سلام خدمت پزشک اوما و دوستان اومایی نوزاد من با وزن 2550 متولد شد بیمارستان گفتن شیرخشک بدیم از بیمارستان شیرخشک گیگوز خریدیم بهش شبا میدم امروز وزنش 2700 بود که گفتن وزن نگرفته روزی 4،5 بارم مدفوع میکنه
شیرخشکش داره تموم میشه اگه شیر بهتری هست معرفی کنید بخرم
پرسش (1402/05/26):
وزن پایین نوزاد و شیرخشک
474
40
1402/05/26
سوال کننده
2
1402/05/26
مهشید میلانی
سلام عزیزم
قدم نو رسیدتون مبارک🌺
دقیقا دختر من با همین وزن متولد شد و من کمکی بهش آپتامیل میدادم
دکتر به جای آدِ ، مولتی ویتامین تجویز کردن
با دکتر مشورت کن ببین میتونی شما هم اینکارُ انجام بدی
قدم نو رسیدتون مبارک🌺
دقیقا دختر من با همین وزن متولد شد و من کمکی بهش آپتامیل میدادم
دکتر به جای آدِ ، مولتی ویتامین تجویز کردن
با دکتر مشورت کن ببین میتونی شما هم اینکارُ انجام بدی
0
1402/05/26
بانو آسو .
سلام قدم نو رسیده مبارک
مگه شیر تودت کم بوده ک شیرخشک تجویز کردن؟
مگه شیر تودت کم بوده ک شیرخشک تجویز کردن؟
1
1402/05/26
بانو آسو .
بعدم تو هفته های اول وزن نگرفتن یا حتی وزن کم کردن طبیعیه اگر شیر داری هر دوساعت تند تند بده بچه بخوره ک بیشتر بشه و خودت چیزای مقوی بخور بچه زودتر وزن میگیره
1
1402/05/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
باشه ممنون
باشه ممنون
0
1402/05/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
نه خودم شیر دارم به خاطر وزنش گفتن میتونم شیرخشک بدم
نه خودم شیر دارم به خاطر وزنش گفتن میتونم شیرخشک بدم
0
1402/05/26
سوال کننده
تند تند شیر میخوره ولی فک کنم شیرم خوب نیست چون خیلی به خودش میپیچه
شبا که شیرخشک میدم راحت دوساعت میخوابه
شیرخودم زود گرسنه میشه
شبا که شیرخشک میدم راحت دوساعت میخوابه
شیرخودم زود گرسنه میشه
1
1402/05/26
ندا موسی زاده
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک پسر من وقتی به دنیا اومد ۲۴۰۰ بود الانم۴۳۰۰ یعنی وزن زیادی هم نگرفته هم شیرخشک میدم هم شیرخودمو.
دل پیچه و دل درد طبیعیه چون اینا کولیک هم دارن.
وزن نوزاد من نیم کیلو پایین نمودار هم هست.
ولی خوب میشن نگران نباش.
گیگوز شیرخشک راحت هضم میشه من اوایل اپتامیل میدادم که باعث سفت شدن شکمش شده بود دکترش گیگوز تجویز کرد.
دل پیچه و دل درد طبیعیه چون اینا کولیک هم دارن.
وزن نوزاد من نیم کیلو پایین نمودار هم هست.
ولی خوب میشن نگران نباش.
گیگوز شیرخشک راحت هضم میشه من اوایل اپتامیل میدادم که باعث سفت شدن شکمش شده بود دکترش گیگوز تجویز کرد.
0
1402/05/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
ان شاء الله که خوب رشد کنن
ان شاء الله که خوب رشد کنن
0
1402/05/26
faeze k..
سلام دوست خوبم
اول اینکه اصلا نگران نباش ، اینا معده شون خیلی کوچیکه یک ماه اول و زود پر میشه ، اما نزار فاصله دو تا شیر از دو ساعت بگذره، دخترم منم هم گیگوز میخوره هم شیر خودم ، آپتامیل بهش نساخت همش بالا میاورد
ب نظرم اگر میدونی شیر داری و کافی هست عادتش بده شیر خودتو بخوره بچه ها رو باید کم کم ب یه چیزی عادت داد مطمئن باش عادت میکنه فقط تلاش خودت مهمه البته ک اگر دکترش بگه شیر خشک کمکی هم باشه دیگه نمیشه نه گفت. و راجب مدفوع هم اینو بدون ک کاملا طبیعیه تا ۷ بار در روز ، مهم قوامش هست و اینکه حالت پشکل و خون توش نباشه. بعد دو ماهگی دیگه میشه یک روز یا دو روز در میون مدفوعش
دختر من با وزن ۳۱۵۰ دنیا اومد الآن نزدیک سه ماهشه و ۵۲۰۰ هست دکترش میگه باید کمکی هم بخوره کنار شیر خودم و خداروشکر با گیگوز مشکلی نداشت
اول اینکه اصلا نگران نباش ، اینا معده شون خیلی کوچیکه یک ماه اول و زود پر میشه ، اما نزار فاصله دو تا شیر از دو ساعت بگذره، دخترم منم هم گیگوز میخوره هم شیر خودم ، آپتامیل بهش نساخت همش بالا میاورد
ب نظرم اگر میدونی شیر داری و کافی هست عادتش بده شیر خودتو بخوره بچه ها رو باید کم کم ب یه چیزی عادت داد مطمئن باش عادت میکنه فقط تلاش خودت مهمه البته ک اگر دکترش بگه شیر خشک کمکی هم باشه دیگه نمیشه نه گفت. و راجب مدفوع هم اینو بدون ک کاملا طبیعیه تا ۷ بار در روز ، مهم قوامش هست و اینکه حالت پشکل و خون توش نباشه. بعد دو ماهگی دیگه میشه یک روز یا دو روز در میون مدفوعش
دختر من با وزن ۳۱۵۰ دنیا اومد الآن نزدیک سه ماهشه و ۵۲۰۰ هست دکترش میگه باید کمکی هم بخوره کنار شیر خودم و خداروشکر با گیگوز مشکلی نداشت
0
1402/05/26
آرزو ح
سلام عزیزم منم وزن نوزادم ۲۵۰۰ بود به من گفتن شیر خشک پری نان که برای نوزادان کم وزن هسته بهش بدم
0
1402/05/26
سوال کننده
مرسی عزیزم بخاطر راهنماییتون
0
1402/05/26
سوال کننده
بعد مصرف شیرخشک وزنش بهتر شد
1
1402/05/26
آرزو ح
من خیلی بهش نمیدم شاید در طول روز ۹۰ سی سی بهش بیشتر نمیدم وهنوزم وزنش نکردم ببینم وزنگیریش چه جوریه.ولی دختر خاله ام از همین پری نان ولی خارجیشو به بچه اش میده الان اینقدر تپله حد نداره اون بچه اش ۳۶ هفته با وزن ۲ کیلو به دنیا اومد.
1
1402/05/26
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
سلام عزیزم من پسرم ۲۴۰۰ به دنیا اومد و در کنار شیر خودم بهش شیرخشک سیمیلاک کامفورت میدم.بهش ساخته و وزن دهیشم عالی بود براش
ولی کلا باید ببینی چه شیرخشکی به بچه ات میسازه
ولی کلا باید ببینی چه شیرخشکی به بچه ات میسازه
0
1402/05/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/05/26
سوال کننده
از کجا بفهمم میسازه به بچه
1
1402/05/26
مامان ی خانم کوچولو
سلام بچه منم ۳ دنیا اومد ۱۵ روزگی۲۸۰۰ بود و یکماهگی ۳.
شیرخشک اپتامیل پی دی اف دادم اوکی شد.دکتر برام ازمایش ادرار هم نوشت دادم که عفونت داشت یکم.شربت سفیکسیم دو هفته دادم.خداروشکر الان ۶۲۰۰ شده
شیرخشک اپتامیل پی دی اف دادم اوکی شد.دکتر برام ازمایش ادرار هم نوشت دادم که عفونت داشت یکم.شربت سفیکسیم دو هفته دادم.خداروشکر الان ۶۲۰۰ شده
0
1402/05/26
مامان ی خانم کوچولو
ی هفته دیگه ۴ماهش پر میشه
0
1402/05/26
سوال کننده
خداروشکر باز وزنش بالا رفته
1
1402/05/26
Zahra Nasiri
دخترمنم باوزن پایین دنیااومدو شیرخودم رومیدادم دکترش گفت اینجوری وزن نمیگیره شیرخشک بیومیل پره نوشت دادم بهش هفته ای ۲۰۰ سیصدگرم وزن اضافه میکردخیلی خوب بود کلاازبیومیل خیلی راضیم الانم بیومیل ۳میدم
1
1402/05/26
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
مثلا یبوست یا اسهال نشه
بی قراریش بیشتر نشه
اگه ریفلاکس یا کولیک داره تشدیدش نکنه
بی قراریش بیشتر نشه
اگه ریفلاکس یا کولیک داره تشدیدش نکنه
1
1402/05/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/05/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1402/05/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
باتوجه به وزن دلبندتان متخصص اطفال باید شیرخشک را تعیین کند، اما پری نان و پی دی اف میتوانند گزینه های خوبی باشند در مورد آن ها با متخصص اطفال مشورت کنید❤️
باتوجه به وزن دلبندتان متخصص اطفال باید شیرخشک را تعیین کند، اما پری نان و پی دی اف میتوانند گزینه های خوبی باشند در مورد آن ها با متخصص اطفال مشورت کنید❤️
1
1402/05/27
سوال کننده
سپاسگزارم ❤️❤️
1
1402/05/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🌸❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




