سلام خانما کسی بوده تو آزمایش دوم غربالگری ntdمثبت شده باشه؟این چیه
0
1402/08/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کو جواب ازمایشت؟
1
1402/08/18
سوال کننده

0
1402/08/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نگران نباش عزیزم .
من و چندتا دیگه از بچه های همینجا ریسک بالاتر از شما داشتیم و خداروشکر بچه هامون صحیح و سالم هستن .
برای شما ۱ ب ۴۴
برای من ۱ ب ۵ بود
یعنی از ۴۴ نفره ممکنه خدایی نکرده ی نفر مشکل داشته باشه برای من از ۵ نفر بود .
دخترم صحیح و سالم بود الحمدالله استرستو متوجه ام و درک میکنم .
تنها راه چاره اش هم سونوگرافی های سریالی هست یعنی طی هفته های اخیر سونوگرافی میدی و از سلامتش مطمن میشی ان شالله صحیح و سالمه دلبندت عزیزم ب سلامتی بگذرونی ♥️
من و چندتا دیگه از بچه های همینجا ریسک بالاتر از شما داشتیم و خداروشکر بچه هامون صحیح و سالم هستن .
برای شما ۱ ب ۴۴
برای من ۱ ب ۵ بود
یعنی از ۴۴ نفره ممکنه خدایی نکرده ی نفر مشکل داشته باشه برای من از ۵ نفر بود .
دخترم صحیح و سالم بود الحمدالله استرستو متوجه ام و درک میکنم .
تنها راه چاره اش هم سونوگرافی های سریالی هست یعنی طی هفته های اخیر سونوگرافی میدی و از سلامتش مطمن میشی ان شالله صحیح و سالمه دلبندت عزیزم ب سلامتی بگذرونی ♥️
0
1402/08/18
yasamin 😊😊😊😊😊
چند سالته ؟؟؟
برای منم یک به ۸۳ بود . دوبار رفتم سونو غربالگری دوم ' در نهایت بهم گفتن به خاطر سنت مثبت زده .
سونو چطور بود ؟
چون تو سونو کامل میشه تشخیص داد .
برای منم یک به ۸۳ بود . دوبار رفتم سونو غربالگری دوم ' در نهایت بهم گفتن به خاطر سنت مثبت زده .
سونو چطور بود ؟
چون تو سونو کامل میشه تشخیص داد .
0
1402/08/18
yasamin 😊😊😊😊😊
البته من سل فری هم دادم ' الحمد الله خوب بود ' ولی بعدش فهمیدم فقط و فقط تو سونو معلوم میشه ' طبق فرمایش دوستمون سونو سریالی بده ' هفته ۲۰ ' هفته ۲۲ .
1
1402/08/18
yasamin 😊😊😊😊😊
من و خانم ماهی و دو یا سه نفر دیگه همزمان باردار بودیم و ریسک هممون بالا بود .
1
1402/08/18
yasamin 😊😊😊😊😊

نگاه کن این چت من با دکتر اوما هست .
0
1402/08/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ی سرچ کنی تو همین اوما کلی تاپیک ک برای پارسال هست میاد برات بالا چتا رو بخون جواب دکتر و بخون خیالت راحت راحت خیلییی خوبه جوابت اصلا نگران نباشش
ماها ک زیر ۱۰ بودیم مردیم از استرس اما خداروشکر ک صحیح و سالم بودن .
اصلا غصه نخور .
کسی گفت سلفری یا امینو هم بده لازم نیس چون فقط سونوگرافی این نقص و نشون میده دورازجون اگر باشه پس همین الان برو زیر نظر ی پریناتولوژیست و خیال راحت سونوها رو بده ب سلامتی تا وقتش زایمان کنی💫
ماها ک زیر ۱۰ بودیم مردیم از استرس اما خداروشکر ک صحیح و سالم بودن .
اصلا غصه نخور .
کسی گفت سلفری یا امینو هم بده لازم نیس چون فقط سونوگرافی این نقص و نشون میده دورازجون اگر باشه پس همین الان برو زیر نظر ی پریناتولوژیست و خیال راحت سونوها رو بده ب سلامتی تا وقتش زایمان کنی💫
0
1402/08/18
سوال کننده
من 33سالمه یعنی تو سنو های که میگید صد درصد معلوم میشه؟
0
1402/08/18
سوال کننده
منم از وقتی جوابو دیدم خیلی استرس گرفتم خیلی نگرانم
0
1402/08/18
yasamin 😊😊😊😊😊
بله ' من سونو مجدد رو پیش دکتر شاکری دادم ' همون اول گفت بچه کاملا سالمه الحمدالله.
و یه جای دیگه هم سونو دادم ' اونم همینو گفت .
دوباره تو هفته ۲۱ سونو مجدد دادم ' که باز هم خدا رو شکر گفتند ' سالمه .
دیگه پیش پریناتولوژیست نرفتم . ولی اگر تهرانی نوشین محمدی و حنطوش زاده خوبند.
یه وقت بگیر برو پیششون.
و یه جای دیگه هم سونو دادم ' اونم همینو گفت .
دوباره تو هفته ۲۱ سونو مجدد دادم ' که باز هم خدا رو شکر گفتند ' سالمه .
دیگه پیش پریناتولوژیست نرفتم . ولی اگر تهرانی نوشین محمدی و حنطوش زاده خوبند.
یه وقت بگیر برو پیششون.
0
1402/08/18
سوال کننده
نه من ارومیه میرم سنو
0
1402/08/19
nasim emami
عزیزم نگران نباش اصلا
کلا این ریسک ها اکثرا واسه سن هست
ولی خب سونو ۱۰۰درصد نیس
حتمااا طبق نظر دکترت سل فری یا آمینو روانجام بده که اونا قابل اعتمادن
کلا این ریسک ها اکثرا واسه سن هست
ولی خب سونو ۱۰۰درصد نیس
حتمااا طبق نظر دکترت سل فری یا آمینو روانجام بده که اونا قابل اعتمادن
0
1402/08/19
سوال کننده
من 33سالمه یعنی میگید زیاده واسه همینه؟
0
1402/08/19
شادی جان
ببخشید آن تی دی چیه
0
1402/08/20
yasamin 😊😊😊😊😊
به من دکتر شاکری گفت بالای ۳۰ رو ریسک میزنن.
به نظر من یه جای خوب دیگه سونو سریالی انجام بده
به نظر من یه جای خوب دیگه سونو سریالی انجام بده
1
1402/08/20
yasamin 😊😊😊😊😊
اختلالات لوله عصبی
0
1402/08/29
yasamin 😊😊😊😊😊
سلام ' چکار کردی عزیزم ؟؟
0
1402/08/30
سوال کننده
سلام بچه ها رفتم سنو گفت مشکل نداره چون مال من سه قلو بود یکی رو ریداکت کردم گفت بخاطر اون اشتباه زده
0
1402/08/30
yasamin 😊😊😊😊😊
خوب خدا رو صد هزار مرتبه شکر. بعد از سونو ریکداکت کردی ؟
0
1402/09/03
سوال کننده
نه من تو 12هفته ریداکت کردم ولی این سنو تو17هفته بود
0
1402/09/06
yasamin 😊😊😊😊😊
خوب الحمدالله ' خدا رو شکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448

