Ooma
پرسش (1403/11/06):

درد زیر شکم بعد پریودی

سلام خانم دکتر خسته نباشید...من چندماهه عفونت زیاد داشتم چند سری پماد و قرص استفاده کردم کمی بهتر شدم یعنی کامل خوب نمیشم نمیدونم چرا هرچیم استفاده میکنم انگار تاثیری نداره...پاپ اسمیر دادم ک توش عفونت زده بود...اچ پی وی دادم سالم بود....این سری ک دوباره رفتم دکتر بازم پماد داد و قرصم داد واسه عفونت اما بازم تاثیر انچنانی نداشت‌‌...ترشح خیلی زیاد دارم رنگش زرده...ولی ترشح پنیری یا سبز نیس...این سری پریود نشدم یه ماه..دوسه ماه قبلم خیلی پریودیم عقب میوفتاد... سونو واژینال شدم ک گفتن کیستای ریز دارم...قرص داد ک روز ۱۶ پریودی باس بخورم ..امپول پروژسترون داد و زدم بعد ۹ روز پریود شدم...هنوز ۱۶ نشد ک قرصو بخورم...الان دوروز دردای زیر شکم زیادی دارم یعنی هر دو سه ساعت یهو میگیره در حد وحشتناک ک یاد درد زایمانم میوفتم یه ربع تا بیس دقیقه همینطوری هی میگیره ول میکنه..ب نظرتون درد بخاطر عفونته یا کیست؟؟چیکار کنم عفونت دس از سرم برداره بخدا دیگ خسته شدم..

سلام عزیزدل من
چه داروهایی تا الان بهت دادن؟
عزبزم
قزص سفکسیم..ازیترومایسین...قرص واژینال مترونیدازول ۵۰۰...قرص کلیندامایسین...پماد دالاوگ سی...قرص مترونیدازول..قرص افلوکساسین ۳۰۰..پماد واژینال دالازان کلیندامایسین

خانم دکتر پیاممو دیدین؟
voice:|~|638735263279932970|~|2025-01|~|1:15
برای همسرم ازیترومایسین و سفکسیم این سری دکتر نوشت ولی هنوز نخوردش
voice:|~|638735810941998460|~|2025-01|~|0:36
voice:|~|638735811914443800|~|2025-01|~|0:12
ن مشروب نمیخوره ولی قلیون خیلی کم
الان ازیترو و سفکسیم و هرچند ساعت باید بخوره
و تا چند روز
عزیزم آزیترومایسین 500، دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
سفیسکیم 400 دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
کلیندامایسین 300 میلی گرم 14 عدد خودت هر 12 ساعت یکی
همسرت 14 عدد هر 12 ساعت یکی
طی این مدت رابطه ممنوع
بعدش جفت تون لاکتوفم 30 تا دونه روزی یکی یعنی یک ماه بخورید ❤️
voice:|~|638736011218438700|~|2025-01|~|0:18
لباس زیر نپوش اگر میپوشی روزانه تعویض بشه، با دست با. آب گرم بشور با صابون بشور در نور آفتاب خشک کن در هوای آزاد خشک کن حتما حتما هر نهایتا 6 ماه کل لباس ریزها دور ریخته یشه سری جدید بخر اینها رو همسرت هم رعایت کنه
تو خونه شلوار جذب و لگ تنگ ممنوع
قبل و بعد رابطه ادرار کنین با آب گرم حتما ناحیه تناسلی رو بشورید هردو
حتما حتما ، دست ها رو قبل رابطه هردو بشورید
هیچوقت رابطه دهانی و. مقعدی و. واژینال پشت سر هم انجام نشه
تد سرویس بهداشتی اول ناحیه تناسلی رو بشور بعد مقعد و بعد با دستمال کاغذی که بیرون سرویس بهداشتی نگه داری میشه اول ناحیه تناسلی رو خشک کن بعد مقعد حرکات رفت و برگشتی انجام نده
از بزاق برای خیس کردن واژن استفاده نکن
پد روزانه ممنوع
تو پریود پد نهایتا هر 3ساعت حتی با وجود خونریزی کم عوض بشه ❤️
چشم‌ممنونم عزیزم
پلاسما چیه خانم دکتر؟
voice:|~|638736094850278220|~|2025-01|~|0:10
پلاسما تراپی
وویستون باز نمیشه
عزبزم برات گفتم اسمش پلاسما تراپی هست یک روش جدیده تو مطب انجام میشه و وقتی درمان دارویی جواب نده انجام میدن خیلی موثره
باشه عزیزم ممنونم بخاطر پاسخ دهیتون♥️😍
عزیزدلمی ❤️♥️😘امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیری جان دلم
داروها رو داری یا ثبت نسخه کنم؟
ن ندارم..میشه رو بیمه ثبت کرد؟
voice:|~|638736156166988440|~|2025-01|~|0:9
تامین اجتماعی
2130510345
ازیترو و سفکسیم گفتی دوتا یعنی دوتا دونه؟؟روزی یکی‌بخوریم؟
اره دقیقا عزیزم همین مقدار کافیه
دوتا شما دوتا همسرت
کلیندامایسین هم هست بسه
راستی تا حالا سفتریاکسون چطور زدید؟
نه..چیه این؟
voice:|~|638736820443384830|~|2025-01|~|0:49
باشه عزیزمک
کدو بهم بدین ک بگیرم داروهارو
عزیزم شماره تماس رو بده در سامانه برات وارد کنم لینک بعد این برات بیاد
درد زیر شکم بعد پریودی
یکبار دیگه دستور رو بفرستم
عزیزم آزیترومایسین 500، دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
سفیسکیم 400 دوتا همسرت بخوره دوتا خودت
کلیندامایسین 300 میلی گرم 14 عدد خودت هر 12 ساعت یکی
همسرت 14 عدد هر 12 ساعت یکی
طی این مدت رابطه ممنوع
بعدش جفت تون لاکتوفم 30 تا دونه یکی یعنی یک ماه بخورید ❤️
برات اضافه تر یک ژل واژینال مترونیدازول هم نوشتم شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کن
09114381824
ممنونم عزیزم
voice:|~|638736958347458550|~|2025-01|~|0:20
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.