سلام خانم دکتر خسته نباشید...من چندماهه عفونت زیاد داشتم چند سری پماد و قرص استفاده کردم کمی بهتر شدم یعنی کامل خوب نمیشم نمیدونم چرا هرچیم استفاده میکنم انگار تاثیری نداره...پاپ اسمیر دادم ک توش عفونت زده بود...اچ پی وی دادم سالم بود....این سری ک دوباره رفتم دکتر بازم پماد داد و قرصم داد واسه عفونت اما بازم تاثیر انچنانی نداشت...ترشح خیلی زیاد دارم رنگش زرده...ولی ترشح پنیری یا سبز نیس...این سری پریود نشدم یه ماه..دوسه ماه قبلم خیلی پریودیم عقب میوفتاد... سونو واژینال شدم ک گفتن کیستای ریز دارم...قرص داد ک روز ۱۶ پریودی باس بخورم ..امپول پروژسترون داد و زدم بعد ۹ روز پریود شدم...هنوز ۱۶ نشد ک قرصو بخورم...الان دوروز دردای زیر شکم زیادی دارم یعنی هر دو سه ساعت یهو میگیره در حد وحشتناک ک یاد درد زایمانم میوفتم یه ربع تا بیس دقیقه همینطوری هی میگیره ول میکنه..ب نظرتون درد بخاطر عفونته یا کیست؟؟چیکار کنم عفونت دس از سرم برداره بخدا دیگ خسته شدم..
0
1403/11/07
پزشک اوما
سلام عزیزدل من
0
1403/11/07
پزشک اوما
چه داروهایی تا الان بهت دادن؟
1
1403/11/07
پزشک اوما
عزبزم
0
1403/11/07
سوال کننده
قزص سفکسیم..ازیترومایسین...قرص واژینال مترونیدازول ۵۰۰...قرص کلیندامایسین...پماد دالاوگ سی...قرص مترونیدازول..قرص افلوکساسین ۳۰۰..پماد واژینال دالازان کلیندامایسین
0
1403/11/07
سوال کننده
خانم دکتر پیاممو دیدین؟
0
1403/11/07
پزشک اوما
voice:|~|638735263279932970|~|2025-01|~|1:15
0
1403/11/07
سوال کننده
برای همسرم ازیترومایسین و سفکسیم این سری دکتر نوشت ولی هنوز نخوردش
0
1403/11/08
پزشک اوما
voice:|~|638735810941998460|~|2025-01|~|0:36
0
1403/11/08
پزشک اوما
voice:|~|638735811914443800|~|2025-01|~|0:12
0
1403/11/08
سوال کننده
ن مشروب نمیخوره ولی قلیون خیلی کم
0
1403/11/08
سوال کننده
الان ازیترو و سفکسیم و هرچند ساعت باید بخوره
0
1403/11/08
سوال کننده
و تا چند روز
0
1403/11/08
پزشک اوما
عزیزم آزیترومایسین 500، دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
سفیسکیم 400 دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
کلیندامایسین 300 میلی گرم 14 عدد خودت هر 12 ساعت یکی
همسرت 14 عدد هر 12 ساعت یکی
طی این مدت رابطه ممنوع
بعدش جفت تون لاکتوفم 30 تا دونه روزی یکی یعنی یک ماه بخورید ❤️
سفیسکیم 400 دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
کلیندامایسین 300 میلی گرم 14 عدد خودت هر 12 ساعت یکی
همسرت 14 عدد هر 12 ساعت یکی
طی این مدت رابطه ممنوع
بعدش جفت تون لاکتوفم 30 تا دونه روزی یکی یعنی یک ماه بخورید ❤️
0
1403/11/08
پزشک اوما
voice:|~|638736011218438700|~|2025-01|~|0:18
0
1403/11/08
پزشک اوما
لباس زیر نپوش اگر میپوشی روزانه تعویض بشه، با دست با. آب گرم بشور با صابون بشور در نور آفتاب خشک کن در هوای آزاد خشک کن حتما حتما هر نهایتا 6 ماه کل لباس ریزها دور ریخته یشه سری جدید بخر اینها رو همسرت هم رعایت کنه
0
1403/11/08
پزشک اوما
تو خونه شلوار جذب و لگ تنگ ممنوع
0
1403/11/08
پزشک اوما
قبل و بعد رابطه ادرار کنین با آب گرم حتما ناحیه تناسلی رو بشورید هردو
0
1403/11/08
پزشک اوما
حتما حتما ، دست ها رو قبل رابطه هردو بشورید
0
1403/11/08
پزشک اوما
هیچوقت رابطه دهانی و. مقعدی و. واژینال پشت سر هم انجام نشه
0
1403/11/08
پزشک اوما
تد سرویس بهداشتی اول ناحیه تناسلی رو بشور بعد مقعد و بعد با دستمال کاغذی که بیرون سرویس بهداشتی نگه داری میشه اول ناحیه تناسلی رو خشک کن بعد مقعد حرکات رفت و برگشتی انجام نده
0
1403/11/08
پزشک اوما
از بزاق برای خیس کردن واژن استفاده نکن
0
1403/11/08
پزشک اوما
پد روزانه ممنوع
0
1403/11/08
پزشک اوما
تو پریود پد نهایتا هر 3ساعت حتی با وجود خونریزی کم عوض بشه ❤️
0
1403/11/08
سوال کننده
چشمممنونم عزیزم
0
1403/11/08
سوال کننده
پلاسما چیه خانم دکتر؟
0
1403/11/08
پزشک اوما
voice:|~|638736094850278220|~|2025-01|~|0:10
0
1403/11/08
پزشک اوما
پلاسما تراپی
0
1403/11/08
سوال کننده
وویستون باز نمیشه
0
1403/11/08
پزشک اوما
عزبزم برات گفتم اسمش پلاسما تراپی هست یک روش جدیده تو مطب انجام میشه و وقتی درمان دارویی جواب نده انجام میدن خیلی موثره
0
1403/11/08
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم بخاطر پاسخ دهیتون♥️😍
1
1403/11/08
پزشک اوما
عزیزدلمی ❤️♥️😘امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیری جان دلم
داروها رو داری یا ثبت نسخه کنم؟
داروها رو داری یا ثبت نسخه کنم؟
0
1403/11/08
سوال کننده
ن ندارم..میشه رو بیمه ثبت کرد؟
0
1403/11/08
پزشک اوما
voice:|~|638736156166988440|~|2025-01|~|0:9
0
1403/11/08
سوال کننده
تامین اجتماعی
2130510345
2130510345
0
1403/11/08
سوال کننده
ازیترو و سفکسیم گفتی دوتا یعنی دوتا دونه؟؟روزی یکیبخوریم؟
1
1403/11/09
پزشک اوما
اره دقیقا عزیزم همین مقدار کافیه
دوتا شما دوتا همسرت
کلیندامایسین هم هست بسه
دوتا شما دوتا همسرت
کلیندامایسین هم هست بسه
0
1403/11/09
پزشک اوما
راستی تا حالا سفتریاکسون چطور زدید؟
0
1403/11/09
سوال کننده
نه..چیه این؟
0
1403/11/09
پزشک اوما
voice:|~|638736820443384830|~|2025-01|~|0:49
0
1403/11/09
سوال کننده
باشه عزیزمک
0
1403/11/09
سوال کننده
کدو بهم بدین ک بگیرم داروهارو
0
1403/11/09
پزشک اوما
عزیزم شماره تماس رو بده در سامانه برات وارد کنم لینک بعد این برات بیاد
0
1403/11/09
پزشک اوما

0
1403/11/09
پزشک اوما
یکبار دیگه دستور رو بفرستم
عزیزم آزیترومایسین 500، دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
سفیسکیم 400 دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
کلیندامایسین 300 میلی گرم 14 عدد خودت هر 12 ساعت یکی
همسرت 14 عدد هر 12 ساعت یکی
طی این مدت رابطه ممنوع
بعدش جفت تون لاکتوفم 30 تا دونه یکی یعنی یک ماه بخورید ❤️
برات اضافه تر یک ژل واژینال مترونیدازول هم نوشتم شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کن
عزیزم آزیترومایسین 500، دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
سفیسکیم 400 دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
کلیندامایسین 300 میلی گرم 14 عدد خودت هر 12 ساعت یکی
همسرت 14 عدد هر 12 ساعت یکی
طی این مدت رابطه ممنوع
بعدش جفت تون لاکتوفم 30 تا دونه یکی یعنی یک ماه بخورید ❤️
برات اضافه تر یک ژل واژینال مترونیدازول هم نوشتم شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کن
0
1403/11/09
سوال کننده
09114381824
0
1403/11/09
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1403/11/09
پزشک اوما
voice:|~|638736958347458550|~|2025-01|~|0:20
0
1403/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



158

