سلام عزیزم منم دخترم ۲هفته پیش بدجور سرماخورد خیلی لاغرشد کلا هرکی میبینه میفهمه ، لباساش همه واسش گشاد شدن( در این حد ) به دخترمن فقط شربت زینک رو دادن .
0
1403/01/06
سوال کننده
مث دختر من.. این چه مریضی بود این طفلی ها گرفتن
0
1403/01/06
سوال کننده
منم لیکو زینک براش گرفتم
0
1403/01/06
سوال کننده
آب میوه و اینا هم بهش میدم از آب پرتقال لیمو شیرین آب هویج آب سیب هرچند که خیلی اشتها نداره