سلام دکترجان منو شناختید همون که دهانه رحم ۱ سانت باز هست از بیمارستان مرخص شدم آمپول و اینا زدم،دکترجان الان رفتم دستشویی روی شرت اینو دیدم،خطرناک هست؟؟درد پریودی دارم ولی ضعیف هست این نرمال هست؟؟یا باید برم بیمارستان؟؟
0
1403/10/28
سوال کننده

0
1403/10/28
سوال کننده
شرمنده بابت عکس🙏
0
1403/10/28
پزشک اوما
سلام عزیزدل من
0
1403/10/28
پزشک اوما
بیشتر شده یا نه مامان جان
0
1403/10/28
سوال کننده
سلام دکترجان حمام بودم ندیدم تازه آمدم
0
1403/10/28
سوال کننده
هنوز ترشحی ندیدم
0
1403/10/28
پزشک اوما
voice:|~|638727400794007510|~|2025-01|~|0:16
0
1403/10/28
سوال کننده
چشم دکترجان فقط درد هم دارم زیر دل و کمر
0
1403/10/28
سوال کننده
البته الان ندارم دکترجان
0
1403/10/28
پزشک اوما
چشمت بی بلا عزیزدل من اگه درد روند افزایشی داره مراجعه کن وگرنه صبوری کن جانم زایمان طبیعی هستی یا سزارین؟
0
1403/10/29
سوال کننده
طبیعی دکترجان الان نگاه کردم اندازه دو بند انگشت آب ریخته بود روی شرتم عوض کردم اگر باز دیدم برم بیمارستان
0
1403/10/29
سوال کننده
دکترجان درد پریودی پیچی دارم بچم همتکون میخوره حس فشار میکنم روی واژنم
0
1403/10/29
سوال کننده
ترشح هم گفتید سفید دارم البته با آب
0
1403/10/29
سوال کننده

اینجوری دکترجان احتمال نشتی هست؟؟دور روز پیش بیمارستان تست آمینو شور گرفت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



114

