سلام عزیزم
الان دوباره بی بی بزن معلوم میشه
انشالله که مثبته
باید شب بگمبگیره همسرمصبح بزنم ایشالا ک مثبت باشه دعاکن
اگه منفی شده احتمالا باردار نیستی
ولی ممکنم هست باشی و بی بی ندی سه روز دیگه صب کن نشدی آز بده
انشاالله که هرچی خیره همون بشه
برات بارداری زده.....یه بی بی چک بزار دوباره انشاالله ک مثبته
عزیزم اگر از موعدت گذشته بیبی بزن
سلام عزیزم.
پاسخ منفی بی بی چک می تواند با درصدی از خطا همراه باشد. بک هفته تا ۱۰ روز بعد از تاخیر در قاعدگی مجدداً از بیبی چک کمک بگیرید و یا اینکه بهتر است هر چه سریعتر آزمایش خون انجام دهید تا باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود🌷