Ooma
پرسش (1403/05/30):

خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه

این داروها رو هم دکتر بهم داده میخوام بیینم ضرری نداره مصرفشون میترسم اینجا دکتر واقعا کاربلد نداره من هر چی مصرف کردم با مشورت دکتر تهران بوده ک الان نیستش متاسفانه 😭

voice:|~|638597902663641550|~|2024-08|~|0:8
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
دکتر نت خیلی ضعیفه عکس ان اس تی و داروهایی ک نوشته رو فرستادم
خانم دکتر شکمم سفت میشد ولی دردی چیزی نداشتم قبلا هم اینجور بودم ولی فکر میکردم بچه خودشو جمع میکنه
یه طرف شکمم یا سفت میشه یا مرکز شکم از یه دقیقه هم بیشتر طول میکشه نمیدونستم بچه خودشو جمع می‌کنه یا انقباضه ترسیدم رفتم ان اس تی دادم
دکتر برنامه انکار مشکل داره همش میپره صفحه 😭😭
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
voice:|~|638597908070283040|~|2024-08|~|0:13
voice:|~|638597908588103580|~|2024-08|~|0:15
voice:|~|638597908779974660|~|2024-08|~|0:13
دکتر حالا اینا رو نوشته برام میگم اون امپول قهوه ایه چیه میترسم بزنم زایمان زودرس بیاره اون مگه همراه امپول فشار نمیزنن والا اصلا اعتماد به دکترای اینجا ندارم
voice:|~|638597909556473890|~|2024-08|~|0:12
voice:|~|638597909732882510|~|2024-08|~|0:14
نه فقط تست رو گرفت بعد اومدم از مطب بزنم بیرون حس کردم سفت شده که برگشتم بهش گفتم ببین اینجور میشه فقط یه ذره دست زد رو شکم گفت اره مثل انقباض
اول گفت امپول و سرم رو نزن اگه درد داشتی یا انقباض داشتی بزن بعد ک برگشتم مطب گفت برو بزن اینا رو ۴ تا هم امپول پروژسترون نوشته البته شیاف پروژسترونم دارم گفت امپول پروژسترون رو هفته ای یکبار بزن شیاف رو هم ادامه بده
بتامتازون میخواست بنویسه ولی گفتم ضرر نداره ؟گفت آهان قند داری
ولی من قند ندارم بخاطر تنبلی تخمدان متفورمین میخورم یادم رفت بهش بگم من بخاطر تنبلی دارم متفورمین میخورم
اخرین ازمایشا ک برای قند بود رو بفرستم خودتون ببینید
voice:|~|638597917731492120|~|2024-08|~|0:29
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
خانم دکتر ان اس تی دادم تو رو خدا نگاش کن ببین نظرت چیه
خانم دکتر اولی تست گلوکز که تا روز قبلش متفورمین مصرف کرده بودم
دومی یه ازمایش قند بود که دکتر تهرانم گفت ۳ روز متفورمین رو قطع کن بعد این ازمایش رو بده
خانم دکتر با گذشت ۲۴ ساعت دوباره تست بدم یعنی کی برم فردا یا پس فردا؟؟
الان دیگه کلینیک نزدیکمون نیست مشکلی نیست فردا امپول و سرم رو بزنم ؟؟بعد ۳ تا رو با هم بزنم با امپول پروژسترون مشکل نداره عزیزم ؟؟البته جاریم امپول بلده بزنه میگه آمپول پروژسترون رو بیا برات بزنم اگه بزنم اونو شیاف رو کی استفاده کنم؟؟
voice:|~|638597933197916240|~|2024-08|~|0:16
voice:|~|638597933389247670|~|2024-08|~|0:16
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه