سلام خانم دکتر عزیزم ...من خارش شدید داشتم که رفتم دکتر معاینه کرد گفتن قارچ هست و زخم...بهم پماد کولوتریمازول و قرص فلوکونازول دادن که استفاده کردم خوب شدم و دیگه مشکلی نداشتم...همون روزی که تشخیص دادن من عفونت قارچی دارم ازم پاپ اسمیر و تست اچ پی وی گرفتن...که جوابش امروز اومدم خیلی نگرانم کرد خانم دکتر ....البته من بعدش رفتم دکتر زنان دیگه ای معاینه کرد گفتن نباید وقتی عفونت داشتی ازت پاپ اسمیر میگرفتن باید اول التهاب خوب میشد بعداً میگرفتن...خانم دکتر گفتم پاپ اسمیر و تست اچ وی رو براتون بفرستم خیلی نگرانم 😥😥😥😥
0
1403/08/07
سوال کننده

0
1403/08/07
سوال کننده

0
1403/08/07
پزشک اوما
voice:|~|638657504536113930|~|2024-10|~|0:8
0
1403/08/07
پزشک اوما
voice:|~|638657504653973680|~|2024-10|~|0:40
0
1403/08/07
سوال کننده
خانم دکتر خب من چی استفاده کنم ؟؟اخه دسترسی به اون دکتر رو ندارم دیگه
0
1403/08/08
پزشک اوما
voice:|~|638657698666757640|~|2024-10|~|0:34
0
1403/08/08
پزشک اوما
voice:|~|638657699243239760|~|2024-10|~|0:15
0
1403/08/08
سوال کننده
خانم دکتر اگر معاینه کرد عفونت نداشتم دیگه نمیخواد دارو مصرف کنم؟؟
0
1403/08/08
پزشک اوما
voice:|~|638657992240160030|~|2024-10|~|0:10
0
1403/08/08
سوال کننده
باش ممنونم
0
1403/08/08
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️❤️
0
1403/08/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



170

