سلام خانم دکتر من از صبح درد دارم.دردم سمت راست بخیه های زایمان قبلی .ترشح ابریزش اینا هیچی همه چی مثه قبله.نی نی هم تکون هاش خوبه.شنبه ان اس تی دادم دکترم گفت خوبه انقباض نداری اما دردات ب خاطر باندهای چسبندگی هستش.الان ب جز این درد بخیه کلا حالم خوب نیست نمیدونم چمه.احتمال داره زایمان باشه یا پارگی رحم؟؟؟
0
1402/07/26
سوال کننده
پنجمین بارداری.۳۳سالمه.ی طبیعی داشتم ی خارج رحمی دوتا سزارین
0
1402/07/26
سوال کننده
سونوی ده روز پیش همه چیز اوکی بود وزن نینی هم سه کیلو بود
0
1402/07/27
سوال کننده
خانم دکتر الان دردم خوبه و خیلی کم شده اما اصلا حال ندارم.نه میتونم بیدار بمونم نه میتونم بخابم.فشارم هم خوبه
0
1402/07/27
پزشک اوما
سلام مامان جان
یبوست یا نفخ ندارید ؟
یبوست یا نفخ ندارید ؟
0
1402/07/27
سوال کننده
نه اصلا
0
1402/07/27
سوال کننده
ازظهر بعد ناهار خوب شدم🙄.خانم دکتر خسته شدم آنقدر نق نق کردم واقعا.صبح ک بیدار شدم پنج تا خرما خوردم.نیم ساعت بعد صبحانه خوردم.اما اصلاااا جون نداشتم سر سفره دراز کشیدم دوباره.تا ظهر همینطور بودم یه لیوان لیدی میل خوردم نیم ساعت بعدش ناهار ک خوردم بهترشدم.
0
1402/07/27
سوال کننده
در صورتی اصلا گرسنه ام نبود اما طبق روال سرساعت ناهار خوردم
0
1402/07/27
پزشک اوما
عزیزدلم دیگر مراحل پایانی است این تجارب طبیعی هستند نترسید اما اگر دوباره درد تکرار شد باز nst تکرار گردد
0
1402/07/27
سوال کننده
ممنونم.خانم دکتر یه سوال بپرسم اونا یک دکتر داره؟ینی سوالات ما رو فقط یک نفر جواب میدن؟؟
0
1402/07/27
سوال کننده
آنقدر استرس دارم ک به نینی چیزی بشه خدای نکرده ک راضیم همین الان به دنیا بیاد و خاطرم جمع بشه.تو بارداری های قبلی اینطور نبودم
0
1402/07/27
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر بالا آوردن مشگل نداره من بعضی از روزا حالت تهوع دارم و هفته ای یکبار بالا میارم.درسته خیلی اذیت میشم اما بیشتر نگران نینی ام
0
1402/07/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله فقط یک پزشک داریم که من هستم، آخرین بار کی فشارخون کنترل شده ؟
0
1402/07/28
سوال کننده
پریروز عصر خوب
0
1402/07/28
سوال کننده
بود
0
1402/07/28
سوال کننده
خواستم بگم بهم مجوز واسه بستن لوله دادن🤭
0
1402/07/28
سوال کننده
امروز حالم خوبه خوبه خداروشکر.نمیدونم از چیه.یه روز بیدار میشم داغون و بی حال یه روز بیدار میشم خوبم.انگار نه انگار ماه آخرم و اذیت نمیشم اصلا.
1
1402/07/28
پزشک اوما
ای جانم عزیزم یادم هست که به دنبال این مساله بودید و بابت مساله یائسگی زودرس میترسیدید😍😉
خداروشکر که موفق شدید، با آرامش جلو بروید بهترین تصمیم برای شما است اصلا ذره ای نگران نباشید مامان گل ❤️💓😊😘
بابت شرایط فعلی هم فقط مراقب حرکات دلبندتان باشید ، بدلیل استرس و فشار رحم بر معده تکرار تهوع طبیعی است فقط فشار خون تحت کنترل باشد، دیگر به آخرین روزهای این دوران رسیده اید طبیعی است که حالتان یک روز بد یک روز خوب باشد ولی اگر زمانی خدای نکرده درد پیشرونده داشتید مراجعه کنید الان همه چیز عالی است
خداروشکر که موفق شدید، با آرامش جلو بروید بهترین تصمیم برای شما است اصلا ذره ای نگران نباشید مامان گل ❤️💓😊😘
بابت شرایط فعلی هم فقط مراقب حرکات دلبندتان باشید ، بدلیل استرس و فشار رحم بر معده تکرار تهوع طبیعی است فقط فشار خون تحت کنترل باشد، دیگر به آخرین روزهای این دوران رسیده اید طبیعی است که حالتان یک روز بد یک روز خوب باشد ولی اگر زمانی خدای نکرده درد پیشرونده داشتید مراجعه کنید الان همه چیز عالی است
1
1402/07/28
سوال کننده
ممنونم از پیام پرمهرتون.ماچ به لپاتووون🥰🥰🥰🥰ان شالله ک تنتون سلامت و همیشه همه جا انرژی مثبت مثه خودتون جذبتون بشه💕💕
1
1402/07/28
پزشک اوما
ممنونم مهربان بانو 💟💟💜💟💟الهی که همیشه شاد وسلامت باشید، از راه دور روی ماهتون رو میبوسم و امیدوارم کوچولوی دوست داشتنیتان را به سلامت در آغوش بگیرید 💟💜💟💜💟😘😘😘
1
1402/07/29
سوال کننده
ممنونم از لطفتون.ان شالله 💓
1
1402/07/29
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، توکل به خدا 💟💟
1
1402/07/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



636

