Ooma
پرسش (1403/12/30):

رابطه حفاظت نشده در دوران شیردهی

سلام و وقت بخیر
خانم دکتر من حدود دو ماه و نیم پیش زایمان کردم،دقیقا ۱۶ روز پیش یه رابطه ی حفاظت نشده داشتم که قرص اورژانسی مصرف کردم،هفته پیش یه مقدار لکه بینی داشتم ولی کامل پریود نشدم،الان مجدد یه رابطه داشتم که متاسفانه همسرم حواسشون جمع نبود و فک میکنم مقدار کمی از مایع تو واژن تخلیه شد،تو رو خدا بهم بگین الان باید چیکار کنم؟باید مجدد قرص اورژانسی مصرف کنم؟

voice:|~|638780657109197260|~|2025-03|~|1:14
♥️♥️
سلام
خیلی ممنون از جوابتون
بله حتما
رفتم آزمایش دادم
voice:|~|638781004517688140|~|2025-03|~|0:4
خانم دکتر من آزمایش بتام منفی بود
قرصم خوردم

ولی دلیل پریود نشدنم چی میتوته باشه؟
اینکه پریود نشدم طبیعیه ؟
voice:|~|638781501644309270|~|2025-03|~|0:4
اره
کامل با شیر خودم
voice:|~|638783386205599750|~|2025-03|~|0:31
حتما
ممنون از لطفتون
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.