سلام دوستان. کسی برای جوش صورتش زالو درمانی انجام داده؟ نتیجه گرفته؟ تاثیر داره؟
0
1402/07/29
🍃🌹بهارناز🌹🍃 ☆mim☆
سلام نسترن جان دوست من انجام داده بود راضی بود
0
1402/07/29
سوال کننده
جاش نمونده بود زخم نشده بود؟
0
1402/07/29
Parisa. h
چقدر من میترسم
تنم لرزید🦦
تنم لرزید🦦
0
1402/07/29
سوال کننده
منم خیلی میترسم. تصمیم دارم موقعی ک میخواد بزاره رو صورتم چشمامو ببندم
0
1402/07/29
Parisa. h
بقرآن من اونم نمیتونم من از دورم ببینم انقدر جیغ میزنم ک نگو
0
1402/07/29
m@m@n hafez R. R
سلام عزیزم
من انجام دادم و نتیجه نگرفتم
زیر چونه سه تا انداخت
بعدشم خیلی زیاد خونریزی داشت
من تا روز بعدش گاز میزاشتم خیس خیس میشد از خون
بعد از چن ماه 3دوره پشت سر هم حجامت زیر چونه انجام دادم عالی بود ردشم اصلا نیوفتاد دردم نداره اصلا فقط موقعی که تیغ میزنه یه کوچولو سوزش داره تیغ و هم عمیق نمیزنه که ردش بمونه
من انجام دادم و نتیجه نگرفتم
زیر چونه سه تا انداخت
بعدشم خیلی زیاد خونریزی داشت
من تا روز بعدش گاز میزاشتم خیس خیس میشد از خون
بعد از چن ماه 3دوره پشت سر هم حجامت زیر چونه انجام دادم عالی بود ردشم اصلا نیوفتاد دردم نداره اصلا فقط موقعی که تیغ میزنه یه کوچولو سوزش داره تیغ و هم عمیق نمیزنه که ردش بمونه
0
1402/07/29
m@m@n hafez R. R
گاز استریل
0
1402/07/29
m@m@n hafez R. R
بنطرم واسه جوش صورت حجامت انجام بده
پاییز و بهار خیلی خوبه واسه حجامت
پاییز و بهار خیلی خوبه واسه حجامت
0
1402/07/29
سوال کننده
اووووه چقد بد. حتما طرف ناشی بوده براتون انجام داده.
من ب شدت از حجامت میترسم.
بعد اینکه جوش های صورتم پراکنده اس. نسبت ب جاش کمتره.
الان چند وقته خیلی رفته رو مخم.
نمیدونم زالو درمانی انجام بدم تاثیر داره یا نه.
من ب شدت از حجامت میترسم.
بعد اینکه جوش های صورتم پراکنده اس. نسبت ب جاش کمتره.
الان چند وقته خیلی رفته رو مخم.
نمیدونم زالو درمانی انجام بدم تاثیر داره یا نه.
0
1402/07/29
mahtab ...
من همین الانش سکته کردم با خوندنش😥😥😥
0
1402/07/29
m@m@n hafez R. R
نه بابا اون طرف که کارش همون اوله که زالو رو نزدیک میگیره تا بچسبه به صورت و تموم
اونم خودش کنده میشه و میوفته ربطی به ناشی بودن نداره
کلا من تو آینه هم دیدم همون موقع که چسبیده بود به چونم دهنش کامل زیر پوست بود درحد اندازه یه عدس بزرگ
واسه همون خونریزی زیاد داشت
اونم خودش کنده میشه و میوفته ربطی به ناشی بودن نداره
کلا من تو آینه هم دیدم همون موقع که چسبیده بود به چونم دهنش کامل زیر پوست بود درحد اندازه یه عدس بزرگ
واسه همون خونریزی زیاد داشت
0
1402/07/29
m@m@n hafez R. R
حجامت که دردش خیلی کمتر از زالو درمانیه
زالو آدم چندشش میشه چشمش میوفته بهش
زالو آدم چندشش میشه چشمش میوفته بهش
0
1402/07/29
Nazanin 🧚♀️
یادمه بچه بودم رفته بودم تو شالیزار بابابزرگم...پامو زالو گرفت
0
1402/07/29
Nazanin 🧚♀️
وایییی وقتی بابام کشیدش ازپام...یه خارش ودردی داشت
0
1402/07/29
Nazanin 🧚♀️
منو داداشم میخواستیم انتقام بگیریم از زالو که پامونو خورده بود...آتیشش زدیم نسوخت...هیچیش نشد
0
1402/07/29
سوال کننده
😂😂
0
1402/07/29
سوال کننده
وااااای😱
الان ک دارم فکرشو میکنم. من آدمش نیستم
الان ک دارم فکرشو میکنم. من آدمش نیستم
0
1402/07/29
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1402/07/29
Mahdis K
زالوهایی که برا صورت استفاده میشه به اونیکیا فرق داره و اندازشون کوچیکه. منکه یه بار انداختم تاثیر انچنانی نداشت. تغذیم اصلاح کردم جوشامم رفت
0
1402/07/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
من ک دوبار رفتم مجموعا ۱۲تا انداختم
تو بگو دریغ از ی چوسه تغییر
تو بگو دریغ از ی چوسه تغییر
2
1402/07/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
ن ناشی نبوده واقعا خونریزی داره جا دهنشون تا دوروز
0
1402/07/29
سوال کننده
آخه برای من فقط جوش نیس. جاش هم مونده.
0
1402/07/29
سوال کننده
جدی؟؟
هیچی دیگه کلا پشیمون شدم. برم سراغ ی راه حل دیگه.
هیچی دیگه کلا پشیمون شدم. برم سراغ ی راه حل دیگه.
0
1402/07/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
زالو رو نمیدونم اما اگه پوست صورتت چربه از چربی پوستته ک جوش میزنی حتما حتما روزی دو بار صورتتو با صابون بشور
0
1402/07/29
سوال کننده
نه اتفاقا خشکه.
0
1402/07/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
چن سالته
0
1402/07/29
سوال کننده
۲۹
0
1402/07/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اوه پ از سن بلوعم نیس گفم شاید ۱۶ ۱۷ سالته ک جوش میزنه
0
1402/07/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
تازه اینجوری شدی یا از قبله؟
0
1402/07/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
گرمی جات میگن خیلی تاثیر داره جوش میزنه ادم
0
1402/07/29
سوال کننده
میدونی حواسم نبوده پد آرایشی کثیف زدم ب صورتم. سه تا جوش زدم از اونروز رفته رومخم.
0
1402/07/29
سوال کننده
از نوجوانی باهام همراه😑😬😬
0
1402/07/29
سوال کننده
آره. منکه ی قاشق چایخوری حلوا میخورم درجا چند تا جوش میزنم.
0
1402/07/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اوووووو واسه اون دو سه تا
دست نزن خوب میشه چیزی نیس
من دیگه وارد دانشگاه شدم صورتم جوش نزد
الان اگه بند بندازم یک چن روز جوشای ریز میزنه و تموم میشه
دست نزن خوب میشه چیزی نیس
من دیگه وارد دانشگاه شدم صورتم جوش نزد
الان اگه بند بندازم یک چن روز جوشای ریز میزنه و تموم میشه
0
1402/07/29
سوال کننده
خوش ب حالت.
منهمچنان درگیر جوشم😬
منهمچنان درگیر جوشم😬
0
1402/07/29
سوال کننده
فیشیال هم همون روز خوبه. تاثیرش موقته.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



296

