال کننده
تفال خوبه؟؟
0
1404/02/14
مامان امیررضا
وسیله برقی مارک تفال همشون عالین
0
1404/02/14
مامان آروشا کوچولو
یکی از آشناهامون تفال داره راضیه
0
1404/02/14
مامان امیررضا
اشناهامون گرفته خیلی راضیه
0
1404/02/14
مامان امیررضا
منم خیلی دلم میخواد ولی فعلا اتو تفال خریدم این موند برا بعد
0
1404/02/14
سوال کننده
voice:|~|638819802817832620|~|2025-05|~|0:35
0
1404/02/14
delaram m
رباتیک نمیتونی بخری ؟
0
1404/02/14
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
حالا چرا شارژی؟از همین عصایی ها برقی هم هستش دیگه
0
1404/02/14
سوال کننده
نه پسرم میفته دنبالش داستان داریم دیگه
0
1404/02/14
سوال کننده
کدوم بهتره؟
1
1404/02/14
mansoure gol
عصایی برقی بگیر باتری هاشون زود دچار مشکل می شه
0
1404/02/14
سوال کننده
چه برندی خوبه
0
1404/02/14
sara *
سلام منم مجیک دارم راضی بودم ی مدت استفاده نکردم باطریش خراب شد باید ب طور مداوم استفاده کنی اگ چندماه استفاده نکنی خراب میشه
1
1404/02/14
Zahra Nasiri
برقی بگیرشارژی زودخراب میشه برقی من فانتوم گرفتم خیلی خوبه سبک و راحت واسه مامانم و مادرشوهرمم خریدم
0
1404/02/14
Zahra Nasiri
من ازپیج لوکس رضایی گرفتم
0
1404/02/14
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
بهش میگن جارو پرتابل بزن نت ببین
برقی باشه حتما به باطری اعتمادی نیست اگر باطریش خراب شه آیا گیرت بیاد باطریش یاچی با خداست
برقی باشه حتما به باطری اعتمادی نیست اگر باطریش خراب شه آیا گیرت بیاد باطریش یاچی با خداست
1
1404/02/14
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
برند فَکِر شنیدم خوبه اما باز راجب بهش حتما تحقیق کن
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
من شارژی ندارم ولی عصایی که سیم داره دارم واقعا مثل اسمش عصای دستمه روزی چندبار میکشم
0
1404/02/14
سوال کننده
چه برندیه عزیزم
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
B.S.H
نمیدونم برند خوبیه یا نه
نمیدونم برند خوبیه یا نه
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
ولی من دوساله دارم راضیم ازش
0
1404/02/14
سوال کننده
بوش نیست؟
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
نه
0
1404/02/14
سوال کننده
حالا منم میخوام برقی بگیرم
0
1404/02/14
سوال کننده
عکسشو داری
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
شارژی به درد نمیخوره من از هرکسی پرسیدم راضی نبود این سیمش خیلی بلنده به کل خونه میرسه
0
1404/02/14
سوال کننده
بزنم نت ببینم چجوریه
0
1404/02/14
فاطمه خوش
من جیپاس خریدم برقی عصاییه خرداد پارسال ۱ساله مداوم استفاده میکنم عالیه
0
1404/02/14
فاطمه خوش
ولی برای پرز و مو روموکت مناسب نیس ولی فرش و سرامیک محشره
0
1404/02/14
فاطمه خوش
من همه جا قیمت گرفتم اخر از باسلام خریدم اون موقع مثلا همه جا ۳۲۰۰ بود من ۲۶۰۰ خریدم😁
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣

دم دستم نبود از اینترنت فرستادم برات مثل همینه برای من رو کارتن عکس سیمش نیست
1
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
مکشش مثل جارو برقی نیست ولی برای استفاده روزمره خوبه مخصوصا برای بچه دار که یکسره باید جارو بکشیم
0
1404/02/14
سوال کننده
یه مدل دیدم آیکو ۸۵۰ واته دلم پیش اونه نمیدونم خوبه یا نه
0
1404/02/14
سوال کننده
پسر من خیلی آشغال میریزه جارو برقیمم سوخته ینی جمع میکنه؟
0
1404/02/14
سوال کننده
بین آیکو و تفال موندم
آیکو ظاهرش قشنگه تفال نه
آیکو ظاهرش قشنگه تفال نه
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
من موکت نیست خونم که بدونم چجوریه ولی فرش و سرامیک و گلیم رو خوب میکشه من شاید ماهی یکبار جاروبرقی بکشم همیشه اینو میکشم و هروقت مخزنش رو خالی میکنم مکشش خیلی قوی تر میشه
0
1404/02/14
سوال کننده
زدم نت خیلی ارزون بود میگم یه وقت خراب نشه
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
من برند شناس نیستم راستشو بخوای اینم تو فروشگاه آشنامون دیدم خریدم
0
1404/02/14
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
این فکر کنم ۶ ،۷ تومن باشه اونی که شما میخواید چنده؟
0
1404/02/14
سوال کننده
۴ ونیم بودش این
تفال ۷ ونیمه برقیش
تفال ۷ ونیمه برقیش
0
1404/02/14
مامان سه تا جوجه سین🐣
شاید قیمت قدیمش بود من تازگیا دیدم زده بود ۶
0
1404/02/15
سارا نعمتی
من کالوات دارم خوبه. ساخت ایرانه ولی برند خوبیه. خدمات و گارانتی هم داره . قیمتشم مناسبه.
0
1404/02/15
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
من شنیدم ۸۰۰وات به بالا باشه خوبه
0
1404/02/15
مامان محمد حسین
من دارم از خونه بیرون رفتنی میزنم کار میکنه گه پسرمم دست نزنه
برمیگردم میبینم تموم کرده
بر میدارم میزارمش بالا
شارژرش و بالا گذاشتم دیگه پسرمم دست نمیزنه
برمیگردم میبینم تموم کرده
بر میدارم میزارمش بالا
شارژرش و بالا گذاشتم دیگه پسرمم دست نمیزنه
1
1404/02/15
شهبانو mmm
از این باتری دارا نخر دقیقا مث ماشین شارژی بچها زود باتریش خراب میشه.من هاردستون داشتم خوب نبود زود باتریش خراب شد.برقی بگیر
0
1404/02/15
شهبانو mmm
مارک بلک اند دکر و فکر خوبه
0
1404/02/15
mansoure gol
برای من عصایی برف مایر هست
1
1404/02/15
سوال کننده
ای خدا ماشالا به پسرت گوگولیییییییی🥺🥺🥺🥺❤
0
1404/02/15
سوال کننده
اره پشیمون شدم برقی میگیرم
0
1404/02/15
سوال کننده
لامصب همش شده چینی
0
1404/02/15
سارا نعمتی
قربوووونت🥰🥰 ناشالا به جونت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



660

