سلام خوبید؟
نوزاد من در ۳۵هفته و چهار روز با وزن ۲۹۹۵ گرم به دنیا اومد، از روز اول هم شیرخودم هم شیرخشک اپتامیل بهش دادم. چند روز اول خوب شیر داشتم، ولی یک دفعه شیر کم و حتی قطع شد.پودر گالاکتومد میخورم و امروز یک قرص دومپریدون هم خوردم به توصیه پزشک اطفال، ولی تاثیر چندانی ندارند. نوزادم در دوهفتگی ۳۵۰گرم وزن اضافه کرده که دکترش گفت خیلی کمه.
بیشتر اوقات بچه خوابه و وقتی خوابه اصلا شیشه و سینه نمیگیره بیهوشه انگار، هرکاری میکنم بیدار نمیشه.
شما تجربه ای دارید؟
پرسش (1400/09/09):
چرا نوزادم وزن نمیگیرد؟
470
45
1400/09/09
سوال کننده
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
عزیزم خوب شیرخشکشو عوض کن
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
سوپرامیل یا بیومیل بده که وزن گیری خوبی دارن
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
خودتم چیزای مقوی بخور تا شیرت ابکی نباشه
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
دختر منم سیو شیش هفته دنیا اومد همش خاب بود ولی تو خاب به زور بهش شیر میدادم یه قطره شیر بزن به لباس دوسه باری تا بفهمه باید بخوره
0
1400/09/09
سوال کننده
میترسم شیرخشک عوض کنم نخوره دیگه
0
1400/09/09
سوال کننده
اصلا هیچ چیزی برام تولید شیر نمیکنه. دارم از لحاظ روحی میمیرم
0
1400/09/09
سوال کننده
بانوجان سوپرامیل بخرم یا بیومیل؟
1
1400/09/09
mahi ♤
ماکارونی
آبگوشت
کله پاچه
خورش کرفس
واسه من خیلی تاثیر داره هروقت میخورم شیرم میریزه
آبگوشت
کله پاچه
خورش کرفس
واسه من خیلی تاثیر داره هروقت میخورم شیرم میریزه
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
سوپرامیل خیلی خوبه من بیومیلم میدن خیلی راضیم دل دردو نفخ نداره
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
نه بابا چرا نخوره
0
1400/09/09
mom(N) 😌😌
شیرخشک بده تا شیر خودت بیاد پر قوت شه بعد شیر خشک نده
0
1400/09/09
مامان آروشا کوچولو
شاید اوایل وزن کم کرده باشه
0
1400/09/09
مامان آروشا کوچولو
دختر من ۲۹۰۰ ب دنیا اومد ولی سه روز بعد تولدش زردی اینام ک داشت شده بود ۲۵۰۰
0
1400/09/09
yasi
نسیم باید به زور بیدارش کنی،یاسینم همینه تو خواب مک میزنه به شیشه پسر منم فقط اپتامیل میخوره که اینم یبوست میشه
0
1400/09/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/09/09
سوال کننده
دکترش استرس بدی داد بهم. گفت کمه، از نظر خودمم همین بود گفتم خب ده روز اول کم میکنند نوزادا. گفت نه، باید الان ۴ کیلو میشد
0
1400/09/09
سوال کننده
الهی فدات شم. قشنگ درک میکنم، نوزاد نارس داشتن تاب و توان روحی بالایی میخواد همیشه به یادتم و تحسینت میکنم و دعاگوتم
0
1400/09/09
سوال کننده
سمیرا راستی شیشه چی میدی؟ من دکتر براون گرفتم تند تند میاد ازش با اینکه تک قطره است، همش از کنار دهنش بیرون میریزه
0
1400/09/09
yasi
عزیزمی من اونت میدم بهش
0
1400/09/09
yasi
نسیم بچه ها تند تند مک میزنن پسر منم میریزه بیرون نگران نباش
0
1400/09/09
yasi
فقط نسیم از سه ساعت بیشتر نشه فاصله ی بین شیرش،به نظر منم وزنی کم نکرده
0
1400/09/09
yasi
چجوری میخوای بچه تو هفده روز یه کیلو اضاف کنه اخه رشدش خوبه
0
1400/09/09
سوال کننده
دکتر مثلا فوق تخصص اینو گفت، دیوونه ام کرد. گفت تو از قصد میخوای شیر خودت رو ندی، بخدا همش دارم اشک میریزم سمیرا که چرا شیرم کم شده. پسر اولم اومده اینجا، با پدرش درگیریم، غصه و استرس و ناراحتی زیاد دارم. شیرم خشک بشه چکار کنم😭😭😭😭
0
1400/09/09
سوال کننده
سمیرا جون اونت چند سی سی؟ میشه عکسش رو بدی؟
0
1400/09/09
سوال کننده

0
1400/09/09
سوال کننده
این شیشه نیکه
0
1400/09/09
yasi
صبرکن به بچم شیر میدم میام میگن
0
1400/09/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1400/09/09
yasi
وزنش خوبه،الکی به حرف دکتر گوش نکن،درکت میکنم چون یه نوزاد نارس داشتم که هشتاد روز تو بیمارستان پرستارا هر روزش یه عیب رو بچم گذاشتن،الان تازه شده دو کیلو منم شیرم خشک شد تا چهل روز بیشتر نداشتم،ازبس استرس و فشار روحی روانی شدیدی داشتم،مایعات خیلی بخور باور کن استرس تو خشک شدن شیر خیلی موثره یه چند روز ریلکس باش
0
1400/09/09
yasi

ننگا اینم شیشه شیرشه
0
1400/09/09
yasi
نسیم بچه ی کاملم به دنیا میادا وزن کم میکنه،یاسین از ۸۵۰گرم شد ۶۶۰باورت میشه،تو ۱۷روز چه توقعی از بچه داری؟حداکثر فاصله ی شیردهی باید سه ساعت بشه،نسیم یاسین باورت میشه تو خواب مک میزنه،میشورمش دستمو خیس میکنم میکشم به صورتش فقط خمیازه میکشه دوباره میخوابه،یه ماه اولت سخته بعد دیگه بچه عادت میکنه
منو گفتن سر بچم بزرگه این علایم رو داره اون علایم رو داره روانی شده بودم از بچم میترسیدم نکن با خودت بچه یه مامان قوی میخواد بزرگش کنه
منو گفتن سر بچم بزرگه این علایم رو داره اون علایم رو داره روانی شده بودم از بچم میترسیدم نکن با خودت بچه یه مامان قوی میخواد بزرگش کنه
0
1400/09/09
سوال کننده
از صمیم قلبم از خدا برات قوت و توان میخوام، تو واقعا مادر نمونه ای هستی، خدا نگهدارت باشه عزیزم. پسر قشنگم روزی بزرگ میشه و باعث سربلندی تون میشه
1
1400/09/09
yasi
تو خودت خیلی محکم تر از این حرفایی که بهت میزنما جسارت نمیکنم خیلی سخت تر از اینا روهم گذروندی اینم میگذره،خدا به هممون توان بده انشالله
بچه های صالحی تربیت کنیم باعث سربلندیمون بشن
بچه های صالحی تربیت کنیم باعث سربلندیمون بشن
0
1400/09/09
سوال کننده
منم همینطور سمیرا. بازم یک ماهگی سونو مغزی باید ببرم. دیوونه شدم. اکوی قلب جنین کرده بودم سالم بود، الان گفتند قلبش سوراخ داره. اصلا دلم میخواد بمیرم. افسردگی گرفتم. سر بچه منم بزرگه، اولی هم همینطور بود...
منم صورتش رو دایم آب میزنم، ولی اصلا بیدار نمیشه
منم صورتش رو دایم آب میزنم، ولی اصلا بیدار نمیشه
0
1400/09/09
سوال کننده
ممنون از دلگرمیت عزیزدلم.
میگذره همه این روزها، میدونم. این بار دوم هست دارم میگذرونم، ولی اون یکی لااقل راحت میخورد و راحت وزن میگرفت، الان هم ماشاءالله از منم بلندتر و درشت تره
میگذره همه این روزها، میدونم. این بار دوم هست دارم میگذرونم، ولی اون یکی لااقل راحت میخورد و راحت وزن میگرفت، الان هم ماشاءالله از منم بلندتر و درشت تره
0
1400/09/09
سوال کننده
این یکی علاوه بر همه مشکلات، کم هم وزن میگیره برام عجیبه. این همه رسیدگی بی نتیجه است. میدونم برای اعصابمه ولی چکار کنم اون یکی هم بچمه، میمیرم می بینم ناراحته و مشکل داره
0
1400/09/09
yasi
ارثیه پس،منم یاسین سر باباش بزرگه
موقع ترخیص ۱۹۰۰بود با دور سر ۳۱.۵دکترش گفت طبیعیه پرستار منو ترسوند خیلی،درحالی که رفتیم دکتر گفت ابدا بچه مشکلی نداره تا حالا از وقتی به دنیا اومده سه بار سونو شده،چهار روز دیگه ام باید ام ار ای مغز،مطمین باش بچه های جفتمون سالمه،بخدا بچه ی نه ماه ام سر شیر خوردن اذیت میکنه
موقع ترخیص ۱۹۰۰بود با دور سر ۳۱.۵دکترش گفت طبیعیه پرستار منو ترسوند خیلی،درحالی که رفتیم دکتر گفت ابدا بچه مشکلی نداره تا حالا از وقتی به دنیا اومده سه بار سونو شده،چهار روز دیگه ام باید ام ار ای مغز،مطمین باش بچه های جفتمون سالمه،بخدا بچه ی نه ماه ام سر شیر خوردن اذیت میکنه
0
1400/09/09
سوال کننده
ای جانم.
آره اولی ۳۷بود دور سرش
این یکی ۳۴ موقع تولد، دو هفته اش بود شد ۳۵/۵
آره اولی ۳۷بود دور سرش
این یکی ۳۴ موقع تولد، دو هفته اش بود شد ۳۵/۵
0
1400/09/09
سوال کننده
انشاالله که به سرعت این روزها تموم بشن.
خاطره بشن برامون فقط
خاطره بشن برامون فقط
0
1400/09/09
yasi
انشالله
0
1401/10/10
zeynab .s
سلام نسیم جان.میشه یه دکتر خوب تو کرج بهم معرفی کنی ،بچه ی منم خوب وزن نگرفته نزدیک دوماهشه از روز اول تا الان اسهاله.نمیدونم متخصص گوارش اطفال باید ببرم یا متخصص آلرژی
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام عزیزم
ببرش دکتر عماد بهرامی نیا
من بسیار راضیم.
نیکان الان چاقه 😐
حتما ی ویزیت هم شده ببر پیشش
شماره اش رو از گوگل دربیار
ببرش دکتر عماد بهرامی نیا
من بسیار راضیم.
نیکان الان چاقه 😐
حتما ی ویزیت هم شده ببر پیشش
شماره اش رو از گوگل دربیار
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




