Ooma
پرسش (1404/02/09):

بیماری ای که خوب نمیشه😭

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
نمیدونم از کجا بگم که حالمو درک کنید من نزدیک یک ماهه‌مریضم
تو این یک‌ماه بیشتر از شش هفت بار دکتر رفتم که فقط تقویتی و مسکن و سرم بهم میدادن هر علائمی که فکرشو بکنید داشتم...
الان مشکلم اینه که چند روزه صورتم و سرم به شدت درد میکنه
طوری که قادر نیستم کارای شخصیمم انجام بدم
رفتم دکتر بهم گفتن عفونت سینوسی هست و شدیده چون مخاط بینی و گلوم سبز تیره هست
بهم آزیترومایسین دادن اما من چند ساله هر نوع آنتی بیوتیک خوراگی میخورم سردرد شدید میشم و اگر ادامه بدم به تهوع و تاری دید میرسه
با این حال گفتم بعد دو سال بخورم شاید دیگه اونجوری نشم اما دو روز که خوردم دیدم حالم غیر قابل تحمله
مجدد رفتم دکتر و وفتی بهشون گفتم من آنتی بیوتیک خوراکی نمیتونم بخورم بهم سرم و استامینوفن و سفازولین دادن(تزریقی داخل سرم)
گفتن عفونتت زیاده دوروز بزن...
من دو روز زدم و یه کم بهترشدم (دیروز روز دوم بود)
ولی امروز مجدد از صبح سر و صورتم درد شدید داره و مخاط بینیم خیلی خیلی زیاده و همونجوری سبز تیره ست
در حدی درد دارم که با استامینوفن آروم نمیشم و حتی دهنمو نمیتونم‌باز کنم غذا بخورم
صورتم خیلی درد میکنه
دائم دارم آب نمک تو بینی و دهن و گلوم میچرخونم
بخور میدم
اما خیلی حالم بده. من میتونم مجدد برم دکتر و آنتی بیوتیک تزریقی بگم برام بنویسن؟؟؟ یا چون دو روز زدم دیگه مجاز نیست؟؟
ببخشید حرفام زیاد شد اما خانم دکتر بریدم بخدااا😭
با یه بچه کوچیک وضعیت بارداری این همه درد و مریضی داغونم کرده😭
هرراهکاری دارید بهم بگید توروخدا من واقعا آنتی بیوتیک خوراکی اذیتم میکنه هر چیز تزریقی که عفونتمو کم میکنه بهم بگید لطفا😭

voice:|~|638815445709507130|~|2025-04|~|0:14
voice:|~|638815445870456060|~|2025-04|~|0:54
بله خانم دکتر
من توضیح ندادم که طولانی نشه
من‌چند سال پیش به مدت دو سال هرروز آنتی بیوتیک خوردم و بعد از اون هر آنتی بیوتیکی خوردم متاسفانه سر درد های وحشتناک میگیرم که به بالا آوردن و تاری دید میرسه
بارها‌شده دکترا گفتن نه بخور این آنتی بیوتیک عوارض نداره اما من واقعا اذیت میشم.
حتی بعد زایمانم که مجبور بودم بخورم کارم به بیمارستان کشید که گفتن از عوارض آنتی بیوتیکه‌نباید بخوری
خیلی خیلی ممنونم
حتما فردا میرم
ممنونم از لطفتون🩷🩷
voice:|~|638815464602638820|~|2025-04|~|0:27
voice:|~|638815464900159660|~|2025-04|~|0:18
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.