من زیاد اینجوری شدمولی بیشتر ماه های اول اقدامم
من چندساله اقدامم ماه رمضون عمل کردم الان دوماهه علایم بارداری هست ولی پریود میشم
درد زیردلم سینه هام درد می کنه سوزن سوزن میشه سردرد
منم ما چهارم اقدامم
دو ماه اول وحشتناک علائم داشتم اما پری میشدم
منم الان علایم بارداری دارم ولی نمیدونم باردارم یا نه
اره همین ماه باردار شدم خداروشکر
منم این ماه همش کمردردم حس میکنم میخواد پری بیاد فردا موعدمه ابجیا برام دعا کنید
خوبي نجمه جان؟ چندم پريود شدي؟
خيره ايشاالله به زودي نتيجه بگيري و اين ماه دامنت سبز بشه عزيزم
مرسی خانومم منم برات ارزو می کنم هرحاجتی داری همون ختم بخیربشه
انشالله. چه خوب ميشه ولادت خانم بدونم که منم مادر شدم😇😇🌹🙏
همه همینجورین توی اقدام به نظر من قبلا هم این علائم و داشتیم ولی چون تو اقدام نبویم توجه نمیکردیم الان اینقد توجه میکنیم که یه عالمه علائم داریم ولی پری میاد