من دوروزه دستام بادمیکنه خیلی اذیتم سمت چپ دستم بیشتره .غذا میخورم سریع معدم دردمیگیره میزنه ب کمرم زیرکتف سمت چپ خیلی شدید دردمیگیره اینجوری بودم ولی بیشترشده .زیر دلمم دردداره ولی داعمی نیس کمرمم همین طور
حالت تهوع هم کمی دارم درحدی ک جلوی خودمو نگیرم بالامیارم
و اینک این ماه خبری نشه🥺 ماه دیگ روز ۱۰پری امپول اچ سی جی تجویز کردن دکتربااینوفولیک ولنتروزول
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



472
1402/08/06




