سلام و وقت بخیر
خانم دکتر من حدود دو ماه و نیم پیش زایمان کردم،دقیقا ۱۶ روز پیش یه رابطه ی حفاظت نشده داشتم که قرص اورژانسی مصرف کردم،هفته پیش یه مقدار لکه بینی داشتم ولی کامل پریود نشدم،الان مجدد یه رابطه داشتم که متاسفانه همسرم حواسشون جمع نبود و فک میکنم مقدار کمی از مایع تو واژن تخلیه شد،تو رو خدا بهم بگین الان باید چیکار کنم؟باید مجدد قرص اورژانسی مصرف کنم؟
پرسش (1403/12/30):
رابطه حفاظت نشده در دوران شیردهی
69
10
1403/12/30
سوال کننده
0
1403/12/30
پزشک اوما
voice:|~|638780657109197260|~|2025-03|~|1:14
0
1403/12/30
پزشک اوما
♥️♥️
0
1403/12/30
سوال کننده
سلام
خیلی ممنون از جوابتون
بله حتما
رفتم آزمایش دادم
خیلی ممنون از جوابتون
بله حتما
رفتم آزمایش دادم
0
1403/12/30
پزشک اوما
voice:|~|638781004517688140|~|2025-03|~|0:4
0
1403/12/30
سوال کننده
خانم دکتر من آزمایش بتام منفی بود
قرصم خوردم
ولی دلیل پریود نشدنم چی میتوته باشه؟
اینکه پریود نشدم طبیعیه ؟
قرصم خوردم
ولی دلیل پریود نشدنم چی میتوته باشه؟
اینکه پریود نشدم طبیعیه ؟
0
1404/01/01
پزشک اوما
voice:|~|638781501644309270|~|2025-03|~|0:4
0
1404/01/03
سوال کننده
اره
کامل با شیر خودم
کامل با شیر خودم
0
1404/01/03
پزشک اوما
voice:|~|638783386205599750|~|2025-03|~|0:31
0
1404/01/05
سوال کننده
حتما
ممنون از لطفتون
ممنون از لطفتون
0
1404/01/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




