سلام
پسرم هجده ماهش هست الان یه چند ماهی هست که شب خسته میخوابه یه دفعه نصف شب بیدار میشه تا صبح دیگه نمیخوابه قشنگ شکمش سیر میکنم خسته هم میشه اما باز نصف شب بیدار میشه چی کار کنم شب راحت بخوابه بیدار نشه چون واقعا من وهمسرم گلافه میشیم
پرسش (1402/07/23):
بیدار شدن شبانه کودک
459
33
1402/07/23
سوال کننده
0
1402/07/23
Hadise .
سلام عزیزم از شیر شب گرفتیش شبا ساعت چند میخوابونیش
0
1402/07/23
آوا جون ...
دختره منم تا صبح ۴.۵ باری بیدار میشه شیر میخوره
0
1402/07/23
آوا جون ...
اما صبح تا شب یه بارم شیر نمیخوره
0
1402/07/23
آوا جون ...
برعکسه🙄
0
1402/07/23
Hadise .
به خاطر اینه که از شیر شب نگرفتیش پسر منم اینجوری بود از وقتی از شیر شب گرفتمش ساعت 12یه شیشه شیر میخوره میخوابه تا 6که پاشه شیر میخواد بعد میخوابه تا 9 دیگه بیداره تا شب
0
1402/07/23
samaneh s
بچه های من ۵صبح بیدار میشدن تا خود شب😁ظهر هم نمی خوابن،الان هم که میرن مدرسه سحر خیزن.
0
1402/07/23
samaneh s
اگه طبعش صفراوی باشه که واویلاست ،صفراوی ها خیلی کم خوابن مثل بچه هام.
0
1402/07/23
پزشک اوما
سلام مامان جان
شیردهی شبانه دارید ؟
شیردهی شبانه دارید ؟
0
1402/07/23
سوال کننده
بله
0
1402/07/23
سوال کننده
یعنی عصر نمیخوبه پسر من عصر ها هم میخوابه
0
1402/07/23
Hadise .
بعضی روزها میخوابه بعضی وقتها هم نه
0
1402/07/23
سوال کننده
شب تا صبح راحت میخوابه ؟
0
1402/07/24
پزشک اوما
بدلیل شیردهی شبانه است البته اگر درحال رویش دندان نباشد حتما دز این سن باید شیردهی شبانه را کامل قطع کنید جانم
0
1402/07/24
Hadise .
بعضی وقتا آره بعضی وقتها نه
1
1402/07/24
سوال کننده
چطوری شیر شبانه رو قطع کنم ؟
0
1402/07/24
پزشک اوما
چند وعده در شب میدهید؟
0
1402/07/24
Hadise .
تعداد دفعات شیردهیتو کم کن طوری که موقع خواب یه شیشر کامل بخوره بخوابه تا صبح
0
1402/07/24
سوال کننده
حداقل دو تا چهار بار
0
1402/07/24
سوال کننده
میتونم یک سی سی شربت سیتیریزین یا سرما خوردگی بدم راحت بخوابه ؟؟
0
1402/07/24
Hadise .
نه نده چرا میخوای بچتو معتاد دارو کنی نمیخوابه که نخوابه بزار بازی کنه ماهم اینجوری تا میکنیم تا بخوابه اذیتش نکن
0
1402/07/25
پزشک اوما
عزیزم جدی گفتید ؟! مگر قرار است به شیوه متکدیان سر چهارراه عمل کنیم؟ لطفا چنین کارهایی نکنید، فواصل شیردهی را زیاد کنید وقتی بیقراری دارد همسرتان او را بغل کند آب بدهید تا بتوانید وعده به وعده درست مانند بقیه مادران شیردهی شبانه را قطع کنید ، در نهایت موفق نشدید قطره های بی خطر و ایمن مانند بی بی سد یا بی بی اسلیپ هستند با دوز تجویزی کوتاه مدت (طولانی مدت مبادا خودسرانه استفاده کنید بدتر مشکل ساز گردد) تحت نظر متخصص اطفال برای کمک به تنظیم چرخه خواب و قطع شیردهی شبانه استفاده کنید نه مواردی مانند سرماخوردگی و سیتریزین، این داروها عوارض جانبی دارند فقط در هنگام ضرورت باید استفاده شوند
0
1402/07/26
سوال کننده
آخه شبا اصلاااا خواب ندارم
بله سعی میکنم شیر شب رو قطع کنم انشالله که بهتر بشه خوابش تنظیم شه
بله سعی میکنم شیر شب رو قطع کنم انشالله که بهتر بشه خوابش تنظیم شه
0
1402/07/26
پزشک اوما
خب خواب نداشته باشید، قرار نیست دلبندتان را دچار مشکل کنید، برای خودتان چنین کاری میکنید که میخواهید برای یک بچه انجام دهید؟ اول شیردهی شبانه را قطع کنید موفق نشدید از قطره ایمن باید استفاده کنید، نه داروهای این چنینی
0
1402/07/26
Hadise .
واقعا فکر نمیکردم اینجوری فکر کنی من پسرم کلا یه مدتی خوابش در طول شبانه روز 6ساعت بود اینقدر باهاش تمرین کردم که الان یه خورده بههتر شده میدونی من در 24ساعت شبانه فقط 5ساعت میخوابم
0
1402/07/26
Hadise .
من از نصیحت بدم میاد ولی وقتی مادر میشی باید تمام سختیاش خوشیاش و شیرینیاشو به جونو دل بخری
0
1402/07/26
Hadise .
من در کل هفته 4روزشو همش خونم رفت و آمده ولی بااین صورت هیچوقت از دارو برای خوابوندنش استفاده نمیکنم تازه اون موقع ها که خواب نداشت دکتر داروی بی بی سد داد ولی من بهش ندادم گفتم خدایی نکرده وابسته دارو میشه اینقدر مدارا کردم که درست شد
0
1402/07/26
Hadise .
یبارم تب 40درجه کرد به مدت 5روز منو شوهرم اصلا نمیخوابیدیم که خدایی نکرده اتفاقی نیوفته تازه بیچاره با کلی خستگی میرفت سرکار
1
1402/07/26
سوال کننده
چشم دکتر عزیزم حق باشماست تشکر
1
1402/07/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




