با سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکترعزیز
وزن پسرم توچهارماهگی ۶۸۰۰ بود وزن تولدش ۳۸۰۰
توبهداشت گفتن که وزن گیریش خوب نیست ودوهفته بعد دوباره بیارکه وزن بشه.حالا من دیروز بعد ۲۰ روز بردم اصن اضافه نکرده بود.گفتن ببرم پیش متخصص اطفال.اینجا هم متاسفانه متخصص اطفال درست حسابی نداره.ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنین.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



411
1402/09/03






