سلام وقت بخیر ، دختر من رفلاکس شدید داره ک تحت نظر دکتر هست و نکسیوم و شربت دومتیدون میخوره
حساسیت به پروتیین گاوی داره ک پپتی میخورد ولی یبوست شدید اورد و دکتر خودش گفت با اپتامیل اچ آ قاطی بهش بدم ، یعنی پپتی و اچ ا مخلوط
دکترخودش دیگ نیست، الان تحت نظر فوق تخصص گوارش اطفال هستم ، گفت فقط ی مدل شیرخشک بده ، من اچ ا دادم تا یبوست نگیره، یک هفته اس فقط اچ ا میخوره ، این مدت رفلاکسش بهتر شده بود ، ولی دیشب و امشب استفراغ داشت سر تایم مشخصی
میخواستم بدونم ممکنه بخاطر شیرخشکش باشه؟ چون نشیدم تغییر شبرخشک باعث استفراغ میشه؟ اگه بخاطر اونه ممکنه بعدا بهش بسازه؟ یا لازمه شیرخشک عوض بشه
پرسش (1403/04/26):
شیرخشک اچ ا و پپتی
262
58
1403/04/26
سوال کننده
0
1403/04/27
سوال کننده
قبلا پپتی میخورد یبوست شدید گرفت ، روغن زیتون توی شیرش میریختم و ی روغن دیگ هم بود نارگیل بود از داروخانه گرفتم ، ولی فایده نداشت
0
1403/04/27
سوال کننده
بعدش ک پپتی و اچ ا باهم میخورد یبوستش درمان شد ، ولی رفلاکسش بدتر شد حتی
0
1403/04/27
سوال کننده
وزنشم چندماهه ثابت مونده ،
0
1403/04/27
سوال کننده
الان فقط اچ ا میخوره ، یک هفته اس، دیشب و امشب استفراغ شدیدی داشت
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638567734189900100|~|2024-07|~|0:40
0
1403/04/27
پزشک اوما
جان دلم ؟
0
1403/04/27
سوال کننده
بله دکترش بی بی کر هم نوشت،
0
1403/04/27
سوال کننده
دخترم حساسیت به پروتیین گاوی، عدم تحمل لاکتوز و رفلاکس رو باهم داره
0
1403/04/27
سوال کننده
الان تو سن دخترم چندسی سی شیرخشک باید بخوره و چقدر غذا؟
0
1403/04/27
سوال کننده
نهایتا ۵۵۰ تا شیرخشک بخوره با دو وعده غذا
0
1403/04/27
سوال کننده
بیشتر ازین حجم اصلا قبول نمیکنه، تازه اینم همشو بالا میاره ، شربت اشتها اپتایت پدیابست براش خریدم ولی فقط یکبار بهش دادم ، دیگ بهش ندادم
0
1403/04/27
سوال کننده
بیشتر مواد غذایی برای رفلاکس مجاز نیست
میشه اونایی ک مجازه رو بفرمایید ، ک وزن گیری بهتری هم میده
میشه اونایی ک مجازه رو بفرمایید ، ک وزن گیری بهتری هم میده
0
1403/04/27
سوال کننده
میشه جواب بدید لطفا
من باید چیکار کنم ، ی راه حل قطعی وجود نداره؟
من باید چیکار کنم ، ی راه حل قطعی وجود نداره؟
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568108871289400|~|2024-07|~|1:0
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568109533599770|~|2024-07|~|2:0
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568116549653270|~|2024-07|~|0:33
0
1403/04/27
سوال کننده
دکتر دور و اطراف مقعدش هم این ۱۱ ماه یکسر قرمز و تاول و جوشه
0
1403/04/27
سوال کننده
فقط بی بی کر و پدی لاکت میدادم اونموقع ، چیز دیگ ای ندادم ، روتفلور هم یک بار دادم
وعده غذایی هم دو وعده هربار ۱۰تا۱۵ قاشق میکس شده میخوره ، که خیلی سفت نیست بیشتر رقیق میخوره وگرنه عق میزنه ،
وعده غذایی هم دو وعده هربار ۱۰تا۱۵ قاشق میکس شده میخوره ، که خیلی سفت نیست بیشتر رقیق میخوره وگرنه عق میزنه ،
0
1403/04/27
سوال کننده

0
1403/04/27
سوال کننده

0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568123012240320|~|2024-07|~|0:20
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568123305440310|~|2024-07|~|0:12
0
1403/04/27
سوال کننده
نه عزیزم ، چون پپتی یبوست اورد و تلخ بود،و نمیخورد ، مجبور شدیم با اچ ا قاطی بدیم ، دکترش گفت اگ پپتی نمیخوره قطعا جونیور و نئوکیت هم نمیخوره و اونا هم یبوست شدید میارن
0
1403/04/27
سوال کننده
دکتر پپتی ۱ میتونم با اچ ا بهش بدم؟ معمولا پپتی ۲ خیلی کمتر پیدا میشه ، موردی نداره ۱ بهش بدم؟
0
1403/04/27
سوال کننده
از ۶ ماهگی کلا وزن نگرفت دیگ ، اونموقع من اچ ا و پپتی بهش قاطی میدادم
0
1403/04/27
سوال کننده
وقتی پپتی تنها میخورد وزنگیریش بهتر بود ولی خب ۱۰ روز یکبار ب زور مدفوع میکرد و تنقیه و شیاف گلیسیرین و روغن زیتون و روغن نارگیل و بی بی کر و اینچیزا براش استفاده میکردم
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568155510057700|~|2024-07|~|1:25
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568156435367680|~|2024-07|~|0:32
0
1403/04/27
سوال کننده
لاکتولوز و پیک ؟ اینا برای چیه؟
0
1403/04/27
سوال کننده
وقتی پپتی میخورد ، علاوه بر اون مواردی ک نوشتم ، یک ماه شربت لاکسی ژل منیزیم هم بهش میدادم ، اونو ک میخورد خوب بود ولی خب نمیشد ک همیشه بهش بدم
0
1403/04/27
سوال کننده
مواد غذایی هم گوشت گوسفندی و مرغ ، برنج، سیب زمینی، پیاز پخته با گوشت تفت میدم ، نخودفرنگی بعصی وقتا، لوبیا سبز بعضی وقتا، هویج ک میدم رفلاکس بدتر میشه، جو ، ماکارونی ، جعفری،
اینا رو بعضی هاشونو با گوشت میزارم کامل بپزه مثل سوپ میکس میکنم
بلدرچین و تخم بلدرچین هم حساسیت شدید داره ، تخم مرغ هم یک دوبار بهش دادم دیگ ندادم با توجه ب تخم بلدرچین
چیز دیگ ای بهش نمیدم همیناس
اینا رو بعضی هاشونو با گوشت میزارم کامل بپزه مثل سوپ میکس میکنم
بلدرچین و تخم بلدرچین هم حساسیت شدید داره ، تخم مرغ هم یک دوبار بهش دادم دیگ ندادم با توجه ب تخم بلدرچین
چیز دیگ ای بهش نمیدم همیناس
0
1403/04/27
سوال کننده
حبوبات هم خیلی کم بعضی اوقات ، ماهی یک مرتبه یا دو مرتبه
0
1403/04/27
سوال کننده
پودر بیسکوییت فسفوویت خارجی براش خریدم ، ترکیباتش برنج و ذرت و سیب زمینی و روغن زیتونه. اونو ک خورد تازه این یک ماه اخیر وزنش ۴۰۰ گرم اضافه شد ، تا قبل این استپ وزنی داشت حتی یک گرمم اضافه نمیکرد
0
1403/04/27
سوال کننده

0
1403/04/27
سوال کننده
هر بار ک شیر میدم ی پیمونه داخل شیرخشکش میریختم ، ولی ی مدته تموم شده
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568241251387780|~|2024-07|~|1:41
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568242421672410|~|2024-07|~|0:53
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568245103674810|~|2024-07|~|1:37
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568247060134620|~|2024-07|~|0:32
0
1403/04/27
سوال کننده
بله چشم امروز حتما میرم پپتی میگیرم
فقط کدوم یکی از ملین ها رو توصیه میکنید بگیرم
فقط کدوم یکی از ملین ها رو توصیه میکنید بگیرم
0
1403/04/27
سوال کننده
پپتی و اچ ا مساوی بریزم ؟ یا پپتی رو بیشتر
0
1403/04/27
سوال کننده
بامیه زیر یکسال مگه ممنوع نبود؟
0
1403/04/27
سوال کننده
زینک بله استفاده کردم خیلی رفلاکسش شدید شد افتضاح شده بود
0
1403/04/27
سوال کننده

0
1403/04/27
سوال کننده
نظرتون در مورد این سرلاک ها چیه
0
1403/04/27
سوال کننده
۵ غله ، ذرت برنج جو گندم جودوسر
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568375918477360|~|2024-07|~|1:32
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568377226332010|~|2024-07|~|0:26
0
1403/04/27
پزشک اوما
ملین peg 40 درصد
0
1403/04/27
پزشک اوما
برند گربر عزیزم برای سرلاک
0
1403/04/27
سوال کننده
ممنون خانم دکتر ، من بخوام دوباره رفلاکس دخترمو پیگیری کنم چطور میتونم فقط با خودتون صحبت کنم؟
0
1403/04/27
سوال کننده
من پپتی ۲هم گرفتم، ولی قرص نکسیوم موجود نیست، از دکتر پرسیدم گفتن ازونیوم ایرانی بدید، ساشه امپرازول هم میگفتن ، نمیدونم کدومش بهتره
0
1403/04/27
سوال کننده
ازونیوم ۲۰ یا ساشه اس امپرازول ، کدومش قوی تره
0
1403/04/27
پزشک اوما
voice:|~|638568476920352040|~|2024-07|~|1:10
0
1403/04/27
سوال کننده
خیلی ممنون یک دنیا ممنون
چشم من حتما ویزیت مجدد میگیرم ، فک کردم بجز شما دکترهای دیگه هم هستن ، بخاطر همین پرسیدم ،باز هم ممنون
چشم من حتما ویزیت مجدد میگیرم ، فک کردم بجز شما دکترهای دیگه هم هستن ، بخاطر همین پرسیدم ،باز هم ممنون
0
1403/04/29
پزشک اوما
voice:|~|638570201871810420|~|2024-07|~|0:27
0
1403/04/29
پزشک اوما
♥️♥️♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




