سلام دکتر جان وقتتون بخیر💕
من دوره هام ۳۵ روزه هست،درحال اقدام هستم.
آخرین پریودم ۵/۵بوده
۶/۶بی بی زدم منفی بود
۶/۱۳ بی بی چک زدم مثبت شد ۲ تا زدم هردو مثبت پررنگ
اومدم زرنگی کنم سونو بدم بعد جوابشو ببرم پیش دکترم دیروز این سونو رو دادم گفت زود اومدی چیزی دیده نمیشه.
حالا به نظر شما واقعا باردارم لقاح دیر صورت گرفته یا خدایی نکرده پوچه😔
دوست هم ندارم سونو واژینال بدم برای بچه اولم بعدسونو لکه بینی داشتم .
میشه لطف کنید برام یه سونو از روی شکم برای حاملگی بنویسید یکی دوهفته بعد انجام بدم.
❤با سپاس فراوان❤
۰۰۲۳۱۷۵۷۰۲
فاطمه سوالان
۰۹۱۹۵۷۲۴۶۴۹
۱۳۷۹/۰۲/۱۸
پرسش (1403/06/18):
سونوگرافی ساک بارداری و سن
93
12
1403/06/18
سوال کننده
0
1403/06/18
سوال کننده

0
1403/06/18
سوال کننده

0
1403/06/18
پزشک اوما
voice:|~|638613900974266580|~|2024-09|~|0:53
0
1403/06/18
سوال کننده
بله درست میفرمایید پس آزمایش رو انجام میدم
0
1403/06/18
سوال کننده
خیییییلی ممنون از پاسخگویی سریع تون😍😘
0
1403/06/18
پزشک اوما
voice:|~|638613915207822610|~|2024-09|~|0:53
0
1403/06/18
پزشک اوما
voice:|~|638613915817169470|~|2024-09|~|0:13
0
1403/06/18
پزشک اوما

0
1403/06/18
پزشک اوما
voice:|~|638613917066618250|~|2024-09|~|0:6
1
1403/06/21
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1403/06/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




