واقعا دیگه آخراش سخته ...یه روز هم نمیگذره...پسرمم خیلی سنگین شده مدام بغلمه...خیلی داره سخت رد میشه...
لطفأ لطفأ دعا کنید زودتر و راحت زایمان کنم...
ممنون
پرسش (1402/08/06):
دعا کنید زودتر و راحت زایمان کنم لطفا
827
87
1402/08/06
سوال کننده
13
1402/08/06
zari khanom
انشالله همین امروز فارغ میشی
0
1402/08/06
سوال کننده
ممنون
7
1402/08/06
Mohad3 es
انشاالله که بسلامتی زایمان کنی عزیزم❤️
0
1402/08/06
سوال کننده
ایشالله😍
0
1402/08/06
الهه♡
من که بچه دیگه ای نداشتم بغلش کنم اما ماه اخر خصوصا هفته اخر خیلی سختم بود لگنم درد میکرد کشاله رانم از بس درد داشت نمیتونستم بخوابم گریه میکردم موقع خواب دعا میکردم زودتر راحت بشم
امیدوارم بزودی زایمان کنی عزیزم
امیدوارم بزودی زایمان کنی عزیزم
0
1402/08/06
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله😍نی نی دخمل هست یا پسر؟
0
1402/08/06
🌼پینار 🌼
آن شالله زودی میاد راحت میشی
0
1402/08/06
لی لی (مامان سلین) .
مهتاب ورزش میکنی عزیزم؟ اسکات زیر دوش خیلی خوبه ها البته اگر سر بچه تو کانال زایمان باشه و اومده باشه تو لگن
3
1402/08/06
فاطمه اصغری
تورو خدا منم دعا کنید اخراش استرس خیلی شدیده
1
1402/08/06
pegah ◉‿◉
ایشالله ک خیلی زود زایمان میکنی عزیزم
1
1402/08/06
محب الحسین(ع) 💚
عزیزم به سلامتی دنیا بیاد ان شاءالله😍
0
1402/08/06
فاطمه ...
منم یه پسر دو و نیم ساله دارم .میفهمم حالتو واقعا سخته. مخصوصا شبا .میخوابم انگار بدنم چند برابر سنگین میشه .دردم ندارم زیر دوشم اسکات زدم پله بالا پایین کردم ولی نتیجه ی خاصی نداشته تا امروز
1
1402/08/06
..arezoo.. .
ایشالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1402/08/06
..arezoo.. .
دختر منم ۱سال و ۲ماهشه سنگینم هست سعی میکنم بغلش نکنم ولی با بچه کوچیک بارداری خیلی سخته
2
1402/08/06
فاطمه ...
قربونت انشالله شما هم وقتش راحت زایمان کنی
1
1402/08/06
سوال کننده
وای دقیقا...انقدر درد دارم اشکم میاد ولی نمیخوام پسرم اذیت شه هر وقت بغل بخواد بغلش میکنم حتی با درد چون اون گناهی نداره که
0
1402/08/06
سوال کننده
دختره...مهدوخت خانم تو داره
0
1402/08/06
سوال کننده
آره بابا اسکات میزنم...مهبود با دوچرخه میبرم بیرون راه میریم کلی...با توپ ورزش میکنم...پله نوردی میکنم
0
1402/08/06
سوال کننده
منم دو روز دیگه میشم ۴۰هفته...خیلی نگرانم پسرم ۴۲هفته به دنیا اومد...فکر این که سه هفته دیگه بمونه دیوونم میکنم
1
1402/08/06
سوال کننده
یعنی هیچی سخت تر از بیدار شدن شب نیست😭
1
1402/08/06
سوال کننده
خیلی سخته...باز تو راحت تری نم نم راه میره من از ۵ماهگیش باردار بودم...مدام بغلمه
0
1402/08/06
فاطمه اصغری
وایی مگه میشه 42هفته
1
1402/08/06
فاطمه اصغری
من دارم سکته میکنم تو این هفته 😐
0
1402/08/06
فاطمه ...
دقیقا منم .هروقت پسرم بغل میخواد بغلش میکنم .هم خسته شدم هم خیلی میترسم از زایمان.کاش میخوابیدم بیدار میشدم میدیدم به دنیا اومده بچم
0
1402/08/06
..arezoo.. .
آره از ۱۱ ماهگی راه افتاد
ولی خودم خیلی ویار دارم بشدت اذیتم واسه دخترم اصلا اینجوری نبودم😔
ولی خودم خیلی ویار دارم بشدت اذیتم واسه دخترم اصلا اینجوری نبودم😔
0
1402/08/06
..arezoo.. .
سختیای خودشو داره ولی باهم بزرگ میشن دیگه
0
1402/08/06
مامان گل
رو توپ به حالت 8 قر بده
0
1402/08/06
مامان گل
حالت درک میکنم
0
1402/08/06
فاطمه ریحان ♥
من وقتی دردم زیاد میشه کیسه آب گرم میزارم رو کمرم .بعضی وقتا کیسه رو شکمم میزارم بغل میکنم میخوابم..خیلی احساس سبکی میکنم
0
1402/08/06
فاطمه ریحان ♥
برو بیمارستان بگو درد دارم معاینه تحریکی کنن کیسه آبت پاره کنن با امپول زود فول میشی زایمان میکنی
3
1402/08/06
فاطمه واحدالعین
سلام عزیزم درکت میکنم منم الان حال تورو دارم دوست دارم هرچه زودتر زایمان کنم. دوشنبه میخوام برم معاینه ببینم دهانه رحمم پیشرفتی کرده یانه. زایمان اولم داخل 41 هفته با آمپول فشار زایمان کردم اصلاااا دوست ندارم این یکی اینجور بشه
0
1402/08/06
فاطمه واحدالعین
فکرش آزارم میده با این لگن درد بخوام روی تخت بیمارستان باشم و بهم آمپول فشار بزنن نذارن تکون بخورم
1
1402/08/06
فاطمه واحدالعین
ان شاءالله به حق حضرت زهرا هرچه زودتر سالم و سلامت زایمان کنی و بچتو بغل بگیری. برای منم دعا کن عزیزم❤️
0
1402/08/06
فاطمه واحدالعین
من تازه وارد 39 هفته شدم نمیگذره😬
0
1402/08/06
فاطمه ریحان ♥
اووف
1
1402/08/06
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
وای کامل درک ات میکنم البته من بارداری هام ازسی وهفت هفته بیشترنمیشه ولی آخرهاش دیگه خیلی ادیت بودم بخصوص با وضعیتی ک پسرم دوست داشت همش بعلم باشه
0
1402/08/06
سوال کننده
به خدا ...دقیقا ۴۱هفته و ۵روز زاییدم
0
1402/08/06
سوال کننده
من همش استرس دارم نمیدونم چمه...سر پسرم مامانم همش پیشم بود راحت بود الان درگیر سرطانه نیست...انگار همه چیزم رو هواس
2
1402/08/06
سوال کننده
نه ترو خدا...سر پسرمم یه کم زود رفتم درد سرم فشار خیلیه...ترجیح میدم بیشتر دردو تو خونه بکشم بعد برم
1
1402/08/06
سوال کننده
ایشالله که همه راحت زایمان کنیم
1
1402/08/06
محب الحسین(ع) 💚
الهیییی خوبه دیگه دوتاشو داری😍😍😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی




