سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من از بعد زایمانم سینه هام خیلی میخاره.. توو بارداریم هم میخارید اما الان خیلی بیشتر شده.. موقع شیر دادنم دیگه واقعا غیر قابل تحمل میشه..رووشم انگار کهیر زده که عکسشو میفرستم.. علاوه بر اون، دو رو ه کل بدنم هم میخاره..
خیلی حس بدیه.. واقعا از شیر دادنم پشیمون میشم.. میشه لطفا راهنماییم کنید..🥲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462
1402/09/01






