Ooma
پرسش (1403/12/12):

ممکنه بعداز مصرف قرص اورژانسی و لکه بینی شدن باردار باشی؟

سلام
من دو هفته پیش رابطه داشتم اما دخول نبوده و مایع منی داخل ریخته نشد ولی چون اطرافش ریخت من شک داشتم و اورژانسی مصرف کردم
درکمتر از ۲۴ساعت یدونه خوردم دوباره بعداز۱۲ساعت یدونه دیگه خوردم
چند روز بعد یعنی۸ام این ماه شبیه درد پریود گرفتم و چند لکه خون ازم ریخت فکر کردم پریودم‌ این لکه بینی سه روز طول کشید
و الان دو روزه که قطع شده و امروز تایم پریودمه من خوندم لکه بینی بعد مصرف قرص طبیعیه اما پریودهم باید بشیم
درد سینه دارم اما دیگه خونریزی ندارم
می‌خوام بدونم اون لکه ها پریودم‌ بوده که خیلی کم و سیاه رنگ بود
یا دوران لکه بینی بعد مصرف قرص بود؟
پریود باید بشم؟
الا با این شرایط یعنی قرص اثر کرده؟

voice:|~|638765152795151760|~|2025-03|~|0:35
ممنون از توضیحاتتون
چون‌من‌خونده‌بودم‌پریود‌زودتر‌اتفاق‌میوفته‌و‌ممکن‌سبک‌یا‌سنگین‌باشه
الا‌این‌خونریز‌که‌خون بسیار‌تیره‌و‌در‌حجم کم‌بود‌رو‌نمیدونم‌لکه‌بینی‌برداشت‌کنم‌یا‌پریودی
voice:|~|638765170872768760|~|2025-03|~|0:26
بله ‌مرسی‌از‌توضیحاتتون❤️
خواهش میکنم عزیزدل من 🌹♥️🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.