سلام خانم دکترخسته نباشید...پسرم تازه ۱۶ ماهگی دندون در اورد یعنی همزمان دوتای پایین دوتای نیش بالا.. الانم داره دوتای وسط بالاو در میاره...دو روز پیش شکمش لق شد یعنی مدفوعش یه کم ابکی شد ۴ بار شکمش کار کزد...یعنی درحالت عادی هم ۳ یا ۴ بار شکمش کارمیکنه ولی اون روز ابکی بود...بعد دوروز خوب شد ولی امروز از صبح تاحالا ۹ تا ۱۰ بار شکمش کار کرد و مدفوعش بازم ابکی بود..من نمیدونم بخاطر ویروس یا دندون..امروز پودر پدی لاکت زینک گرفتم یه بار دادم ولی تاثیری نداشت..یعنی ویروسه یا دندون؟؟چیکارکنم ب نظرتون؟؟
0
1404/01/20
سوال کننده
یه چیز دیگ اینکه توخواب لرز داره انگار ...تب نداره ولی یهو میلرزه مثل وقتایی ک تب و لرز داشت اما بدون تب الان لرز میکنه
0
1404/01/20
پزشک اوما
سلام مامان جان
0
1404/01/20
پزشک اوما
voice:|~|638797984215428170|~|2025-04|~|0:43
0
1404/01/20
سوال کننده
بله صبح بردمش دکتر گفت ویروسه همون گفت کیدی لاکت زینک و روزی دوبار بده تا سه روز ببینیم چجوریه اگه بعد سه روزخوب نشد گفت سفکسیم بده
0
1404/01/21
پزشک اوما
آفرین که مادری پیگیر هستید البته با پزشک مجددا مشورت کنید اگر مقدور بود مترونیدازول جایگزین سفیسکیم شود چون سفیکسیم معمولا باعث تشدید اسهال میشود
0
1404/01/21
سوال کننده
دیگامروز و فردا ک تعطیله دکتر نیس...چیکار کنم سفکسیم و ندم بهش؟
0
1404/01/21
سوال کننده
چون گفتم تو مدفوعش خلطیه شاید اینوداده
1
1404/01/22
پزشک اوما
voice:|~|638800087658620970|~|2025-04|~|0:21
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



98

