سلام خانم دکتر دخترم دیشب تا صبح تب ۳۸تا ۳۹درجه داشت شیاف وقطره پاراکید میدادم تاثیر نمیکردولی شربت کوریزان دادم ی خرده اومده بود پایین از ساعت ۳شب تا الان همش اسهال میره نمیدونم چکار کنم تعطیلات هم هست اینم بگم دخترم توی این ماه به فاصله دوهفته دوبار سرما خورد ی خرده ابریزشش بهتر شده بود نمیدونم دلیل تب واسهالش ازچیه چه دارویی بدم لب به غذا هم نمیزنه😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



100
1403/06/31


